Takip et
Emrah GÜL
Emrah GÜL
Hakkari Üniversitesi
hakkari.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğretmen adaylarının ölçme-değerlendirme okuryazarlığı ve ölçme-değerlendirmeye ilişkin tutumlarının belirlenmesi
E Gül
Fen Bilimleri Enstitüsü, Elazığ, 2011
242011
ÖĞRENCİLERİN SINAV KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ İNCELENMESİ
D Koçak, ÇD Gül, E Gül, ÖÇ Bökeoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 415-434, 2017
232017
Development of an attitudes scale toward online assessment
E Gül, Ö Çokluk, ÇD Gül
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 529-536, 2015
202015
ONLİNE DEĞERLENDİRME GÜVENİLİR MİDİR?
E Gül
Education Sciences 7 (1), 281-287, 2012
152012
Examining differential item functions of different item ordered test forms according to item difficulty levels
Ö ÇOKLUK BÖKEOĞLU, E Gül, C Dogan-Gul
Educational Sciences-Theory & Practice 16 (1), 2016
102016
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş matematik alt testi asıl sınav ve mazeret sınavlarının madde tepki kuramına göre eşitlenmesi
E Gül, ÇD Gül, ÖÇ Bökeoğlu, M Özkan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (4), 1900-1915, 2017
42017
Comparison of students with high academic achievement from different socio-economic backgrounds in Turkey
Ö Çokluk, E Gül, M Kayri
The Anthropologist 24 (2), 486-496, 2016
42016
Views about the use of open-ended items in large scale assessment in Turkey: A phenomenological approach
E Gül, ÇD Gül, Ö Çokluk, M Kayri
Journal of Educational Sciences Research 6 (1), 117-33, 2016
32016
Tek boyutlu ve çok boyutlu madde tepki kuramına göre çok boyutlu yapıların incelenmesi
E Gül
Unpublished Doctoral Dissertation). Ankara University, 2015
32015
Development of a Computerized Adaptive Version of the Turkish Driving Licence Exam
N Cıkrıkcı, S Yalçın, I Kalender, E Gül, C Ayan, G Uyumaz, MŞ Kürşad, ...
International Journal of Assessment Tools in Education 7 (4), 570-587, 2020
2020
0–12 YAŞ ARASINDAKİ ÇOCUKLARIN OLUMSUZ DAVRANIŞLARININ BETİMLENMESİ VE OLUMLU DAVRANIŞLARIN KAZANDIRILMASI
G Kaya, D Açar, F Aydemir, E Gül
III. INES International Education and Social Science Congress 2018, 2018
2018
Türkiye’de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler: Fenomonojik bir yaklaşım
E Gül, ÇD Gül, Ö Çokluk, M Kayri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (1), 117-133, 2016
2016
DEVELOPMENT OF THE EARLY CHILDHOOD EMOTIONAL PERSPECTIVE TAKING TEST (EDAT): A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
M TUNCER, E GÜL, D ASLAN
2014
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Otantik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Poster Sunumlarına İlişkin Görüşleri
E Gül, ON Kaya, S Aydemir, D Karakaya, S Sungur, A Fizan
2010
Fen Ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitelikli Fen Ve Teknoloji Öğretmeni Bilgisi
A Fizan, D Karakaya, ON Kaya, E Gül, S Sungur, S Aydemir
2010
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algısının Belirlenmesinde Anlamsal Farklılıklar Anketinin Geliştirilmesi
D Karakaya, ON Kaya, S Sungur, S Aydemir, E Gül
2010
REMOVAL OF CALCIUM BY DISSOLVED CO2 AND THE EFFECTS ON COAL LIQUEFACTION
E GÜL
Communications Faculty of Sciences University of Ankara Series B Chemistry …, 1999
1999
Tek boyutlu ve çok boyutlu madde tepkı̇ kuramına göre çok boyutlu yapıların ı̇ncelenmesı̇
E Gül
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0
Tek Boyutlu ve Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramına Göre Çok Boyutlu Yapıların İncelenmesi Examining Multidimensional Structure in View of Unidimensional and Multidimensional Item …
E GÜL, N KOÇ
ONLİNE DEĞERLENDİRME GÜVENİLİR MİDİR? IS ONLINE ASSESSMENT RELIABLE?
E GÜL, Ç DOĞAN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20