Follow
KÜRŞAT ÖĞÜLMÜŞ
KÜRŞAT ÖĞÜLMÜŞ
Doç. Dr.
Verified email at kku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Schoolwide Positive Behavioral Interventions and Support Practices: Review of Studies in the" Journal of Positive Behavior Interventions".
K Ögülmüs, S Vuran
Educational Sciences: Theory and Practice 16 (5), 1693-1710, 2016
902016
Analysis of the Issues Faced by the Substitute Teachers and an Evaluation of the Practice of Substitute Teaching from the Perspective of School Administrators
K Öğülmüş, N Yıldırım, G Aslan
Elementary Education Online 12 (4), 1086-1099, 2013
70*2013
Bilim ve sanat merkezlerinde (BİLSEM) karşılaşılan sorunların öğretmen ve öğrenci görüşleri açısından değerlendirilmesi
H Sarı, K Öğülmüş
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 254-265, 2014
69*2014
Kinect’in Özel Gereksinimli Bireylerle Kullanımı ile İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
K Öğülmüş, M Melekoğlu
23*2015
Evaluation of teacher candidates’ perceptions about specific learning difficulties through Online Photovoice (OPV) method
K Öğülmüş, MH Acikgoz, A Tanhan
International Journal of Education and Literacy Studies 9 (2), 161-169, 2021
192021
Öğrenme güçlüğü ve özel yetenek
MA Melekoğlu, U Sak
Pegem Atıf İndeksi, 1-291, 2017
162017
Öz düzenlemeli strateji geliştirme modeli temelinde şekillendirilen öğretim paketinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin öykü yazma becerilerine etkisi
K Öğülmüş
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
122018
Review of International Studies on Multiple Disabilities
A DÜZKANTAR, K ÖĞÜLMÜŞ, D ALTIN, B GÖRGÜN
Sakarya University Journal of Education 10 (3), 532-559, 2020
92020
Türkiye'de özel öğrenme güçlüğü olan bireylerin tanılama sürecinin rehberlik araştırma merkezi perspektifinden incelenmesi
K Öğülmüş
OPUS International Journal of Society Researches 18 (Eğitim Bilimleri Özel …, 2021
72021
Examining college students’ perception of specific learning difficulties through Online Photovoice (OPV)
K Öğülmüş, MH Acikgoz, A Tanhan
International Journal of Education and Literacy Studies 9 (2), 161-169, 2021
52021
The Impact of POW+ C-SPACE Strategy on Story Writing Skills of Turkish Students with Specific Learning Disabilities.
K Ögulmus, MA Melekoglu
Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (1), 287-305, 2021
52021
Çocuk Ve Ergenlerde Gelişimsel ve Davranışsal Bozukluklar
S Avşaroğlu, E Efilti, H Çalışkan, G Arslan, B Görgün, K Öğülmüş, ...
Ankara: Vize Basın Yayın, 2015
52015
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin, ailelerinin ve öğretmenlerinin gözünden Covid-19 salgınında eğitim süreci
B Görgün, Ö Balıkçı, K Öğülmüş, MA Melekoğlu
Cukurova University Faculty of Education Journal 51 (1), 237-272, 2022
32022
Book review: Positive behavioral supports for the classroom
K Öğülmüş, S Vuran
Journal of School and Educational Psychology 1 (1), 35-38, 2021
32021
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ TANILANMA SÜRECİ
K ÖĞÜLMÜŞ
Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 23 (2), 395-404, 2021
32021
The effectiveness of POW + C-SPACE strategy provided by parents of children with writing difficulties on story-writing skills
K Öğülmüş
Journal of Pedagogical Research 5 (2), 172-183, 2021
22021
Metaphoric Perceptions of Teachers and Parents Regarding the Concept of Specific Learning Difficulty (SLD).
K Ögülmüs, M Okur
International Journal of Progressive Education 17 (5), 377-392, 2021
22021
Examining the diagnosis process of children with specific learning disabilities from the perspective of the family views
K Öğülmüş, MH Açıkgöz, M Okur
Route Educational & Social Science Journal 8 (7), 201-18, 2021
12021
Özel Eğitim Öğretmenliği Mesleki Etik Ölçeği
S Kalkan, K Öğülmüş
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (34), 553 - 572, 2020
12020
Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu
K Öğülmüş
Pegem Atıf İndeksi, 118-133, 2017
12017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20