Follow
Burcu Işık
Burcu Işık
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye’deki kimya eğitimi makalelerinin incelenmesi: 2000-2013
B Ulutaş, S Üner, N Oluk, A Çelik, H Akkuş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 141-160, 2015
272015
Examining Pre-Service Teachers' Views about Online Chemistry Laboratory Learning Experiences Amid the COVID-19 Pandemic.
SN Yesiloglu, S Gençer, F Ekici, B Isik
Journal of Turkish Science Education 18, 108-124, 2021
182021
Kimya eğitimi öğrencilerinin kimyasal bağlar konusundaki zihinsel modelleri ve bilişsel haritaları
B Ulutaş
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, 2010
182010
Kimya Öğretmen Adaylarının Asitlik Kavramı İle İlgili Anlamalarının Çizimlerle Değerlendirilmesi.
A YALÇIN-ÇELİK, N TURAN-OLUK, S ÜNER, B ULUTAŞ, H AKKUŞ
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (1), 2017
132017
An investigation of preservice teachers’ levels of metacognitive awareness in terms of certain variables
F Ekici, B Ulutaş, B Atasoy
Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (3), 1035-1054, 2019
82019
Özdüzenlemeli öğrenme ortamında kimya öğretmen adaylarının motivasyonlarının değişiminin incelenmesi
B Ulutaş
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
72016
Türkiye’deki 2000-2011 Yılları arasında Yayımlanan Kimya Eğitimi Makalelerinin İncelenmesi-II
S ÜNER, B ULUTAŞ, N TURAN OLUK, A YALÇIN ÇELİK, H AKKUŞ
12011
Development and Use of a Flowchart as a Scaffolding Tool for Isomeric Relationships in Organic Chemistry
B Işık, F Ekici, H Kadayıfçı, H Akkuş
Journal of Chemical Education, 2024
2024
Teaching Some Features of Competitive Elimination and Substitution Reactions of Alcohols through a Guided Inquiry Laboratory Activity
H Kadayıfçı, B Işık, F Ekici
Journal of Chemical Education 100 (8), 2896-2903, 2023
2023
Promoting Self-Regulated Learning Skills of Pre-Service Chemistry Teachers: Motivation Component.
B Isik, B Atasoy
Shanlax International Journal of Education 11, 2023
2023
Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
B Işık, B Atasoy
Akademisyen Kitabevi, 2022
2022
Gazlar
S ÜNER, B ULUTAŞ
Palme Yayınevi, 2018
2018
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASİTLİK KAVRAMI İLE İLGİLİ ANLAMALARININ ÇİZİMLERLE DEĞERLENDİRİLMESİ
A Çelik, N Oluk, S Üner, B Ulutaş, H Akkuş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 103-124, 2017
2017
Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
N Turan Oluk, B Işık, A Yalçın Çelik
FIRST-YEAR UNDERGRADUATE CHEMISTRY EDUCATION STUDENTS’VIEWS ABOUT INQUIRY-BASED LABORATORY
B IŞIK, S GENÇER
The Relationship Between Students' Metacognitive Awareness and Their Attitudes Towards Science Courses, Academic Achievement, and Gender
F EKİCİ, B IŞIK, B ATASOY
Prospective Science Teachers’ Metacognitive Awareness
B IŞIK, F EKİCİ, B ATASOY
Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimya Dersinde Kullandıkları Motivasyonel Düzenleme Stratejilerinin Belirlenmesi
B IŞIK, B ATASOY
The Role of Metacognitive Awareness in Academic Performance
F EKİCİ, B IŞIK, B ATASOY
The Relationship Between Students' Metacognitive Awareness And Their Attitudes Towards Chemistry Courses, Academic Achievement, And Gender
F EKİCİ, B IŞIK, B ATASOY
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20