SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA KARŞILAŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER (MALATYA İL ÖRNEĞİ) Ö PALAVAN, V GÖÇER Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 69-96, 2017 | 27 | 2017 |
Birleştirilmiş sınıflarda karşılaşılan problemler: Malatya örneği V Göçer Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 10 | 2014 |
Sınıf öğretmenlerinin suriyeli mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının hizmet içi eğitim bağlamında incelenmesi: bir karma yöntem araştırması V Göçer, Ö Sinan, M Ürünibrahimoğlu İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (14), 24-41, 2020 | 7 | 2020 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin eğitimde ölçme ve değerlendirme dersine yönelik tutumlarının analizi V GÖÇER Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (8), 212-228, 2020 | 3 | 2020 |
The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy VG E Kocoğlu, S Oguz-Hacat Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH) 9 (3), 194-205, 2023 | 2* | 2023 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimini Temel Alan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi V Göçer, ME Bakanlığı, E KÖSEOĞLU, M ÜRÜNİBRAHİMOĞLU, ... TAM METİN, 53, 2020 | 2 | 2020 |
İlkokul öğrencilerinin ve öğretmenlerinin canlı ders deneyimlerinin incelenmesi M ÜRÜNİBRAHİMOĞLU, V GÖÇER, Ö Sinan, E KÖSEOĞLU Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 21-41, 2022 | 1 | 2022 |
Investigation of Primary School Curricula in the Context of Values Education V Göçer, APDF Kaya International Journal of Educational Research 14 (5), 274-295, 2022 | 1 | 2022 |
Investigation of School Experiences of SyrianSecondary School Students: A Phenomenology Study M Ürünibrahimoğlu, V Göçer, S Özer International Journal of Scholars in Education 4 (2), 146-168, 2021 | 1 | 2021 |
SOSYO-EKONOMİK BAKIMDAN DEZAVANTAJLI DURUMDA OLAN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER OÇ Özgür MANAV, Veysel GÖÇER, Ergün TAŞÇI Ulusal Toplum ve Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (2), 14-33, 2024 | | 2024 |
EXAMINING BLENDED LEARNING IN A THEORETICAL CONTEXT BK Veysel GÖÇER, Mustafa DENİZ, Asiye ER, Emin Ersoy KÖSE, Emine ASIL USBİLİM Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 20-34, 2023 | | 2023 |
PİAGET, BRUNER VE VYGOTSKY: HAYATLARI, ESERLERİ VE BİLİŞSEL GELİŞİM KURAMLARI M ÜRÜNİBRAHİMOĞLU, V GÖÇER Usbilim Sosyal Bilimler Dergisi 4 (7), 18-36, 2022 | | 2022 |
ISPEC MZ UYANIK | | 2021 |
CONGRESS BOOK GÜN Serkan | | 2021 |
ABSTRACT BOOK F h TARLAK, M KIDIRYUZ | | 2021 |
ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ OKUL GÜVENLİĞİ İLE İLİŞKİLİ MİDİR? ARE COMMUNİCATİON SKİLLS OF TEACHERS AND SCHOOL ADMİNİSTRATORS RELATED TO SCHOOL SAFETY? E KÖSEOĞLU KONGRE TAM METİN KİTABI EDİTÖR, 330, 2021 | | 2021 |
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ALGILANAN STRES VE İŞ TATMİN DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ S BAYAT, G DAYAN, K DAYAN Anatolian Turk Education Journal 2 (2), 33-51, 2020 | | 2020 |
Türkiye’de Hizmet İçi Eğitime İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması V Göçer, M Ürünibrahimoğlu, K Karaca 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, USOS-2019, 484-485, 2019 | | 2019 |
Değerler Eğitimi Bağlamında İlkokul Öğretim Programlarının İncelenmesi/Investigation of Primary School Curricula in the Context of Values Education V GÖÇER, K Fatih e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (5), 274-295, 0 | | |
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Algılanan Stres Ve İş Tatminleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi GBD DAYAN | | |