Takip et
Veysel GÖÇER
Veysel GÖÇER
Milli Eğitim Bakanlığı
anadolu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA KARŞILAŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER (MALATYA İL ÖRNEĞİ)
Ö PALAVAN, V GÖÇER
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 69-96, 2017
272017
Birleştirilmiş sınıflarda karşılaşılan problemler: Malatya örneği
V Göçer
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
102014
Sınıf öğretmenlerinin suriyeli mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının hizmet içi eğitim bağlamında incelenmesi: bir karma yöntem araştırması
V Göçer, Ö Sinan, M Ürünibrahimoğlu
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 7 (14), 24-41, 2020
72020
Eğitim fakültesi öğrencilerinin eğitimde ölçme ve değerlendirme dersine yönelik tutumlarının analizi
V GÖÇER
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (8), 212-228, 2020
32020
The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy
VG E Kocoğlu, S Oguz-Hacat
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH) 9 (3), 194-205, 2023
2*2023
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimini Temel Alan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
V Göçer, ME Bakanlığı, E KÖSEOĞLU, M ÜRÜNİBRAHİMOĞLU, ...
TAM METİN, 53, 2020
22020
İlkokul öğrencilerinin ve öğretmenlerinin canlı ders deneyimlerinin incelenmesi
M ÜRÜNİBRAHİMOĞLU, V GÖÇER, Ö Sinan, E KÖSEOĞLU
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 21-41, 2022
12022
Investigation of Primary School Curricula in the Context of Values Education
V Göçer, APDF Kaya
International Journal of Educational Research 14 (5), 274-295, 2022
12022
Investigation of School Experiences of SyrianSecondary School Students: A Phenomenology Study
M Ürünibrahimoğlu, V Göçer, S Özer
International Journal of Scholars in Education 4 (2), 146-168, 2021
12021
SOSYO-EKONOMİK BAKIMDAN DEZAVANTAJLI DURUMDA OLAN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
OÇ Özgür MANAV, Veysel GÖÇER, Ergün TAŞÇI
Ulusal Toplum ve Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (2), 14-33, 2024
2024
EXAMINING BLENDED LEARNING IN A THEORETICAL CONTEXT
BK Veysel GÖÇER, Mustafa DENİZ, Asiye ER, Emin Ersoy KÖSE, Emine ASIL
USBİLİM Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 20-34, 2023
2023
PİAGET, BRUNER VE VYGOTSKY: HAYATLARI, ESERLERİ VE BİLİŞSEL GELİŞİM KURAMLARI
M ÜRÜNİBRAHİMOĞLU, V GÖÇER
Usbilim Sosyal Bilimler Dergisi 4 (7), 18-36, 2022
2022
ISPEC
MZ UYANIK
2021
CONGRESS BOOK
GÜN Serkan
2021
ABSTRACT BOOK
F h TARLAK, M KIDIRYUZ
2021
ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ OKUL GÜVENLİĞİ İLE İLİŞKİLİ MİDİR? ARE COMMUNİCATİON SKİLLS OF TEACHERS AND SCHOOL ADMİNİSTRATORS RELATED TO SCHOOL SAFETY?
E KÖSEOĞLU
KONGRE TAM METİN KİTABI EDİTÖR, 330, 2021
2021
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ALGILANAN STRES VE İŞ TATMİN DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
S BAYAT, G DAYAN, K DAYAN
Anatolian Turk Education Journal 2 (2), 33-51, 2020
2020
Türkiye’de Hizmet İçi Eğitime İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
V Göçer, M Ürünibrahimoğlu, K Karaca
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, USOS-2019, 484-485, 2019
2019
Değerler Eğitimi Bağlamında İlkokul Öğretim Programlarının İncelenmesi/Investigation of Primary School Curricula in the Context of Values Education
V GÖÇER, K Fatih
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (5), 274-295, 0
Özel Eğitim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Algılanan Stres Ve İş Tatminleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GBD DAYAN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20