Bilim şenliğine katılan ve katılmayan öğrencilerin bilim ve bilim insanlarına yönelik ilgi ve imajlarının karşılaştırılması S Camcı Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2008 | 52 | 2008 |
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin bilim insanlarına yönelik algıları S Camcı-Erdoğan Türk Üstün Zekâ ve Eğitim Dergisi 3 (1), 13-37, 2013 | 40 | 2013 |
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI SC ERDOĞAN HAYEF Journal of Education 10 (1), 125-142, 2013 | 35 | 2013 |
ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARDA MÜKEMMELİYETÇİLİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİ M LEANA-TAŞÇILAR, MZL TAŞCILAR, M Özyaprak, Ş GÜÇYETER, ... HAYEF Journal of Education 11 (1), 31-45, 2014 | 21 | 2014 |
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi S Camci Erdoğan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 20 | 2014 |
Gifted and Talented Students' Images of Scientists. S Camcı-Erdoğan Turkish Journal of Giftedness & Education 3 (1), 2013 | 17 | 2013 |
Environmental awareness and sensitivity of the gifted students:“Science and Art Explorers in the Nature” Y AYAYDIN, ÜN Duygu, AŞ Burçin, UG Seda, S CAMCI-ERDOĞAN Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507-536, 2018 | 12 | 2018 |
Üstün zekâlılar öğretmenliği adaylarının gözlerinden bilim insanları SC ERDOĞAN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 130-155, 2018 | 12 | 2018 |
Investigating pre-service gifted education teachers’ self-efficacy toward science teaching and scientific attitudes SC ERDOGAN Eurasian Journal of Educational Research 15 (59), 133-148, 2015 | 12 | 2015 |
Bilimsel yaratıcılığı temel alan farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin başarı, tutum ve yaratıcılığına etkisi SC Erdoğan Yayımlanmamış Doktora tezi. İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2014 | 12 | 2014 |
Farklılaştırılmış fen ve teknoloji öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin tutumlarına etkisi SC Erdoğan, NG Kahveci Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 191-207, 2015 | 11 | 2015 |
Üstün zekalı ve yetenekli öğrenciler için fen bilimleri eğitiminde farklılaştırmanın gerekliliği SC ERDOĞAN Journal for the Education of Gifted Young Scientists 2 (2), 1-10, 2014 | 10 | 2014 |
Üstün zekalı çocuklarda beklenmedik başarısızlık (Underachievement) ve motivasyon sorunları. N. Baykoç S Camcı-Erdoğan, MZ Leana-Taşcılar Akıl, zeka, deha, yetenek, dahiler-savantlar gelişimleri ve eğitimleri, 215-240, 2014 | 10 | 2014 |
Öğretmen Adaylarının Üstün Zekâ ve Üstün Yetenek Metaforları. SC Erdoğan, Ş Güçyeter İlkogretim Online 18 (3), 2019 | 8 | 2019 |
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience? SC Erdogan Journal of Education in Science Environment and Health 5 (1), 119-133, 2019 | 8 | 2019 |
Creative children in a robust learning environment: Perceptions of special education teacher candidates S Gucyeter, SC Erdogan Thinking Skills and Creativity 37, 100675, 2020 | 7 | 2020 |
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Prob-lem Çözmeye Yönelik Algıları ile Bilişsel Esnek-lik Düzeyleri Arasındaki İlişki S CAMCI ERDOĞAN Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 90-117, 2018 | 7 | 2018 |
Özel yetenekli öğrencilerin çevre farkındalık ve duyarlılıkları:“Bilim ve Sanat Kâşifleri Doğada” Y Ayaydın, D Ün, B Şeşen, S Usta Gezer, S Camcı Erdoğan Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 507-536, 2018 | 6 | 2018 |
Üstün Zekalilar Öğretmenliği Adaylarinin Bilişsel Esneklik Düzeylerinin İncelenmesi SC Erdoğan Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (3), 77-96, 2018 | 6 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri. S Camcı-Erdoğan Ozel Egitim Dergisi 22 (2), 2021 | 4 | 2021 |