Follow
Ezgi Akşin Yavuz
Ezgi Akşin Yavuz
Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Trakya Üniversitesi
Verified email at trakya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “OKUL YÖNETİCİSİ” KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI
R ZEMBAT, Hİ TUNÇELİ, E AKŞİN
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal 2 (2), 446-460, 2015
66*2015
The Effect of Using Mind Maps on the Development of Maths and Science Skills.
O Polat, E Aksin Yavuz, AB Ozkarabak Tunc
Cypriot Journal of Educational Sciences 12 (5), 32-45, 2017
542017
Çocukların Benlik Algısı, Mizaç ve Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkiler
R ZEMBAT, S KOÇYİĞİT, E AKŞİN YAVUZ, Hİ TUNÇELİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi 7 (1), 548-567, 2018
45*2018
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
R Zembat, Hİ Tunçeli, E Akşin Yavuz
42*
60-72 aylık çocukların benlik algıları ile ilköğretime hazır bulunuşlukları arasındaki ilişkinin ve ilköğretime hazır bulunuşluk ile benlik algılarının bazı değişkenlere göre …
E Akşin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
312013
Annelerin Çocuğunu Kabul Düzeyi İle Çocukların Benlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
E Akşin Yavuz, G Güven, D Bayındır, T Sezer, E Yılmaz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
27*2016
The relationship between maternal acceptance-rejection levels and preschoolers’ social competence and emotion regulation skills
D Bayındır, G Güven, T Sezer, E Akşin Yavuz, E Yılmaz
Journal of Education and Learning 6, 2017
212017
The relationship between the duration of preschool education and primary school readiness
Ö Polat, E Akşin Yavuz
Childhood Education 92 (5), 396-404, 2016
192016
Okul öncesi dönemde çocuğu olan annelerin kabul red düzeyleri ile sosyal davranış denetimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
O Ural, G Güven, K Azkeskin, T Sezer, E Yılmaz, E Akşin, D Bayındır
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3, 2015
182015
Okul öncesi dönem çocuklarının öz düzenleme becerilerinin incelenmesi
Ö ARSLAN, F ÇAVUNT, A ÇOBAN, D Ezgi, A ERKOÇ, SŞ KARAN, ...
International Primary Education Research Journal 5 (2), 180-199, 2021
172021
Öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ile akademik motivasyon ve başarı arasındaki ilişkinin incelenmesi
R Zembat, E Akşın-Yavuz, Hİ Tunçelı, H Yılmaz
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11 (4), 789-808, 2018
172018
A study of the relationship between self-concept and primary school readiness in 60- 72 month-old children and the analysis of their primary school readiness and selfconcept …
Ö POLAT, E AKŞİN
European Journal of Research on Education 3 (2), 14-21, 2015
152015
Aile Katılımı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
E AHMETOĞLU, İH ACAR, T SEZER, EA YAVUZ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
14*2018
Öğretmen Adayları Kapsayıcı Eğitim Hakkında Ne Düşünüyor?
F AKBULUT, EA YAVUZ
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 6 (1), 33-52, 2021
122021
Validity and Reliability of the DeMoulin Self Concept Developmental Scale for the 36 72 Month Old Children
R Zembat, N Kuru Turaşlı, G Güven, T Sezer, E Akşin, E Yılmaz, ...
Journal of Education and Training Studies 4, 2016
112016
Bilişsel İşlevlerin Uygulanması Ölçeği Türkçe Uyarlaması ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
E AKŞİN YAVUZ, R ZEMBAT
2146-071X, 475, 0
11*
Bilişsel işlevlerin Uygulanması Ölçeğinin geçerlik-güvenirlik çalışması ve 48-66 aylık çocukların bilişsel işlevlerinin gelişiminin incelenmesi
E Akşin Yavuz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
102016
Okul öncesi dönem çocuklarının" tehlike" kavramına ilişkin görüşleri
E Akşin, H TUNÇELİ
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
92015
Dinamik Değerlendirme Yaklaşımı ve Okul Öncesi Eğitimde Kullanımı
E AKŞİN YAVUZ, R ZEMBAT
7*2016
The Mind Map: A Tool for Exploring Children's and Teacher Trainees' Conceptions of School, Friendship, and Play.
Ö Polat, EA Yavuz
International Journal of Progressive Education 18 (2), 34-48, 2022
62022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20