Takip et
Dr. Habib Mehmet Akpınar
Dr. Habib Mehmet Akpınar
Halic University
halic.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık (Femvertising) Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
Z Bozbay, AE Gürşen, HM AKPINAR, ÖK Yaman
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 169-190, 2019
212019
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
Z Bozbay, C Türker, HM Akpınar
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2017
13*2017
Tüketicilerin Çevrimiçi İkinci El Alışveriş Platformlarından Alışveriş Yapma Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma: Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü
S Kurtuluş, E Özkan, HM Akpınar, AE Gursen, Ö Komitoğlu
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 85-101, 2021
62021
Transformation of marketing with technology: Case approach for artificial intelligence
F Pinarbasi, HM Akpınar
Handbook of research on strategic fit and design in business ecosystems, 144-165, 2020
52020
Tüketicilerin Spor Ürünlerine İlişkin Çevrimiçi Tüketim Motivasyonlarının ve Elektronik Hizmet Kalitesi Algılarının Yeniden Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Z Bozbay, HM Akpınar
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11 (22 …, 2020
42020
Consumer Complaint Behavior and Recovery Satisfaction: An Application of the Theory of Planned Behavior
A Şekerkaya, T Harcar, AE Gursen, HM Akpınar
Journal of Euromarketing, 4-27, 2021
12021
E-Trading Decision Making: An Integrated Digital Marketing Approach With Theory and Cases
F Pınarbaşı, HM Akpınar
Tools and Techniques for Implementing International E-Trading Tactics for …, 2020
12020
The effect of flow experience on reuse intention of mobile navigation apps: The mediating role of location-based mobile service quality
E Ozkan, B Yasin, AE Gursen, HM Akpinar
Tourism & Management Studies 20 (1), 2024
2024
Spor Pazarlamasında Veri Madenciliği: Twitter’da Veri Madenciliği ve Derbi Örneği
HM AKPINAR
İstatistik ve Uygulamalı Bilimler Dergisi, 37-46, 2022
2022
The Overview of Strategic Brand Identity: Turkey’s National Football League in The Context of Marketing Communications
HM Akpınar, SM Ay
Research in Sports Science 9 (2), 40-44, 2019
2019
Sosyal Medya Kullanıcılarının Markaya İlişkin Sosyal Medya Davranışları ile Marka Güveni ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
Z Bozbay, C Türker, HM Akpınar
16.Ulusal İşletmecilik Kongresi, 597-599, 2017
2017
SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ELEKTRONİK GÜVENLERİ, ELEKTRONİK BAĞLILIKLARI VE ELEKTRONİK AĞI) DAN AĞI) A İLETİŞİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİNİN İNCELENMESİ
Z BOZBAY, C TÜRKER, HM AKPINAR
2017
Pazarlama iletişimi bağlamında Türkiye ulusal futbol liginin stratejik marka kimliğine genel bir bakış
HM Akpinar
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13