Türkiye’de üstün yeteneklilerin eğitiminin eleştirel bir değerlendirmesi U Sak, B Ayaş, BB Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz | 143* | 2015 |
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bakış Açısıyla Üstün Zekâ Etiketinin Öğrencilerin Çeşitli Algıları Üzerindeki Etkileri E Öpengin, U Sak Turkish Journal of Giftedness & Education 2, 1, 2012 | 88* | 2012 |
Anadolu Sak zekâ ölçeği (ASİS) uygulayıcı kitabı U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, NN Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ... Anadolu Üniversitesi ÜYEP Merkezi, 2016 | 61* | 2016 |
Üstün yetenekli öğrencilerin okul ve öğretmene ilişkin metaforik algilari Ü OGURLU, E Öpengin, E HIZLI Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 67-83, 2015 | 49 | 2015 |
İlkokul düzeyindeki üstün yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odasının yürütülmesinde karşılaşılan sorunlar ve sorunlara yönelik çözüm müdahaleleri H Gürgür, E Öpengin Tez (doktora)-Anadolu Üniversitesi, 2018 | 29* | 2018 |
Üstün zekâlı ergenlerde yalnızlık ve yaşam doyumu ilişkisi Ü Oğurlu, YF Birben, HS Yalın Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, KOSBED 31, 161-184, 2016 | 20 | 2016 |
Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği'nin (ASİS) Üstün Yetenekliler ve Diğer Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği. HK Sözel, E Öpengin, U Sak, F Karabacak Turkish Journal of Giftedness & Education 8 (2), 2018 | 19* | 2018 |
An investigation of cognitive profiles of children with attention deficit hyperactivity disorder through Anadolu-Sak Intelligence Scale M Cirik, U Sak, E Öpengin ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2020 | 11* | 2020 |
Zekâ testleri E Öpengin Üstün Yeteneklilerin Tanılanması Editör: Uğur Sak, 33-53, 2018 | 11 | 2018 |
Pandemi Sürecinde Özel Gereksinimli Çocuklar E Öpengin PANDEMİ VE EĞİTİM, 241-254, 2020 | 6 | 2020 |
A critical assessment of the education for gifted and talented students in Turkey U Sak, B Ayas, B Bal-Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz Gifted education in Asia, 167-190, 2015 | 6 | 2015 |
Destek Eğitim Odası Hizmetine İlişkin Görüşlere Odaklanan Lisansüstü Tezlerin Sistematik İncelemesi E Öpengin Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 633-663, 2021 | 5 | 2021 |
An investigation of cognitive profiles of children with attention deficit hyperactivity disorder on Anadolu Sak Intelligence Scale M Cırık, U Sak, E Öpengin Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020 | 5 | 2020 |
Development of Gifted Education in Turkey U Sak, MB Ayas, B Bal Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel The SAGE Handbook of Gifted & Talented Education, 492-506, 2019 | 5 | 2019 |
Anadolu-Sak Intelligence Scale technical and user book U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, N Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ... Anadolu Üniversity, 2016 | 5 | 2016 |
How should a Resource Room Programme for Gifted Students be Integrated into School System? E Öpengin, H Gürgür Journal of Qualitative Research in Education, 346-373, 2021 | 4* | 2021 |
Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Hizmetleri E Öpengin Özel Yetenekli Öğrenciler Ve Eğitimleri, 211-235, 2018 | 4 | 2018 |
Özel Eğitim Hizmetlerine Genel Bir Bakış: Van İli Örneği A Mengi, E Öpengin Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 855-882, 2021 | 2 | 2021 |
Türkiye’de Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Modelleri E Öpengin ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNDE Modeller ve Stratejiler, 180-200, 2020 | 2 | 2020 |
The cognitive profiles of gifted children: A latent profile analysis using the ASIS E Öpengin, BB Sezerel Journal of Pedagogical Research 7 (4), 400-413, 2023 | 1 | 2023 |