Schoolwide Positive Behavioral Interventions and Support Practices: Review of Studies in the" Journal of Positive Behavior Interventions". K Ögülmüs, S Vuran Educational Sciences: Theory and Practice 16 (5), 1693-1710, 2016 | 90 | 2016 |
Analysis of the Issues Faced by the Substitute Teachers and an Evaluation of the Practice of Substitute Teaching from the Perspective of School Administrators K Öğülmüş, N Yıldırım, G Aslan Elementary Education Online 12 (4), 1086-1099, 2013 | 70* | 2013 |
Bilim ve sanat merkezlerinde (BİLSEM) karşılaşılan sorunların öğretmen ve öğrenci görüşleri açısından değerlendirilmesi H Sarı, K Öğülmüş Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 254-265, 2014 | 69* | 2014 |
Kinect’in Özel Gereksinimli Bireylerle Kullanımı ile İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi K Öğülmüş, M Melekoğlu | 23* | 2015 |
Evaluation of teacher candidates’ perceptions about specific learning difficulties through Online Photovoice (OPV) method K Öğülmüş, MH Acikgoz, A Tanhan International Journal of Education and Literacy Studies 9 (2), 161-169, 2021 | 19 | 2021 |
Öğrenme güçlüğü ve özel yetenek MA Melekoğlu, U Sak Pegem Atıf İndeksi, 1-291, 2017 | 16 | 2017 |
Öz düzenlemeli strateji geliştirme modeli temelinde şekillendirilen öğretim paketinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin öykü yazma becerilerine etkisi K Öğülmüş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 12 | 2018 |
Review of International Studies on Multiple Disabilities A DÜZKANTAR, K ÖĞÜLMÜŞ, D ALTIN, B GÖRGÜN Sakarya University Journal of Education 10 (3), 532-559, 2020 | 9 | 2020 |
Türkiye'de özel öğrenme güçlüğü olan bireylerin tanılama sürecinin rehberlik araştırma merkezi perspektifinden incelenmesi K Öğülmüş OPUS International Journal of Society Researches 18 (Eğitim Bilimleri Özel …, 2021 | 7 | 2021 |
Examining college students’ perception of specific learning difficulties through Online Photovoice (OPV) K Öğülmüş, MH Acikgoz, A Tanhan International Journal of Education and Literacy Studies 9 (2), 161-169, 2021 | 5 | 2021 |
The Impact of POW+ C-SPACE Strategy on Story Writing Skills of Turkish Students with Specific Learning Disabilities. K Ögulmus, MA Melekoglu Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (1), 287-305, 2021 | 5 | 2021 |
Çocuk Ve Ergenlerde Gelişimsel ve Davranışsal Bozukluklar S Avşaroğlu, E Efilti, H Çalışkan, G Arslan, B Görgün, K Öğülmüş, ... Ankara: Vize Basın Yayın, 2015 | 5 | 2015 |
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin, ailelerinin ve öğretmenlerinin gözünden Covid-19 salgınında eğitim süreci B Görgün, Ö Balıkçı, K Öğülmüş, MA Melekoğlu Cukurova University Faculty of Education Journal 51 (1), 237-272, 2022 | 3 | 2022 |
Book review: Positive behavioral supports for the classroom K Öğülmüş, S Vuran Journal of School and Educational Psychology 1 (1), 35-38, 2021 | 3 | 2021 |
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ TANILANMA SÜRECİ K ÖĞÜLMÜŞ Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 23 (2), 395-404, 2021 | 3 | 2021 |
The effectiveness of POW + C-SPACE strategy provided by parents of children with writing difficulties on story-writing skills K Öğülmüş Journal of Pedagogical Research 5 (2), 172-183, 2021 | 2 | 2021 |
Metaphoric Perceptions of Teachers and Parents Regarding the Concept of Specific Learning Difficulty (SLD). K Ögülmüs, M Okur International Journal of Progressive Education 17 (5), 377-392, 2021 | 2 | 2021 |
Examining the diagnosis process of children with specific learning disabilities from the perspective of the family views K Öğülmüş, MH Açıkgöz, M Okur Route Educational & Social Science Journal 8 (7), 201-18, 2021 | 1 | 2021 |
Özel Eğitim Öğretmenliği Mesleki Etik Ölçeği S Kalkan, K Öğülmüş Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (34), 553 - 572, 2020 | 1 | 2020 |
Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu K Öğülmüş Pegem Atıf İndeksi, 118-133, 2017 | 1 | 2017 |