Takip et
Meryem Yilmaz Soylu
Meryem Yilmaz Soylu
huskers.unl.edu üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of computer games on primary school students’ achievement and motivation in geography learning
H Tüzün, M Yılmaz-Soylu, T Karakuş, Y Inal, G Kızılkaya
Computers & education 52 (1), 68-77, 2009
9712009
A study of student's perceptions in a blended learning environment based on different learning styles
B Akkoyunlu, MY Soylu
Journal of Educational Technology & Society 11 (1), 183-193, 2008
7442008
A study on students’ views on blended learning environment
B Akkoyunlu, MY Soylu
Turkish Online Journal of Distance Education 7 (3), 43-56, 2006
4502006
Türetimci çoklu ortam öğrenme kuramı
B Akkoyunlu, M YILMAZ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 9-18, 2005
2392005
Development of a scale on learners' views on blended learning and its implementation process
B Akkoyunlu, M Yılmaz-Soylu
The Internet and Higher Education 11 (1), 26-32, 2008
1842008
The Effect of Learning Styles on Achievement in Different Learning Environments.
M Yilmaz-Soylu, B Akkoyunlu
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 8 (4), 43-50, 2009
1792009
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile İnternet Kullanım Sıklıkları ve İnternet Kullanım Amaçları.
B Akkoyunlu, M Yilmaz
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2005
1532005
Öğretim tasarımı
B Akkoyunlu, A Altun, M YILMAZ SOYLU
Maya Akademi: Ankara, 2008
1402008
Öğretmenlerin sayısal yetkinlikleri üzerine bir çalışma
B Akkoyunlu, MY Soylu
Türk Kütüphaneciliği 24 (4), 748-768, 2010
1162010
Validation of the motivation to teach scale
DF Kauffman, MY SOYLU, D Bryan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 279-290, 2011
572011
Secondary students' writing achievement goals: Assessing the mediating effects of mastery and performance goals on writing self-efficacy, affect, and writing achievement
M Yilmaz Soylu, MG Zeleny, R Zhao, RH Bruning, MS Dempsey, ...
Frontiers in psychology 8, 243421, 2017
562017
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN “SAYISAL YETKİNLİK ÖLÇEĞİ” GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
B Akkoyunlu, MY SOYLU, M Çağlar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (39), 10-19, 2010
562010
Big five, self-regulation, and coping strategies as predictors of achievement emotions in undergraduate students
J de la Fuente, P Paoloni, D Kauffman, M Yilmaz Soylu, P Sander, ...
International journal of environmental research and public health 17 (10), 3602, 2020
502020
Farklı Öğrenme Ortamlarının Kalıcılığa Etkisi.
M YILMAZ, B Akkoyunlu
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2006
382006
Differential effects of self-vs. external-regulation on learning approaches, academic achievement, and satisfaction in undergraduate students
J de la Fuente, P Sander, DF Kauffman, M Yilmaz Soylu
Frontiers in Psychology 11, 543884, 2020
362020
Predicting Cognitive Presence in At-Scale Online Learning: MOOC and For-Credit Online Course Environments.
J Lee, F Soleimani, J Hosmer IV, MY Soylu, R Finkelberg, S Chatterjee
Online Learning 26 (1), 58-79, 2022
212022
A study on developing “digital empowerment scale” for university students
B Akkoyunlu, MY Soylu, M Caglar
Hacettepe University Journal of Education 39 (39), 10-19, 2010
212010
Sosyal iletişim ağları ve dilin yanlış kullanımı üzerine nitel bir çalışma
B Akkoyunlu, MY Soylu
İlköğretim Online 10 (2), 441-453, 2011
182011
Exploring self-regulation of more or less expert college-age video game players: A sequential explanatory design
M Yilmaz Soylu, RH Bruning
Frontiers in Psychology 7, 212055, 2016
152016
Bilgisayar oyunlarının öğrencilerin öğrenme ve motivasyonuna olan etkileri
H Tüzün, M Yılmaz, T Karakuş, Y İnan, G Kızılkaya
Akademik Bilişim 6, 2006
152006
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20