Takip et
Salih Kusluvan, Salih Kuşluvan,
Salih Kusluvan, Salih Kuşluvan,
Professor of Tourism Management, Istanbul Medeniyet University, İstanbul Medeniyet Üniversitesi
medeniyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The human dimension: A review of human resources management issues in the tourism and hospitality industry
S Kusluvan, Z Kusluvan, I Ilhan, L Buyruk
Cornell Hospitality Quarterly 51 (2), 171-214, 2010
9152010
Perceptions and attitudes of undergraduate tourism students towards working in the tourism industry in Turkey
S Kusluvan, Z Kusluvan
Tourism management 21 (3), 251-269, 2000
9012000
Managing employee attitudes and behaviors in the tourism and hospitality industry
S Kusluvan
Nova Publishers, 2003
2832003
Otel işletmelerinde iş ve işletme ile ilgili faktörlerin işgören tatmini üzerindeki görece etkisi: Nevşehir örneği.
Z Kuşluvan, S Kuşluvan
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 16 (2), 183-203, 2005
1402005
Multinational hotel development in developing countries: an exploratory analysis of critical policy issues
S Kusluvan, K Karamustafa
International Journal of Tourism Research 3 (3), 179-197, 2001
1022001
İşgörenlerin kişilik özelliği olarak hizmet verme yatkınlığı ve ölçümü: Bir literatür taraması
S Kuşluvan, D Eren
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 22 (2), 139-153, 2011
892011
Employee attitudes and behaviors and their roles for tourism and hospitality businesses
S Kusluvan
Managing employee attitudes and behavioirs in the tourism and hospitality …, 2003
88*2003
Characteristics of employment and human resource management in the tourism and hospitality industry
S Kusluvan
Managing employee attitudes and behavioirs in the tourism and hospitality, 3-25, 2003
802003
Türkiye’de turist rehberliği eğitiminin sorunları ve yeniden yapılandırılması
S Kuşluvan, N Çeşmeci
Turizm Bakanlığı Turizm Eğitimi Konferansı, 11-13, 2002
692002
Kişilik özelliği olarak hizmet verme yatkınlığının iş tatmini ve işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: Konaklama işletmelerinde bir uygulama
A Başoda, S Kuşluvan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2012
642012
Turist rehberliği öğretiminde yeni bir model: Nevşehir turist rehberliği bölümü programı ve değerlendirilmesi
R Yıldız, S Kuşluvan, Y Şenyurt
Türkiye’de Turizmin Gelişmesinde Turist Rehberlerinin Rolü. Erciyes …, 1997
601997
A review of theories of multinational enterprises
S Kusluvan
DEUIIBF Dergisi 13 (1), 163-180, 1998
541998
Turizm işletmelerinde işgören devri: Anlamı, türleri ve nedenleri
S Kuşluvan, Z Kuşluvan
SOID Seyahat ve Otel Isletmeciliği Dergisi 1 (1), 28-37, 2004
492004
Multinational enterprises in tourism: A case study of Turkey.
S Kusluvan
University of Strathclyde, 1994
461994
Undergraduate tourism students’ satisfaction with student work experience and its impact on their future career intentions: A case study
S Kusluvan, Z Kusluvan, D Eren
Managing employee attitudes and behaviours in the tourism and hospitality …, 2003
372003
Örgütsel hizmet odaklılığın işletme performansı üzerindeki etkisi: Konaklama işletmelerinde bir uygulama
S Kuşluvan, D Eren
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 19 (2), 177-193, 2008
352008
Perceptions and attitudes of undergraduate tourism students towards working in the tourism and hospitality industry in a developing economy
S Kusluvan, Z Kusluvan
Managing employee attitudes and behavioirs in the tourism and hospitality …, 2003
342003
Occupational stigma and career commitment: Testing mediation and moderation effects of occupational self-esteem
H Kusluvan, O Akova, S Kusluvan
International Journal of Hospitality Management 102, 2022
232022
Türkiye'de Turizm
S Kuşluvan
Genel Turizm Bilgisi, 178-213, 2016
21*2016
İşletmelerdeki kurumsallaşma düzeyinin işletme performansına etkisi: Konaklama işletmelerinde bir uygulama
H Gül, S Kuşluvan
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2012
192012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20