Takip et
ercan öpengin
ercan öpengin
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’de üstün yeteneklilerin eğitiminin eleştirel bir değerlendirmesi
U Sak, B Ayaş, BB Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz
145*2015
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bakış Açısıyla Üstün Zekâ Etiketinin Öğrencilerin Çeşitli Algıları Üzerindeki Etkileri
E Öpengin, U Sak
Turkish Journal of Giftedness & Education 2, 1, 2012
88*2012
Anadolu Sak zekâ ölçeği (ASİS) uygulayıcı kitabı
U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, NN Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ...
Anadolu Üniversitesi ÜYEP Merkezi, 2016
62*2016
Üstün yetenekli öğrencilerin okul ve öğretmene ilişkin metaforik algilari
Ü OGURLU, E Öpengin, E HIZLI
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 67-83, 2015
492015
İlkokul düzeyindeki üstün yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odasının yürütülmesinde karşılaşılan sorunlar ve sorunlara yönelik çözüm müdahaleleri
H Gürgür, E Öpengin
Tez (doktora)-Anadolu Üniversitesi, 2018
29*2018
Üstün zekâlı ergenlerde yalnızlık ve yaşam doyumu ilişkisi
Ü Oğurlu, YF Birben, HS Yalın
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, KOSBED 31, 161-184, 2016
202016
Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği'nin (ASİS) Üstün Yetenekliler ve Diğer Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği.
HK Sözel, E Öpengin, U Sak, F Karabacak
Turkish Journal of Giftedness & Education 8 (2), 2018
19*2018
An investigation of cognitive profiles of children with attention deficit hyperactivity disorder through Anadolu-Sak Intelligence Scale
M Cirik, U Sak, E Öpengin
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2020
11*2020
Zekâ testleri
E Öpengin
Üstün Yeteneklilerin Tanılanması Editör: Uğur Sak, 33-53, 2018
112018
Pandemi Sürecinde Özel Gereksinimli Çocuklar
E Öpengin
PANDEMİ VE EĞİTİM, 241-254, 2020
62020
A critical assessment of the education for gifted and talented students in Turkey
U Sak, B Ayas, B Bal-Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz
Gifted education in Asia, 167-190, 2015
62015
Destek Eğitim Odası Hizmetine İlişkin Görüşlere Odaklanan Lisansüstü Tezlerin Sistematik İncelemesi
E Öpengin
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 633-663, 2021
52021
An investigation of cognitive profiles of children with attention deficit hyperactivity disorder on Anadolu Sak Intelligence Scale
M Cırık, U Sak, E Öpengin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020
52020
Development of Gifted Education in Turkey
U Sak, MB Ayas, B Bal Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel
The SAGE Handbook of Gifted & Talented Education, 492-506, 2019
52019
Anadolu-Sak Intelligence Scale technical and user book
U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, N Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ...
Anadolu Üniversity, 2016
52016
How should a Resource Room Programme for Gifted Students be Integrated into School System?
E Öpengin, H Gürgür
Journal of Qualitative Research in Education, 346-373, 2021
4*2021
Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Hizmetleri
E Öpengin
Özel Yetenekli Öğrenciler Ve Eğitimleri, 211-235, 2018
42018
Investigating Stakeholder Opinions on A Resource Room Program for Gifted Students
E Öpengin
Kastamonu Education Journal 29 (2), 334-347, 2021
2*2021
Özel Eğitim Hizmetlerine Genel Bir Bakış: Van İli Örneği
A Mengi, E Öpengin
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 855-882, 2021
22021
Türkiye’de Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Modelleri
E Öpengin
ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNDE Modeller ve Stratejiler, 180-200, 2020
22020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20