The effect of teaching integers through the problem posing approach on students’ academic achievement and mathematics attitudes AS Ozdemir, M Sahal Eurasian Journal of Educational Research 18 (78), 117-138, 2018 | 31 | 2018 |
Problem kurma yaklaşımı ile işlenen tam sayılar konusunun öğrencilerin akademik başarısına ve matematik tutumlarına etkisi M Şahal Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2016 | 21 | 2016 |
Pre-service primary teachers’ views and use of technology in mathematics lessons M Şahal, AŞ Ozdemir Research in Learning Technology 28, 2020 | 14 | 2020 |
An examination of the relationship between secondary school students’ abstract thinking skills, self-efficacy perceptions and attitudes towards mathematics A ÖZDEMİR, S KARAŞAN, M ŞAHAL Participatory Educational Research 8 (2), 391-406, 2021 | 12 | 2021 |
Examination of Activities and Problems Oriented toward Algebra Readiness Indicators Proposed by Pre-Service Mathematics Teachers. M Sahal, AS Özdemir Acta Didactica Napocensia 12 (1), 165-176, 2019 | 3 | 2019 |
Matematiksel Modelleme Eğitiminin İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modellemenin Doğasına İlişkin Bilgilerine Katkısı: Bir Eylem Araştırması M ŞAHAL, A ÖZDEMİR Türkiye Eğitim Dergisi 6 (1), 124-145, 2021 | 1 | 2021 |
Preservice Mathematics Teachers’ Performances in Teaching Activities M DOĞAN, AŞ ÖZDEMİR, M ŞAHAL International Journal of Modern Education Studies 2 (2), 108-114, 2018 | 1 | 2018 |
Geometri öğrenme alanında matematiksel modelleme etkinliklerinin tasarımı ve uygulanabilirliğinin incelenmesi M Şahal Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | | 2022 |
Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileriyle Yürütülen Şifreleme Etkinliğinin İncelenmesi ve Etkinlikle İlgili Öğrenci Görüşleri M Şahal, AŞ Özdemir International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 1-21, 2020 | | 2020 |
Examination of the Activities about Enciphering Done with Fifth Grade Students and Their Views about the Activities. M SAHAL, AS OZDEMIR International Online Journal of Educational Sciences 10 (3), 2018 | | 2018 |