Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013 B Ulutaş, S Üner, N Oluk, A Çelik, H Akkuş Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015 | 27 | 2015 |
Examining Pre-Service Teachers' Views about Online Chemistry Laboratory Learning Experiences Amid the COVID-19 Pandemic. SN Yesiloglu, S Gençer, F Ekici, B Isik Journal of Turkish Science Education 18, 108-124, 2021 | 18 | 2021 |
Kimya eğitimi öğrencilerinin kimyasal bağlar konusundaki zihinsel modelleri ve bilişsel haritaları B Ulutaş Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, 2010 | 18 | 2010 |
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi. A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017 | 13 | 2017 |
An investigation of preservice teachers’ levels of metacognitive awareness in terms of certain variables F Ekici, B Ulutaş, B Atasoy Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (3), 1035-1054, 2019 | 8 | 2019 |
Özdüzenlemeli öğrenme ortamında kimya öğretmen adaylarının motivasyonlarının değişiminin incelenmesi B Ulutaş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 7 | 2016 |
Türkiye’deki 2000-2011 Yılları arasında Yayımlanan Kimya Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi-II S ÜNER, B ULUTAŞ, N TURAN OLUK, A YALÇIN ÇELİK, H AKKUŞ | 1 | 2011 |
Development and Use of a Flowchart as a Scaffolding Tool for Isomeric Relationships in Organic Chemistry B Işık, F Ekici, H Kadayıfçı, H Akkuş Journal of Chemical Education, 2024 | | 2024 |
Teaching Some Features of Competitive Elimination and Substitution Reactions of Alcohols through a Guided Inquiry Laboratory Activity H Kadayıfçı, B Işık, F Ekici Journal of Chemical Education 100 (8), 2896-2903, 2023 | | 2023 |
Promoting Self-Regulated Learning Skills of Pre-Service Chemistry Teachers: Motivation Component. B Isik, B Atasoy Shanlax International Journal of Education 11, 2023 | | 2023 |
Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması B Işık, B Atasoy Akademisyen Kitabevi, 2022 | | 2022 |
Gazlar S ÜNER, B ULUTAŞ Palme Yayınevi, 2018 | | 2018 |
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASİTLİK KAVRAMI İLE İLGİLİ ANLAMALARININ ÇİZİMLERLE DEĞERLENDİRİLMESİ A Çelik, N Oluk, S Üner, B Ulutaş, H Akkuş Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 103-124, 2017 | | 2017 |
Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri N Turan Oluk, B Işık, A Yalçın Çelik | | |
FIRST-YEAR UNDERGRADUATE CHEMISTRY EDUCATION STUDENTS’VIEWS ABOUT INQUIRY-BASED LABORATORY B IŞIK, S GENÇER | | |
The Relationship Between Students' Metacognitive Awareness and Their Attitudes Towards Science Courses, Academic Achievement, and Gender F EKİCİ, B IŞIK, B ATASOY | | |
Prospective Science Teachers’ Metacognitive Awareness B IŞIK, F EKİCİ, B ATASOY | | |
Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimya Dersinde Kullandıkları Motivasyonel Düzenleme Stratejilerinin Belirlenmesi B IŞIK, B ATASOY | | |
The Role of Metacognitive Awareness in Academic Performance F EKİCİ, B IŞIK, B ATASOY | | |
The Relationship Between Students' Metacognitive Awareness And Their Attitudes Towards Chemistry Courses, Academic Achievement, And Gender F EKİCİ, B IŞIK, B ATASOY | | |