Okul öncesi eğitim programının matematik uygulama sürecinden yansımalar. A Baki, M Hacısalihoğlu Karadeniz Kastamonu Eğitim Dergisi, 2013 | 70 | 2013 |
Diskalkuli yaşayan öğrencilere ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. M Hacısalihoğlu Karadeniz NWSA: Education Sciences 8 (2), 193-208, 2013 | 37* | 2013 |
2006-2012 Yılları Arasında Yapılan ÖSS, YGS ve LYS Matematik ve Geometri Sorularının Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göre İncelenmesi T Keleş, M Hacısalihoğlu Karadeniz Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (3), 532-552, 2015 | 36 | 2015 |
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitiminde teknolojiden yararlanma durumlarının belirlenmesi. MH Karadeniz Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (2), 2014 | 30* | 2014 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının yansıma simetrisi ile ilgili yaşadıkları zorluklar MH Karadeniz, T Baran, F Bozkuş, N Gündüz Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (1), 117-138, 2015 | 29 | 2015 |
The Effect of Dynamic Geometry Software on the Vocational High School Students' Succes for Teaching Bisector and the Median Concepts M Hacısalihoğlu Karadeniz, Ü Akar Journal of Computer and Education Research 2 (4), 74-90, 2014 | 26* | 2014 |
GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ MATEMATİĞE UYARLANMASI VE UYGULANMASI SÜRECİNDEKİ KAZANIM VE PROBLEMLERE GENEL BİR BAKIŞ A GENERAL REVIEW OF ACQUISITIONS AND PROBLEMS IN THE … M Hacısalihoğlu Karadeniz Kastamonu Eğitim Dergi (KEFAD) 25 (6), 2245-2262, 2017 | 25* | 2017 |
Ortaöğretimde matematik ders kitabı yerine alternatif kaynakların tercih edilme nedenleri T GÖKÇEK, M HACISALİHOĞLU KARADENİZ Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (1), 2013 | 25 | 2013 |
Okul Öncesi Çocuklarda Mekânsal İlişkiler: Harita Örnekleri. M Hacısalihoğlu Karadeniz Kastamonu Eğitim Dergi 23 (4), 2015 | 23* | 2015 |
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Konusundaki Kazanımlara Ulaşabilme Durumlarının Belirlenmesi M Hacısalihoğlu Karadeniz Mediterranean Journal of Humanities 6 (1), 221-236, 2016 | 22* | 2016 |
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ SÜRECİ: SINIF İÇİ MATEMATİK UYGULAMALARI M Hacısalihoğlu Karadeniz, Ü Akar, H Şen Milli Eğitim Dergi 44 (207), 169-188, 2015 | 20* | 2015 |
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Tutumlarının Başarıya Etkisi M Hacısalihoğlu Karadeniz, D Kelleci Sosyal Bilimler Enstitüsü Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi 1 (7), 2015 | 18* | 2015 |
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Genişletilmiş Mikro Öğretim Tekniğini Matematik Eğitiminde Sürece Dahil Etme Durumları M Hacısalihoğlu Karadeniz Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014 | 18* | 2014 |
Explanations of prospective middle school mathematics teachers for potential misconceptions on the concept of symmetry M Hacısalihoğlu Karadeniz, T Baran-Kaya, F Bozkuş IEJEE- International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 71-82, 2017 | 17* | 2017 |
Öğretmen Adaylarının Özel Eğitim ve Kaynaştırma Eğitiminde Matematik Uygulamalarına İlişkin Görüşleri M Hacısalihoğlu Karadeniz Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 7 (1), 119-158, 2017 | 17 | 2017 |
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf içi matematik uygulamalarının okul öncesi eğitim programına uyumluluğu M Hacisalihoğlu Karadeniz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 15 | 2011 |
AİLE KATILIM SÜRECİNİN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARISINA YANSIMALARI M Hacısalihoğlu Karadeniz, H Hüseyin AKSU, T Topal Milli Eğitim Dergisi 41 (196), 232-245, 2012 | 11* | 2012 |
“Kraliçeyi Kurtarmak” adlı hikaye kitabında yer alan bilmecelerin problem çözme stratejileri bağlamında incelenmesi M Hacısalihoğlu-Karadeniz IV. INES Education and Social Science Congress (ESS), Alanya/ Antalya., 2018 | 9 | 2018 |
Ortaöğretim Matematik ve Geometri Derslerinin Birleştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri (Giresun Örneği) C Yıldız, M Hacısalihoğlu-Karadeniz Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 18 (1), 155-174, 2017 | 9* | 2017 |
Kâğıt Katlama Yöntemi İle Matematik Öğretimi M Hacısalihoğlu Karadeniz İlköğretim Online 16 (2), 2017 | 8* | 2017 |