Takip et
Funda Dağ (Phd.)
Funda Dağ (Phd.)
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü,Eğitim Fakültesi, Kocaeli Üniversitesi
kocaeli.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A blended learning experience.
A Gecer, F Dag
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 438-442, 2012
1542012
Relations between online learning and learning styles
F Dağ, A Geçer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 862-871, 2009
1512009
Turkish adaptation of technological pedagogical content knowledge survey for elementary teachers.
S Kaya, F Dag
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 302-306, 2013
86*2013
Examination of the professional development studies for the development of technological competence of teachers in Turkey in the context of lifelong learning Yaşam boyu öğrenme …
F Dağ
Journal of Human Sciences 13 (1), 90-111, 2016
47*2016
HARMANLANMIŞ KARMA ÖĞRENME ORTAMLARI VE TASARIMINA İLİŞKİN ÖNERİLER
DAĞ Funda
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 73-97, 2011
442011
Evaluation of educational authoring tools for teachers stressing of perceived usability features
F Dağ, L Durdu, S Gerdan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 888-901, 2014
392014
Pre-service teachers' TPACK development and conceptions through a TPACK-based course
L Durdu, F Dag
Australian Journal of Teacher Education (Online) 42 (11), 150-171, 2017
382017
Bilgisayar Okur-Yazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kocaeli Üniversitesi Örneği (ss, 20-44)
AK GEÇER, DAĞ Funda
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 20-44, 2010
382010
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROJE TABANLI ÖĞRENME SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
DAĞ Funda, L DURDU
Education Sciences 7 (1), 200-211, 2011
332011
PROLOG TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİ (ZÖS)
F Dağ¹, K Erkan
19*2004
Pre-Service Teachers' Experiences and Views on Project-Based Learning Processes.
F Dag, L Durdu
International Education Studies 10 (7), 18-39, 2017
172017
8. Sınıf Doğal Süreçler Ünitesi İçin Hazırlanan BDÖ Yazılımı ve Akademik Başarıya Etkisi
EB Kırıkkaya, F Dağ, L Durdu, S Gerdan
İlköğretim Online 15 (1), 234-25, 2016
17*2016
PROLOG TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİ (ZÖS)
F Dağ¹, K Erkan
162004
Prepare pre-service teachers to teach computer programming skills at K-12 level: experiences in a course
F Dağ
Journal of Computers in Education, Dağ, F. J. Comput. Educ. (2019). https:/, 2019
132019
Harmanlanmış öğrenme ortamlarına yönelik araştırmaların incelenmesi ve harmanlanmış öğrenme tasarımına ilişkin öneriler
F Dağ
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2), 73-97, 2011
122011
Pre-service teachers’ perceptions and experiences: Courses based on the active learning model and environment
F Dağ, E Şumuer, L Durdu
Journal of Learning Spaces 8 (2 (2019)), 41-56, 2019
112019
e-öğrenme ve anlamsal web
F Dağ, K Erkan
Teknik eğitimde web tabanlı bir eğitim uygulaması, Ulusal Teknik Eğitim …, 2007
102007
Students’ opinions about elective courses in changing education: The example of Kocaeli University Faculty of Education
YÖ Ulusoy, F Dağ, D Fidan, Ü Sahranç, B Inan, D Güllü
Journal of Educational and Instructional Studies in the World 2 (4), 135-142, 2012
82012
Anlambilimsel örün teknolojilerine dayalı bireyselleştirilmiş öğretim sistemi tasarımı
F Dağ
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008
72008
Zeki öğretim sistemi bileşenlerinin prolog ile gerçekleştirilmesi
F Dağ
Kocaeli Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003
72003
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20