Takip et
Halil İbrahim AKYÜZ
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of blended learning environment on the critical thinking skills of students
Hİ Akyüz, S Samsa
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1744-1748, 2009
1682009
Akıllı tahta kullanımlı mikro öğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB’larına ve akıllı tahta kullanıma yönelik algılarına etkisi
Hİ AKYÜZ, M PEKTAŞ, MA KURNAZ, E KABATAŞ MEMİŞ
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE--Vol 3 (1), 2014, pp. 1-14, 2014
902014
Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment
Hİ Akyüz, S Samsa
Journal of Human Sciences 6 (2), 538-550, 2009
542009
Effects of metacognitive guidance on critical thinking disposition
Hİ AKYÜZ, SS YETİK, H KESER
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 5 (2), 133-148, 2015
392015
Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının İncelenmesi (Investigation of Cyber Security Behaviors of University Students)
A Karaci, Hİ Akyüz, G Bilgici
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (6), 2079-2094, 2017
342017
Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi (Examining Synchronous Virtual Classroom Software)
S İzmirli, Hİ Akyüz
Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (4), 788-810, 2017
34*2017
Preservice teachers’ perceptions about their problem solving skills in the scenario based blended learning environment
SS Yetik, HI Akyuz, H Keser
Turkish Online Journal of Distance Education 13 (2), 158-168, 2012
322012
Çevrimiçi görev temelli öğrenme ortamında eğitsel ajanın rolünün ve biçim özelliklerinin öğrencilerin motivasyonuna, bilişsel yüklenmesine ve problem çözme becerisi algısına etkisi
Hİ Akyüz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
252012
Effects of Web-Based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention
A Karaci, HI Akyüz, G Bilgici, N Arici
International Journal of Computer Applications 181 (16), 35-41, 2018
222018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGILARININ BELİRLENMESİ
R Alabaş, Hİ Akyüz, ST Kamer
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (44), 429-448, 2019
202019
Teacher candidates' social network usage tendencies: a qualitative investigation
HI Akyuz, SS Yetik, S Bardakci, T Alakurt, G Numanoglu, H Keser
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 5402-5408, 2012
142012
Effect of teacher's coaching in online discussion forums on students’ perceived self-efficacy for the educational software development
Hİ Akyüz, M Kurt
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 633-637, 2010
142010
A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease
ABS Salamh, AA Salamah, HI Akyüz
Radiology Research and Practice 2021, 1-9, 2021
122021
Üniversite öğrencilerinin e-öğrenme ortamlarına ilişkin hazırbulunuşluk ve beklentileri (Kastamonu üniversitesi örneği)
Hİ Akyüz, G Numanoğlu
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE) 1 …, 2020
112020
Effect of Educational Agent and Its Form Characteristics on Problem Solving Ability Perception of Students in Online Task Based Learning Media.
HI Akyuz, H Keser
Online Submission, Cypriot Journal of Educational Sciences v10 n3 p265-281 …, 2015
112015
A new deep learning model for face recognition and registration in distance learning
A Salamh, H Akyüz
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) 17 (12), 29-41, 2022
102022
ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EBA İÇERIK İNCELEMESI: 5. SINIF SAYILAR ALT ÖĞRENME ALANI DOĞAL SAYILAR ÜNITESI
G Tuluk, Hİ Akyüz
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 32-47, 2019
102019
Öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık eğilimleri üzerine sosyokültürel bir inceleme
S Bardakcı, Hİ Akyüz, S Samsa-Yetik, H Keser
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2014
102014
Investigation of cyber security behaviors of university students
A KARACI, Hİ AKYÜZ, G BİLGİCİ
Kastamonu Education Journal 25 (6), 2079-2094, 2017
92017
A Novel Feature Extraction Descriptor for Face Recognition
ABS Salamh, HI Akyüz
Engineering, Technology & Applied Science Research 12 (1), 8033-8038, 2022
62022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20