Takip et
Gülseren Özaltaş Serçek
Gülseren Özaltaş Serçek
artuklu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Destinasyon markalaşmasında gastronomi turizmin yeri ve önemi
G Özaltaş Serçek, S Serçek
Journal of Tourism Theory and Research, 2015
582015
X, Y ve Z kuşaklarındaki turistlerin destinasyon imaj algılarının karşılaştırılması
GÖ SERÇEK, S Serçek
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (1), 6-19, 2017
432017
Mardin’in UNESCO yaratıcı şehirler ağında “gastronomi kenti” olabilirliğine ilişkin paydaş görüşleri
S Gürbüz, G Özaltaş Serçek, L Toprak
Journal of Tourism and Gastronomy S tudies, 2017
352017
SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİ OLARAK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN REKREATİF ETKİNLİKLERE KATILMALARI VE SOSYALLEŞMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
S SERÇEK, GÖ SERÇEK
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 1-21, 2015
352015
Turizm sektörünün gelişmesi önündeki engel: Terörizm
GÖ Serçek, S Serçek
The Journal of Academic Social Science Studies 42 (3), 431-444, 2016
322016
Otel misafirperverliği algısının müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: yabancı turistler üzerine bir araştırma
GÖ Serçek, S Serçek
İşletme Araştırmaları Dergisi 8 (4), 140-161, 2016
202016
The role and importance of gastronomy tourism on destination branding
GÖ Serçek, S Serçek
Journal of Tourism Theory and Research 1 (1), 15-28, 2015
192015
Önlisans turizm eğitim programının CIPP modeline göre değerlendirilmesi
G Özaltaş Serçek
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
162014
Tüketicilerin helâl turizm konsepti uygulamalarına yönelik algıları. 1
GÖ Serçek, A Karakaş, S Serçek
International Halal Tourism Congress, 180-189, 2017
132017
TURİST DENEYİMLERİNİN MÜŞTERİ ODAKLI MARKA DEĞERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
S Serçek, G ÖZALTAŞ SERÇEK
Journal Of International Social Research 9 (42), 2016
132016
The relation between emotional labor, job burnout and intention to turnover: A research on travel agency workers
L Toprak, G Ozaltas-Sercek, A Karakas, S Sercek
Economie şi Sociologie, 47-57, 2015
112015
Engellilerin Tatil Alışkanlıkları ve Seyahat Engelleri, 15
GÖ Serçek, S Serçek
Ulusal Turizm Kongresi, Engelsiz Turizm 13 (16), 1176-1191, 2014
102014
TURİZM SEKTÖRÜNDE DUYGUSAL EMEK: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
S Serçek, GÖ Serçek
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (14), 417-436, 2017
82017
Turistlerin konaklama işletmesi tercihinde rekreasyon aktivitelerinin etkisi
S Serçek, GÖ Serçek
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2015
82015
Öğrencilerin üniversiteden rekreasyon aktiviteleri konusunda beklentileri
L Toprak, S Serçek, GÖ Serçek
VII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, 04-05, 2014
72014
Evaluating associate degree tourism curriculum according to the CIPP model
GÖ Serçek, B Oral
Journal of Tourism Theory and Research 2 (1), 1-18, 2016
62016
YEMEK VE SEYAHAT PROGRAMLARININ DESTİNASYON İMAJI VE DESTİNASYON SEÇİMİNE ETKİSİ
G Özaltaş Serçek
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2016
62016
Hizmet Kalitesi Ölçümünde SERVPERF Analizi ve Bankacılık Okulunda Bir Uygulama
S Serçek, G Özaltaş
VI. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi (12-15 Nisan 2012), ss …, 2012
52012
FIFA Dünya Kupasının Ekonomiye ve Turizme Etkileri
G Özaltaş Serçek, HN Özaltaş, S Serçek
42018
Evaluation of Foreign Tourists on Local Food Experiences
S Serçek, G Özaltaş Serçek, A Boz
8th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and …, 2016
32016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20