DİDAKTİK DURUMLAR TEORİSİ IŞIĞINDA İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE MATEMATİKSEL SÜREÇLERİN YAŞATILMASI A ERDOĞAN, E ERDOĞAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 17-34, 2013 | 41 | 2013 |
Ortaokul matematik ders kitaplarında matematik tarihinin yeri: ekolojik bir analiz A Erdoğan, E Eşmen, S Fındık Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 42 …, 2015 | 40 | 2015 |
Sınıf ortamında rutin olmayan matematik problemi çözme: Didaktik durumlar teorisine dayalı bir uygulama örneği GÖK Mustafa, A ERDOĞAN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 140-181, 2017 | 36 | 2017 |
Oyunlar ve matematik öğretimi: Stratejik zekâ oyunlarının sınıflandırılması A ERDOĞAN, AE ÇEVİRGEN, M ATASAY Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (ERTE Özel Sayısı), 287-311, 2017 | 33 | 2017 |
TURKISH PRIMARY SCHOOL STUDENTS’STRATEGIES IN SOLVING A NON-ROUTINE MATHEMATICAL PROBLEM AND SOME IMPLICATIONS FOR THE CURRICULUM DESIGN AND IMPLEMENTATION A Erdogan International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 1-27, 2015 | 33 | 2015 |
Gifted students’ attitudes towards mathematics: a qualitative multidimensional analysis A Erdogan, E Yemenli Asia Pacific Education Review, 2018 | 28 | 2018 |
Matematik ile sanatın ilişkilendirilmesi: Mandala desenlerinin simetri öğretiminde kullanımı M Atasay, A Erdoğan Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 6 (2), 58-77, 2017 | 23 | 2017 |
Toplama ve çıkarma kavramlarının öğretimi ve öğrenci güçlükleri A Erdoğan, E Erdoğan İlköğretimde karşılaşılan matematiksel zorluklar ve çözüm önerileri, 31-49, 2009 | 23 | 2009 |
Ortaokul öğretmenlerinin matematik uygulamaları dersinde karşılaştıkları sorunlar FN Çoban, A Erdoğan Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (3), 2013 | 19 | 2013 |
Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi A Erdoğan, GÖK Mustafa, M BOZKIR Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 535-562, 2014 | 18 | 2014 |
Le diagnostic de l'aide à l'étude, en mathématiques: analyse didactique des difficultés relatives à l'algèbre et aux fonctions en seconde A Erdogan Université Paris-Diderot-Paris VII, 2006 | 17 | 2006 |
Sex differences in dog corpus callosum A Aydınlıoglu, K Arslan, MÇ Ragbetli, AR Erdogan, P Keleh, S Diyarbakırlı Eur J Morphol, 2000 | 17 | 2000 |
Didaktik durumlar teorisi A Erdoğan Matematik eğitiminde teoriler içinde, 413-430, 2016 | 16 | 2016 |
Pupil’s autonomous studying: From an epistemological analysis towards the construction of a diagnosis P Duchet, A Erdogan CERME 4: Fourth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2005 | 16 | 2005 |
Matematik tarihi: giriş DM Burton Nobel Yaşam, 2017 | 13 | 2017 |
Primary teacher education students’ ability to use functions as modeling tools A Erdogan Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4518-4522, 2010 | 13 | 2010 |
İlköğretim matematik öğretmenliği programı birinci sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusundaki hazır bulunuşlukları ÖE Erdoğan, A Erdoğan, HB Yanık | 12 | 2012 |
Development of a three dimensional geometric thinking test for early graders Z Akkurt Denizli, A Erdoğan Journal on Mathematics Education 9 (2), 2018 | 11 | 2018 |
Transpositions of function concept in mathematics curricula and textbooks from the historical development perspective M Gök, A Erdoğan, E ÖZDEMİR ERDOĞAN International Journal of Instruction 12 (1), 2019 | 10 | 2019 |
Matematiğin popülerleştirilmesine yönelik tasarlanan bir eğitim-öğretim ortamının değerlendirilmesi A Erdoğan, EÖ Erdoğan, Ö Garan, M Güler İlköğretim Online 11 (1), 51-74, 2012 | 9 | 2012 |