Follow
Meryem ÖZTURAN SAĞIRLI
Meryem ÖZTURAN SAĞIRLI
Other namesSağırlı, M. Ö., Özturan Sağırlı, M.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verified email at erzincan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
YÜKSEK ÖĞRETİMİN ÖZ-DÜZENLEMEYİ ÖĞRENME BECERİLERİNE ETKİSİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
MÖ Sağırlı, A Çiltaş, E Azapağası, K Zehir
Kastamonu Education Journal 18 (2), 587-596, 2010
84*2010
Türev konusunda matematiksel modelleme yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin akademik başarıları ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
M Özturan Sağirli
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Erzurum, 2010
782010
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
A Kaşkaya, İ Ünlü, MS Akar, M Özturan Sağırlı
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimler 11 (4), 1765-1783, 2011
76*2011
Üniversite öğrencilerinin öğrenmede öz-düzenlemeyi öğrenme becerilerinin incelenmesi
M ÖZTURAN SAĞIRLI, E AZAPAĞASI
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 42 (2), 129-161, 2009
71*2009
Türkiye’de eğitim alanında üstbiliş odaklı yapılan makalelere yönelik bir içerik analizi
F Baş, MÖ Sağırlı
Eğitim ve Bilim 42 (192), 2017
61*2017
TÜREV KONUSUNDA UYGULANAN MATEMATİKSEL MODELLEME YÖNTEMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
MÖ Sağırlı, U Kırmacı, S Bulut
Erzincan University Journal of Science and Technology 3 (2), 221-247, 2010
342010
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
N Efe, MÖ Sağırlı, İ Ünlü, A Kaşkaya
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 227-238, 2009
32*2009
Öğretmen adayların matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri
M Bekdemir, VA Sanalan, M Okur, O Kanbolat, F Baş, MÖ Sağırlı
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 155-168, 2013
302013
The metacognitive awarenesses of preservice secondary school mathematics teachers, beliefs, attitudes on problem solving, and relationship between them
F Baş, MÖ Sağırlı, M Bekdemir
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (2), 464-482, 2016
24*2016
The Examination of the Educational Effects of Some Writing Activities in the Light of Student Opinions.
M Ozturan Sagirli
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2521-2530, 2010
22*2010
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi
MÖ Sağırlı, F Baş, Z Çakmak, M Okur
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016
212016
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative.
A Dane, ÖF Çetin, F Bas, MÖ Sagirli
International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016
202016
The Effect of Teaching Practices with Real Life Content in Light and Sound Learning Areas.
SA Yalçin, P Yalçin, MS Akar, MÖ Sagirli
Universal journal of educational research 5 (9), 1621-1631, 2017
172017
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, M Bekdemir
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (29), 1-22, 2020
162020
The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan)
SA Yalcin, S Yalcin, MO Sagirli, P Yalcin, A Koc
Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 435-438, 2011
132011
Türkiye’de eğitim dergilerinde yayınlanan problem temalı makalelere yönelik bir içerik analizi
MÖ Sağırlı, F Baş
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1105-1135, 2020
122020
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ
F Baş, A Dane, ÖF Çetin, MÖ Sağırlı
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015
82015
A Content analysis of problem-themed articles published in Turkey
M Özturan Sağırlı, F Baş
Gazi University Journal of Gazi Education Faculty 40 (3), 1105-1135, 2020
62020
The effects of teaching applications with real life content on the levels of pre-service teachers' abilities to associate daily life with astronomy and electrical learning topics
P YALÇIN, S Yalcin, M AKAR, M Sagirli
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI 8 (2), 2018
62018
A Case Study on Pre-Service Secondary School Mathematics Teachers' Cognitive-Metacognitive Behaviours in Mathematical Modelling Process.
MÖ Sagirli
Universal Journal of Educational Research 4 (4), 639-663, 2016
62016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20