Takip et
Emel Karayel Bilbil
Emel Karayel Bilbil
Prof.Dr., Marmara University, Faculty of Communication, Department of Public Relations and Publicity
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kurumsal İletişim Aracı Olarak Web Sayfalarının Kamu ve Özel Sektör Kuruluşlarında Karşılaştırmalı Analizi
E KARAYEL BİLBİL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 32 (32), 67-81, 2008
622008
TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E KARAYEL BİLBİL, CS SÜTCÜ, BD KIYAT
Öneri Dergisi 10 (39), 163-175, 2013
382013
Dijital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygulamalar İlişkisi
E KARAYEL BİLBİL, Ş GÜLER
Global Media Journal TR Edition 7 (14), 379-402, 2017
33*2017
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İÇERİSİNDE MARKA KAVRAMI VE BU KAVRAMIN HALKLA İLİŞKİLER BOYUTU
E KARAYEL BİLBİL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2004
28*2004
‘Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
E Karayel Bilbil, M Çerçi
Der. D. Yengin, Sosyal Medya Araştırmaları, Paloma Yayınevi, İstanbul, ss …, 2015
102015
Stratejik küresel pazarlama
İ Bakırtaş, H Öztürkler, C Ay, B Yüksel, M Marangoz, T Baltacıoğlu, ...
Editörler: Timur N, Özmen A. Ankara: Efil Yayınevi, 2009
102009
Halkla İlişkilerde Kurumsal Reklamcılık
EK Bilbil
Marmara İletişim Dergisi, 39-45, 1994
8*1994
Sosyal Medya Ekseninde Mahremiyetin Dönüşümü ve Benlik İnşası
E KARAYEL BİLBİL, D ATALAY
Global Media Journal TR Edition 10 (Spring 2020 Issue), 176-195., 2020
72020
Kurumsal iletişim yönetiminde kurum ve hedef kitle ilişkisi bağlamında geribildirimin yeniden tanımlanması: Literatür incelemesi
EK BİLBİL, A KASAR
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 85-124, 2019
62019
SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ
E KARAYEL BİLBİL, N ÇELİKKOL
Öneri Dergisi 11 (43), 231-250, 2015
62015
Destinasyon Seçiminde Destinasyon İmajı ve Kent Markalama: Kapadokya Üzerine Bir Araştırma
ER KAZANCIOĞLU, EK BİLBİL
Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 179-195, 2023
52023
Türkiye'de ulusal basın ile ilişkiler kapsamında halkla ilişkiler ve reklamcıların etik sorunları
E Özgen, E Karayel Bilbil
Marmara İletişim Dergisi, 2007
42007
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığı ve Sosyal Karşılaştırma ile İlişkisi
E KARAYEL BİLBİL, AB TOKU
Intermedia International E-journal 8 (14), 39-57, 2021
32021
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
EK BİLBİL, Ö AYDINLIOĞLU
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 5 (1), 38-58, 2018
32018
Etkili İletişimi Gerçekleştirmede Sözsüz İletişimin Gücü
EK BİLBİL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
32012
Türkiye’de çevreci STK'ların kurumsal kimlik ve imaj bileşenlerinin analizi
EK Bilbil, ŞEN Tuğçe
Selçuk İletişim 16 (1), 166-201, 2023
22023
"Kadın Odaklı Sivil Toplum Kuruluşlarında Gerçekleştirilen İletişim Faaliyetleri".
E Karayel Bi̇lbi̇l, AF Polat
Selçuk İletişim 14 (1), 336-362 ., 2021
22021
“Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”
E Karayel Bilbil, CS Sütcü
5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University …, 2007
2*2007
Omniptikon perspektifinden kişilerarası etkiye tüketici duyarlılığının satın alma davranışı ile ilişkisi
AB Toku, EK Bilbil
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (57), 138-158, 2022
12022
SOSYAL REKLAM KAVRAMI VE STK REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
EK BİLBİL, İ AYDOĞDU
Kurgu 29 (2), 191-215, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20