Follow
ercan öpengin
ercan öpengin
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
Verified email at yyu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye’de üstün yeteneklilerin eğitiminin eleştirel bir değerlendirmesi
U Sak, B Ayaş, BB Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz
143*2015
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bakış Açısıyla Üstün Zekâ Etiketinin Öğrencilerin Çeşitli Algıları Üzerindeki Etkileri
E Öpengin, U Sak
Turkish Journal of Giftedness & Education 2, 1, 2012
88*2012
Anadolu Sak zekâ ölçeği (ASİS) uygulayıcı kitabı
U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, NN Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ...
Anadolu Üniversitesi ÜYEP Merkezi, 2016
61*2016
Üstün yetenekli öğrencilerin okul ve öğretmene ilişkin metaforik algilari
Ü OGURLU, E Öpengin, E HIZLI
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 67-83, 2015
492015
İlkokul düzeyindeki üstün yetenekli öğrencilere yönelik destek eğitim odasının yürütülmesinde karşılaşılan sorunlar ve sorunlara yönelik çözüm müdahaleleri
H Gürgür, E Öpengin
Tez (doktora)-Anadolu Üniversitesi, 2018
29*2018
Üstün zekâlı ergenlerde yalnızlık ve yaşam doyumu ilişkisi
Ü Oğurlu, YF Birben, HS Yalın
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, KOSBED 31, 161-184, 2016
202016
Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği'nin (ASİS) Üstün Yetenekliler ve Diğer Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği.
HK Sözel, E Öpengin, U Sak, F Karabacak
Turkish Journal of Giftedness & Education 8 (2), 2018
19*2018
An investigation of cognitive profiles of children with attention deficit hyperactivity disorder through Anadolu-Sak Intelligence Scale
M Cirik, U Sak, E Öpengin
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA …, 2020
11*2020
Zekâ testleri
E Öpengin
Üstün Yeteneklilerin Tanılanması Editör: Uğur Sak, 33-53, 2018
112018
Pandemi Sürecinde Özel Gereksinimli Çocuklar
E Öpengin
PANDEMİ VE EĞİTİM, 241-254, 2020
62020
A critical assessment of the education for gifted and talented students in Turkey
U Sak, B Ayas, B Bal-Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz
Gifted education in Asia, 167-190, 2015
62015
Destek Eğitim Odası Hizmetine İlişkin Görüşlere Odaklanan Lisansüstü Tezlerin Sistematik İncelemesi
E Öpengin
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 633-663, 2021
52021
An investigation of cognitive profiles of children with attention deficit hyperactivity disorder on Anadolu Sak Intelligence Scale
M Cırık, U Sak, E Öpengin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 21 (4 …, 2020
52020
Development of Gifted Education in Turkey
U Sak, MB Ayas, B Bal Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel
The SAGE Handbook of Gifted & Talented Education, 492-506, 2019
52019
Anadolu-Sak Intelligence Scale technical and user book
U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, N Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ...
Anadolu Üniversity, 2016
52016
How should a Resource Room Programme for Gifted Students be Integrated into School System?
E Öpengin, H Gürgür
Journal of Qualitative Research in Education, 346-373, 2021
4*2021
Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Hizmetleri
E Öpengin
Özel Yetenekli Öğrenciler Ve Eğitimleri, 211-235, 2018
42018
Özel Eğitim Hizmetlerine Genel Bir Bakış: Van İli Örneği
A Mengi, E Öpengin
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 855-882, 2021
22021
Türkiye’de Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Modelleri
E Öpengin
ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNDE Modeller ve Stratejiler, 180-200, 2020
22020
The cognitive profiles of gifted children: A latent profile analysis using the ASIS
E Öpengin, BB Sezerel
Journal of Pedagogical Research 7 (4), 400-413, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20