YÜKSEK ÖĞRETİMİN ÖZ-DÜZENLEMEYİ ÖĞRENME BECERİLERİNE ETKİSİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ MÖ Sağırlı, A Çiltaş, E Azapağası, K Zehir Kastamonu Education Journal 18 (2), 587-596, 2010 | 84* | 2010 |
Türev konusunda matematiksel modelleme yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin akademik başarıları ve öz-düzenleme becerilerine etkisi M Özturan Sağirli Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Erzurum, 2010 | 78 | 2010 |
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi A Kaşkaya, İ Ünlü, MS Akar, M Özturan Sağırlı Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimler 11 (4), 1765-1783, 2011 | 76* | 2011 |
Üniversite öğrencilerinin öğrenmede öz-düzenlemeyi öğrenme becerilerinin incelenmesi M ÖZTURAN SAĞIRLI, E AZAPAĞASI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 42 (2), 129-161, 2009 | 71* | 2009 |
Türkiye’de eğitim alanında üstbiliş odaklı yapılan makalelere yönelik bir içerik analizi F Baş, MÖ Sağırlı Eğitim ve Bilim 42 (192), 2017 | 61* | 2017 |
TÜREV KONUSUNDA UYGULANAN MATEMATİKSEL MODELLEME YÖNTEMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ MÖ Sağırlı, U Kırmacı, S Bulut Erzincan University Journal of Science and Technology 3 (2), 221-247, 2010 | 34 | 2010 |
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi N Efe, MÖ Sağırlı, İ Ünlü, A Kaşkaya Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 227-238, 2009 | 32* | 2009 |
Öğretmen adayların matematiğin doğasına ilişkin düşünceleri M Bekdemir, VA Sanalan, M Okur, O Kanbolat, F Baş, MÖ Sağırlı Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 155-168, 2013 | 30 | 2013 |
The metacognitive awarenesses of preservice secondary school mathematics teachers, beliefs, attitudes on problem solving, and relationship between them F Baş, MÖ Sağırlı, M Bekdemir Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (2), 464-482, 2016 | 24* | 2016 |
The Examination of the Educational Effects of Some Writing Activities in the Light of Student Opinions. M Ozturan Sagirli Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2521-2530, 2010 | 22* | 2010 |
Gerçek yaşam içerikli öğretim uygulamalarının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiği günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeylerine etkisi MÖ Sağırlı, F Baş, Z Çakmak, M Okur Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 164-193, 2016 | 21 | 2016 |
A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students: An Example of Limit-Continuity-Integral-Derivative. A Dane, ÖF Çetin, F Bas, MÖ Sagirli International Journal of Higher Education 5 (2), 82-91, 2016 | 20 | 2016 |
The Effect of Teaching Practices with Real Life Content in Light and Sound Learning Areas. SA Yalçin, P Yalçin, MS Akar, MÖ Sagirli Universal journal of educational research 5 (9), 1621-1631, 2017 | 17 | 2017 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Bölümleri, Sınıf Düzeyleri ve Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkiler MÖ SAĞIRLI, BAŞ Fatih, M Bekdemir Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (29), 1-22, 2020 | 16 | 2020 |
The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan) SA Yalcin, S Yalcin, MO Sagirli, P Yalcin, A Koc Procedia-Social and Behavioral Sciences 28, 435-438, 2011 | 13 | 2011 |
Türkiye’de eğitim dergilerinde yayınlanan problem temalı makalelere yönelik bir içerik analizi MÖ Sağırlı, F Baş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1105-1135, 2020 | 12 | 2020 |
CEBİRSEL İFADE, GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER: DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ F Baş, A Dane, ÖF Çetin, MÖ Sağırlı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 44-61, 2015 | 8 | 2015 |
A Content analysis of problem-themed articles published in Turkey M Özturan Sağırlı, F Baş Gazi University Journal of Gazi Education Faculty 40 (3), 1105-1135, 2020 | 6 | 2020 |
The effects of teaching applications with real life content on the levels of pre-service teachers' abilities to associate daily life with astronomy and electrical learning topics P YALÇIN, S Yalcin, M AKAR, M Sagirli PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI 8 (2), 2018 | 6 | 2018 |
A Case Study on Pre-Service Secondary School Mathematics Teachers' Cognitive-Metacognitive Behaviours in Mathematical Modelling Process. MÖ Sagirli Universal Journal of Educational Research 4 (4), 639-663, 2016 | 6 | 2016 |