Follow
Zuhal Akbayır
Zuhal Akbayır
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Iletişim Yaklaşimiyla Bir Değer Önermesi: Işveren Markalamasi
E Özgen, Z Akbayır
Erciyes İletişim Dergisi 2 (1), 2011
542011
Bana bir hikâye anlat: marka iletişiminde hikâyeleştirme ve internet
Z Akbayır
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 6 (2), 67-84, 2016
292016
Dijital Oyunlar ile Tüketime Yolculuk “Öğrenme Yaklaşımı Açısından Çocuk Kullanıcılara Yönelik Bir Araştırma”
Y Kuşay, Z AKBAYIR
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 135-154, 2015
242015
Yeni İletişim Ortamı Olarak Kurumsal Bloglar: Türkiye’deki Şirketlerin Blog Kullanımları Üzerine Bir İnceleme
Z Akbayır
PQDT-Global, 2008
202008
Halkla ilişkiler perspektifinden kurumsal sürdürülebilirlik iletişimi ve bir örnek olay incelemesi
Z AKBAYIR
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 2 (1), 39-71, 2019
132019
Sosyal medyadan krize bakış: Otomotiv sektöründe kriz dönemlerinde sosyal medyanın kullanımına ilişkin bir araştırma
Z Akbayır, Y Kuşay
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (3), 972-985, 2015
132015
Davranışsal içgörü ve halkla ilişkilerin kesişim noktası: çocuk gelin sorununda medyada farkındalık ve davranışsal halkla ilişkiler
F Balta Peltekoğlu, Z AKBAYIR
Erciyes İletişim Dergisi 6 (2), 827-844, 2019
122019
Kurumsal iletişimde bloglar: Türkiye’deki bilişim şirketlerinin kurumsal blog uygulamaları üzerine bir inceleme
FB Peltekoğlu, Z Akbayır
52010
Kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminde reklam: Alana ilişkin bir içerik analizi
BK TARAN, Z AKBAYIR
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 146-172, 2022
42022
Redefining the concepts of public relations and corporate communication: An examination and critical approach over the Corporate Communication Professionals Association of Turkey
E Özgen, Z Akbayır
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (2), 475-485, 2017
32017
A glance at crisis from social media: A research on automotive sector about use of social media in crisis
Z Akbayır, Y Kuşay
International Journal of Social Sciences and Education Research 1 (3), 972-985, 2015
32015
Transmedia Storytelling as a Corporate Communication Strategy and Its Effect on Corporate Culture
Z Akbayır
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies …, 2019
22019
İnsan ve Toplum Bilimlerinde Akademik Çalışmalar
T Erdoğan, MF Sansar
Livre de Lyon, 2021
2021
KAMUOYU MAHKEMESİNDE STRATEJİK HUKUKİ İLETİŞİM: DAVA HALKLA İLİŞKİLERİ
Z Akbayır
İnsan ve Toplum Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, 133, 2021
2021
Görsel Marka Kimliğinin Instagram’daki Yansıması
Z AKBAYIR, BK TARAN
OPUS International Journal of Society Researches 17 (37), 4581-4618, 2021
2021
Reputation Problem of Public Relations in Turkey and a Critical View about the Public Relations Professional Organisations of Turkey
E Ozgen, Z Akbayir
Communication and Digital Media, 235, 2017
2017
PUBLIC RELATIONS BETWEEN REALITY AND HYPERREALITY1
Z AKBAYIR
Academic Studies in Social, Human and Administrative Sciences, 233, 2014
2014
HALKLA ĠLĠġKĠLER PERSPEKTĠFĠNDEN KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBĠLĠRLĠK ĠLETĠġĠMĠ VE BĠR ÖRNEK OLAY ĠNCELEMESĠ
Z Akbayır
Role of Two-Way Communication in Forming of Corporate Image and Example of TripAdvisor
Z Akbayır
Congress Chairman, 67, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19