Follow
SEZEN CAMCI ERDOĞAN
SEZEN CAMCI ERDOĞAN
Unknown affiliation
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilim şenliğine katılan ve katılmayan öğrencilerin bilim ve bilim insanlarına yönelik ilgi ve imajlarının karşılaştırılması
S Camcı
Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2008
522008
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları
S Camcı-Erdoğan
Türk Üstün Zekâ ve Eğitim Dergisi 3 (1), 13-37, 2013
402013
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI
SC ERDOĞAN
HAYEF Journal of Education 10 (1), 125-142, 2013
352013
ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARDA MÜKEMMELİYETÇİLİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİ
M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ...
HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014
212014
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi
S Camci Erdoğan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
202014
Gifted and Talented Students' Images of Scientists.
S Camcı-Erdoğan
Turkish Journal of Giftedness & Education 3 (1), 2013
172013
Environmental awareness and sensitivity of the gifted students:“Science and Art Explorers in the Nature”
Y AYAYDIN, ÜN Duygu, AŞ Burçin, UG Seda, S CAMCI-ERDOĞAN
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507-536, 2018
122018
Üstün zekâlılar öğretmenliği adaylarının gözlerinden bilim insanları
SC ERDOĞAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 130-155, 2018
122018
Investigating pre-service gifted education teachers’ self-efficacy toward science teaching and scientific attitudes
SC ERDOGAN
Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 133-148, 2015
122015
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi
SC Erdoğan
Yayımlanmamış Doktora tezi. İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2014
122014
Farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin tutumlarına etkisi
SC Erdoğan, NG Kahveci
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 191-207, 2015
112015
Üstün zekalı ve yetenekli öğrenciler için fen bilimleri eğitiminde farklılaştırmanın gerekliliği
SC ERDOĞAN
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 2 (2), 1-10, 2014
102014
Üstün zekalı çocuklarda beklenmedik başarısızlık (Underachievement) ve motivasyon sorunları. N. Baykoç
S Camcı-Erdoğan, MZ Leana-Taşcılar
Akıl, zeka, deha, yetenek, dahiler-savantlar gelişimleri ve eğitimleri, 215-240, 2014
102014
Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâ ve Üstün Yetenek Metaforları.
SC Erdoğan, Ş Güçyeter
İlkogretim Online 18 (3), 2019
82019
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience?
SC Erdogan
Journal of Education in Science Environment and Health 5 (1), 119-133, 2019
82019
Creative children in a robust learning environment: Perceptions of special education teacher candidates
S Gucyeter, SC Erdogan
Thinking Skills and Creativity 37, 100675, 2020
72020
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Prob-lem Çözmeye Yönelik Algıları ile Bilişsel Esnek-lik Düzeyleri Arasındaki İlişki
S CAMCI ERDOĞAN
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 90-117, 2018
72018
Özel yetenekli öğrencilerin çevre farkındalık ve duyarlılıkları:“Bilim ve Sanat Kâşifleri Doğada”
Y Ayaydın, D Ün, B Şeşen, S Usta Gezer, S Camcı Erdoğan
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 507-536, 2018
62018
Üstün Zekalilar Öğretmenliği Adaylarinin Bilişsel Esneklik Düzeylerinin İncelenmesi
SC Erdoğan
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (3), 77-96, 2018
62018
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri.
S Camcı-Erdoğan
Ozel Egitim Dergisi 22 (2), 2021
42021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20