Takip et
Meryem ÖZTURAN SAĞIRLI
Meryem ÖZTURAN SAĞIRLI
Diğer adlarSağırlı, M. Ö., Özturan Sağırlı, M.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yüksek öğretimin öz-düzenlemeyi öğrenme becerilerine etkisi (Atatürk Üniversitesi Örneği)
M ÖZTURAN SAĞIRLI, A Çiltaş, E AZAPAĞASI, K Zehir
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (2), 587-596, 2010
77*2010
Türev konusunda matematiksel modelleme yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin akademik başarıları ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
M Özturan Sağirli
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
772010
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
A Kaşkaya, İ Ünlü, MS Akar, M Özturan Sağırlı
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimler 11 (4), 1765-1783, 2011
71*2011
Üniversite öğrencilerinin öğrenmede öz-düzenlemeyi öğrenme becerilerinin incelenmesi
M ÖZTURAN SAĞIRLI, E AZAPAĞASI
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 42 (2), 129-161, 2009
71*2009
Türkiye’de eğitim alanında üstbiliş odaklı yapılan makalelere yönelik bir içerik analizi
F Baş, MÖ Sağırlı
Eğitim ve Bilim 42 (192), 2017
57*2017
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
EFE Nurten, MÖ SAĞIRLI, Ü İhsan, A Kaşkaya
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 227-238, 2009
38*2009
Türev konusunda uygulanan matematiksel modelleme yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
M Özturan Sağırlı, US Kırmacı, S Bulut
342010
Öğretmen adayların matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri
M Bekdemir, VA Sanalan, M Okur, O Kanbolat, F Baş, MÖ Sağırlı
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 155-168, 2013
332013
The metacognitive awarenesses of preservice secondary school mathematics teachers, beliefs, attitudes on problem solving, and relationship between them
BAŞ Fatih, MÖ SAĞIRLI, M Bekdemir
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (2), 464-482, 2016
28*2016
The Examination of the Educational Effects of Some Writing Activities in the Light of Student Opinions.
M Ozturan Sagirli
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2521-2530, 2010
23*2010
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi
M ÖZTURAN SAĞIRLI, F BAŞ, Z Çakmak Gürel, M OKUR
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016
182016
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative.
A Dane, ÖF Çetin, F Bas, MÖ Sagirli
International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016
182016
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, M Bekdemir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (29), 1-22, 2020
142020
The Effect of Teaching Practices with Real Life Content in Light and Sound Learning Areas.
SA Yalçin, P Yalçin, MS Akar, MÖ Sagirli
Universal Journal of Educational Research 5 (9), 1621-1631, 2017
142017
Türkiye’de eğitim dergilerinde yayınlanan problem temalı makalelere yönelik bir içerik analizi
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1105-1135, 2020
122020
The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan)
SA Yalcin, S Yalcin, MO Sagirli, P Yalcin, A Koc
Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 435-438, 2011
122011
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ
BAŞ Fatih, D Arif, ÖF ÇETİN, MÖ SAĞIRLI
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015
92015
The effects of teaching applications with real life content on the levels of pre-service teachers' abilities to associate daily life with astronomy and electrical learning topics
P YALÇIN, S Yalcin, M AKAR, M Sagirli
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI 8 (2), 2018
62018
A Case Study on Pre-Service Secondary School Mathematics Teachers' Cognitive-Metacognitive Behaviours in Mathematical Modelling Process.
MÖ Sagirli
Universal Journal of Educational Research 4 (4), 639-663, 2016
62016
The examination of the Public Personnel Selection Examination (PPSE) in the of light pre-service teachers opinions.
SA Yalcin, MO Sagirli, S Yalcin, P Yalcin
Mevlana International Journal of Education 2 (1), 2012
62012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20