Öğrencilerin problem çözme ve problem kurma becerilerinin değerlendirilmesi B Gökkurt, T Örnek, F Hayat, Y Soylu Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 751-774, 2015 | 110 | 2015 |
The Effects of Learning Together Technique Which is based on Cooperative Learning on Students' Achieevement in Mathematics Class B Gokkurt, S Dundar, Y Soylu, L Akgun Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3431-3434, 2012 | 76 | 2012 |
Examining prospective mathematics teachers' pedagogical content knowledge on fractions in terms of students' mistakes Ö Şahin, B Gökkurt, Y Soylu International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 47 …, 2016 | 68 | 2016 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin geometrik cisimler konusuna ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi B Gökkurt Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum, 2014 | 62 | 2014 |
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusuna İlişkin Öğrenci Hatalarına Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri. B Gökkurt, Ö Şahin, Y Soylu, Y Doğan Ilkogretim Online 14 (1), 2015 | 59 | 2015 |
Öğrencilerin problem çözme sürecinde anlam bilgisini kullanma düzeyleri B Gökkurt, Y Soylu Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (2), 469-488, 2013 | 57 | 2013 |
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL ALAN BİLGİLERİ İLE PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ AGB GÖKKURT, AGÖ ŞAHİN, Y Soylu The Journal of Academic Social Science Studies 5 (8), 2012 | 51 | 2012 |
Mathematical modelling at a glance: a theoretical study S Dundar, B Gokkurt, Y Soylu Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3465-3470, 2012 | 49 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Kesirlerle İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Açısından İncelenmesi. B Gökkurt, Ö Şahin, Y Soylu, C Soylu International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013 | 45 | 2013 |
ÖĞRETMENLERİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİ ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI Ö ŞAHİN, B GÖKKURT, Y SOYLU Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 120-133, 2014 | 40 | 2014 |
Üniversite öğrencilerinin matematik problemine ilişkin algılarının metafor yoluyla analiz edilmesi T Uygun, B Gökkurt, N Usta Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (2), 536-556, 2016 | 38 | 2016 |
Öğretmen adaylarının değişken kavramına yönelik pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi B GÖKKURT, Ö ŞAHİN, Y SOYLU Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (39), 17-31, 2016 | 32 | 2016 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin bazı bileşenler açısından incelenmesi: koni örneği B Gökkurt, Y Soylu İlköğretim Online 15 (3), 2016 | 30 | 2016 |
Üniversite öğrencilerinin matematiksel ispat yapmaya yönelik görüşleri B Gökkurt, Y Soylu Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (4), 56-64, 2012 | 26 | 2012 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kesirlerin öğretimine yönelik görüşlerinin incelenmesi B GÖKKURT, Y SOYLU, Ö DEMİR Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (2 …, 2015 | 25 | 2015 |
Examining pre-service teachers' pedagogical content knowledge on fractions in terms of students’ errors B Gökkurt, Ö Şahin, Y Soylu, C Soylu International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 719-735, 2013 | 24 | 2013 |
Dinamik geometri yazılımı ile hazırlanan çalışma yaprakları hakkında öğrenci görüşleri: prizmalarda alan örneği B Gökkurt, D Deniz, Y Soylu, L Akgün Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 351-356, 2012 | 24 | 2012 |
Türkiye’de matematik ve fen eğitiminde kavram yanılgılarıyla ilgili yapılan yüksek lisans ve doktora tezleri: Tematik bir inceleme T Adıgüzel, F Şimşir, Ö Çubukluöz, B Gökkurt Özdemir Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (25), 57-92, 2018 | 23 | 2018 |
Öğretmen adaylarının kesirler konusuna yönelik konu alan bilgileri ve öğretim stratejileri bilgilerinin incelenmesi. 11 B Gökkurt, M Koçak, Y Soylu Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan sözlü bildiri …, 2014 | 23 | 2014 |
Matematik ve sınıf öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgilerinin karşılaştırılması Ö Şahin, B Gökkurt, K Başıbüyük, E Erdem, T Nergiz, Y Soylu The Journal of Academic Social Science Studies 6 (4), 693-713, 2013 | 23 | 2013 |