Takip et
Gizem Kurt
Gizem Kurt
yasar.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin Fonksiyonel Gıdalara Yönelik Farkındalığı, Kabulü ve Tutumları: İzmir İli Örneği
G Hacıoğlu, G Kurt
Business and Economics Research Journal 3 (1), 161-171, 2012
922012
Ethics as a Customer Perceived Value Driver in the Context of Online Retailing
G Kurt, G Hacioglu
African Journal of Business Management 4 (5), 672, 2010
552010
Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi
O Çulha, G Hacıoğlu, G Kurt
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 6 (4), 42-49, 2009
412009
Mağaza Atmosferinin Müşteri Sadakati Oluşturmadaki Rolü: Büyük Ölçekli Gıda Perakendeciliğinde Bir Araştırma
G Kurt
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme …, 2008
402008
Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
G Hacıoğlu, G Kurt, SS Eren, H Çelikkan
18. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, 576-586, 2013
202013
The Impact of E-retailers' Ethics on Customer Loyalty: Perceived Trust and Perceived Satisfaction as Mediators
G Kurt
Journal of Internet Applications & Management/İnternet Uygulamaları ve …, 2013
192013
Sanal Perakendecilik Etiğinin Tüketici Davranışlarına Etkileri
G Kurt, G Hacıoğlu
13. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı 227, 215, 2008
8*2008
Duygusal Süreçler Bağlamında Tüketici Davranışları: Genç Tüketicilerin Teknolojik Ürün Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
G Kurt
DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı İşletme Doktora Programı …, 2013
42013
Buyer–Seller Negotiations: A Comparison of Domestic and International Conditions in a Pilot Study with International Business Students
G Yurtsever, G Kurt, G Hacioglu
Psychological reports 106 (3), 671-678, 2010
32010
E-perakendecilik Etiği ve Müşteri Sadakati Arasindaki İlişki: Algılanan Güven ve Algılanan Memnuniyetin Aracı Rolü
G Kurt
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, 49-68, 0
2*
Representation of Self Through Virtual Consumption
G Kurt, D Akdevelioglu
PhD Research Fest, The Paul Merage School of Business, University of …, 2013
2013
Turkish Consumers’ Attitudes towards Marketing Practices and Government Regulations
H Celikkan, A Kiray, G Hacioglu, G Kurt
7th International Symposium on Business Administration, 2012
2012
Şans Olgusuna İnanç ile Tüketici Davranışları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
G Kurt
11. Ulusal İşletmecilik Kongresi Bildiriler Kitabı, 2012
2012
The Dynamics of Turkish Brands’ Global Expansions: A Comparative View
ÖB Tek, G Kurt
International Journal of Business, Management, and Economics 4 (10), 77-89, 2010
2010
Ürünlerle İlgili Uygulama ve Karar Süreçlerinde Etik,(Editörler: Ay, C., Kartal, B., Nardalı, S.), Pazarlamada Etik Yaklaşımlar
O Gök, G Kurt
Detay Yayıncılık, 2010
2010
Measuring Service Quality in Higher Education: A Marketing Focused Approach
G Kurt, Ö Otuzlu
4th International Conferences on Business, Management and Economics (ICBME’08), 2008
2008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–16