Loneliness and life satisfaction in Turkish early adolescents: The mediating role of self esteem and social support Ş Kapıkıran Social Indicators Research 111 (2), 617-632, 2013 | 173 | 2013 |
Ergenlerin sosyal destek düzeylerinin akademik başarı ve güdülenme düzeyi ile ilişkileri Ş Kapikiran, S Özgüngör Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi 16 (1), 21-30, 2009 | 135 | 2009 |
Optimism and Psychological Resilience in relation to Depressive Symptoms in University Students: Examining the Mediating Role of Self-Esteem Ş Kapıkıran, N Acun-Kapıkıran KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE …, 2016 | 106 | 2016 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGISININ BAZI PSİKO-SOSYAL DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME Ş KAPIKIRAN Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (11), 34-43, 2002 | 95* | 2002 |
The effect of homework on student's academic success/Ev ödevinin öğrencinin akademik başarısına etkisi Ş Kapıkıran, H Kıran Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (5), 54-60, 1999 | 94* | 1999 |
Merak ve keşfetme ölçeği II: Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizleri ve güvenirlik çalışması N Acun, Ş Kapıkıran, Z Kabasakal Türk Psikoloji Yazıları 16 (31), 74-85, 2013 | 56 | 2013 |
The Relation of Parental Attitudes to Life Satisfaction and Depression in Early Adolescents: The Mediating Role of Self-Esteem. N Acun-Kapikiran, Ö Körükçü, S Kapikiran Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1246-1252, 2014 | 46 | 2014 |
Psikolojik yardım aramada kendini damgalama ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik NA KAPIKIRAN, Ş KAPIKIRAN Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi 4 (40), 2013 | 45* | 2013 |
Validity and reliability of the academic resilience scale in Turkish high school S Kapikiran Education 132 (3), 474-484, 2012 | 44 | 2012 |
Ebeveyn akademik başarı baskısı ve desteği ölçeğinin psikometrik değerlendirmeleri ve yapısal geçerlik: Ortaokul ve lise öğrencileri Ş Kapıkıran Ege Eğitim Dergisi 17 (1), 62-83, 2016 | 39 | 2016 |
Yaşlılarda yalnızlık ile yaşam doyumu arasındaki ilişki: Sosyal desteğin aracılık rolünün sınanması Ş Kapıkıran Yaşlı Sorunları Araştırma Dergisi 9 (1), 13-25, 2016 | 37 | 2016 |
İletişim becerisi eğitiminin anaokulu öğretmenliği öğrencilerinin empatik eğilim ve empatik becerileri üzerindeki etkileri NA KAPIKIRAN, Ş KAPIKIRAN Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (8), 69-77, 2000 | 37 | 2000 |
Güzel sanatlar eğitimi öğrencilerinin öğretmenlik meslek bilgisi derslerine ilişkin motivasyon ve başarı düzeyleri S Özgüngör, Ş Kapıkıran Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (23), 47-60, 2008 | 36 | 2008 |
Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin empatik eğilimler ve algıladıkları anne ve baba olumlu sosyal davranışları: Cinsiyetin farklılaştırıcı rolü NA KAPIKIRAN, Ş KAPIKIRAN, BI Başaran Ege Eğitim Dergisi 11 (1), 1-19, 2010 | 34 | 2010 |
İçten ve dıştan denetimliliğe sahip ergenlerin atılganlık düzeyinin saptanması Ş Kapıkıran Yayımlanmamıs Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 1993 | 33 | 1993 |
Achievement Goal Orientations and Self Handicapping as Mediator and Moderator of the Relationship between Intrinsic Achievement Motivation and Negative Automatic Thoughts in … S Kapikiran Educational sciences: theory and practice 12 (2), 705-711, 2012 | 31 | 2012 |
Ergenlerin yalnızlık ve yaşam doyumu: Çalgı çalma ve müzik topluluğuna katılmanın aracı ve farklılaştırıcı rolü Ş Kapıkıran, U Yağcı İlköğretim Online 11 (3), 738-747, 2012 | 25 | 2012 |
The validity and reliability of the Perceived Available Support Scale Ş KAPIKIRAN, NA Kapikiran Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 43 (2 …, 2010 | 25* | 2010 |
School climate inventory: Exploratory and confirmatory factor analysis and reliability-validity N Acun-Kapıkıran, Ş Kapıkıran Eurasian Journal of Educational Research 42, 117-134, 2011 | 21 | 2011 |
Koşulsuz kendini kabul ölçeğinin Türk üniversite öğrencileri için geçerliği ve güvenirliği NA KAPIKIRAN, Ş KAPIKIRAN Kriz Dergisi 18 (1), 33-44, 2010 | 20 | 2010 |