Follow
Emel Karayel Bilbil
Emel Karayel Bilbil
Prof.Dr., Marmara University, Faculty of Communication, Department of Public Relations and Publicity
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kurumsal İletişim Aracı Olarak Web Sayfalarının Kamu ve Özel Sektör Kuruluşlarında Karşılaştırmalı Analizi
E KARAYEL BİLBİL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 32 (32), 67-81, 2008
622008
TÜRKİYE’DE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR KATSAYISI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E KARAYEL BİLBİL, CS SÜTCÜ, BD KIYAT
Öneri Dergisi 10 (39), 163-175, 2013
382013
Dijital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygulamalar İlişkisi
E KARAYEL BİLBİL, Ş GÜLER
Global Media Journal TR Edition 7 (14), 379-402, 2017
33*2017
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ İÇERİSİNDE MARKA KAVRAMI VE BU KAVRAMIN HALKLA İLİŞKİLER BOYUTU
E KARAYEL BİLBİL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2004
28*2004
‘Sosyal Medyada Benlik Sunumu: Facebook Üzerine Bir Analiz
E Karayel Bilbil, M Çerçi
Der. D. Yengin, Sosyal Medya Araştırmaları, Paloma Yayınevi, İstanbul, ss …, 2015
102015
Stratejik küresel pazarlama
İ Bakırtaş, H Öztürkler, C Ay, B Yüksel, M Marangoz, T Baltacıoğlu, ...
Editörler: Timur N, Özmen A. Ankara: Efil Yayınevi, 2009
102009
Halkla İlişkilerde Kurumsal Reklamcılık
EK Bilbil
Marmara İletişim Dergisi, 39-45, 1994
8*1994
Sosyal Medya Ekseninde Mahremiyetin Dönüşümü ve Benlik İnşası
E KARAYEL BİLBİL, D ATALAY
Global Media Journal TR Edition 10 (Spring 2020 Issue), 176-195., 2020
72020
Kurumsal iletişim yönetiminde kurum ve hedef kitle ilişkisi bağlamında geribildirimin yeniden tanımlanması: Literatür incelemesi
EK BİLBİL, A KASAR
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 85-124, 2019
62019
SİYASETTE MARKALAŞMAK: 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ ADAYLARININ SİYASAL MARKA OLARAK KONUMLANDIRILMASININ ANALİZİ
E KARAYEL BİLBİL, N ÇELİKKOL
Öneri Dergisi 11 (43), 231-250, 2015
62015
Destinasyon Seçiminde Destinasyon İmajı ve Kent Markalama: Kapadokya Üzerine Bir Araştırma
ER KAZANCIOĞLU, EK BİLBİL
Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 179-195, 2023
52023
Türkiye'de ulusal basın ile ilişkiler kapsamında halkla ilişkiler ve reklamcıların etik sorunları
E Özgen, E Karayel Bilbil
Marmara İletişim Dergisi, 2007
42007
Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıklarının Kişilerarası Etkiye Tüketici Duyarlılığı ve Sosyal Karşılaştırma ile İlişkisi
E KARAYEL BİLBİL, AB TOKU
Intermedia International E-journal 8 (14), 39-57, 2021
32021
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
EK BİLBİL, Ö AYDINLIOĞLU
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 5 (1), 38-58, 2018
32018
Etkili İletişimi Gerçekleştirmede Sözsüz İletişimin Gücü
EK BİLBİL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
32012
Türkiye’de çevreci STK'ların kurumsal kimlik ve imaj bileşenlerinin analizi
EK Bilbil, ŞEN Tuğçe
Selçuk İletişim 16 (1), 166-201, 2023
22023
"Kadın Odaklı Sivil Toplum Kuruluşlarında Gerçekleştirilen İletişim Faaliyetleri".
E Karayel Bi̇lbi̇l, AF Polat
Selçuk İletişim 14 (1), 336-362 ., 2021
22021
“Functions of Corporate Web Pages in Media Relations”
E Karayel Bilbil, CS Sütcü
5th International Symposium of Interactive Media Design, Yeditepe University …, 2007
2*2007
Omniptikon perspektifinden kişilerarası etkiye tüketici duyarlılığının satın alma davranışı ile ilişkisi
AB Toku, EK Bilbil
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (57), 138-158, 2022
12022
SOSYAL REKLAM KAVRAMI VE STK REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
EK BİLBİL, İ AYDOĞDU
Kurgu 29 (2), 191-215, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20