Takip et
Doç. Dr. Hanifi Parlar
Doç. Dr. Hanifi Parlar
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi, İstanbul Ticaret Üniversitesi, İstanbul
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining Relationship between Teachers' Self-efficacy and Job Satisfaction
TM Emin, R Cansoy, H Parlar
Universal Journal of Educational Research 5 (5), 765-772, 2017
1452017
Examining the relationship between school principals’ instructional leadership behaviors, teacher self-efficacy, and collective teacher efficacy
R Cansoy, H Parlar
International Journal of Educational Management 32 (4), 550-567, 2018
782018
Bilgi Toplumu, Değişim ve Yeni Eğitim Paradigması
H Parlar
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi 3 (4), 193-204, 2012
602012
Examining the Relationship between School Culture and Teacher Leadership
R Cansoy, H Parlar
International Online Journal of Educational Sciences 9 (2), 310-322, 2017
382017
Examining the Relationship between Teacher Leadership Culture and Teacher Professionalism: Quantitative Study
H Parlar, R Cansoy, A Çağatay Kılınç
Journal of Education and Training Studies 5 (8), 13-25, 2017
372017
The Effect of Bureaucratic School Structure on Teacher Leadership Culture: A Mixed Study
H Parlar, R Cansoy
EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE 17 (6), 2175-2201, 2017
352017
Examining the Relationships Between the Level of Schools for Being Professional Learning Communities and Teacher Professionalism
R Cansoy, H Parlar
Malaysian Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 13-27, 2017
322017
Teacher Self-Efficacy as a Predictor of Burnout
R Cansoy, H Parlar, AÇ Kılınç
International Online Journal of Educational Sciences 9 (1), 141-155, 2017
272017
Examining the Relationship between Teachers’ Individual Innovativeness and Professionalism
H Parlar, R Cansoy
International Education Studies 10 (8), 1-11, 2017
252017
Leadership Development in Students: Teachers' Opinions Regarding Activities that can be Performed at Schools
H Parlar, ME Türkoğlu, R Cansoy
Universal Journal of Educational Research 5 (2), 220-230, 2017
222017
Yöneticilerin karakter eğitimi yeterlik inancı ölçeğinin Türkçe geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Parlar, M Çavuş, F Levent, E Halil
Değerler Eğitimi Dergisi 8 (19), 177-205, 2010
222010
Collective teacher efficacy as a mediator in the relationship between instructional leadership and teacher commitment
R Cansoy, H Parlar, M Polatcan
International journal of leadership in education, 1-19, 2020
212020
Examining the Relationship between Instructional Leadership and Organizational Health.
H Parlar, R Cansoy
Journal of Education and Training Studies 5 (4), 18-28, 2017
212017
Research on Teacher Self-efficacy in Turkey: 2000-2017
R Cansoy, M Polatcan, H Parlar
World Journal of Education 8 (4), 133-145, 2018
192018
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının bir yordayıcısı olarak bireysel değerler
H Parlar, C Ramazan
Marmara Üniversitesi Atatürk Egitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 44 …, 2017
182017
Tüm Yönleriyle OKUL GELİŞTİRME Kuram, Yaklaşım ve Uygulama
H Parlar
172017
Velilerin özel okul tercihlerini etkileyen faktörler ve özel okulların durumu: Kahramanmaraş örneği
H Parlar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
172006
Liderlik Özellikleri: Bir ölçek gelistirme çalısması ve ögrencilere yönelik bir çalısma.
R Cansoy, ME Türkoğlu, H Parlar
Milli Egitim Egitim ve Sosyal Bilimler Dergisi 45 (212), 139-159, 2016
14*2016
ÇOCUKLARIN SOSYAL MEDYA KULLANIM AMAÇLARI VE EBEVEYN TUTUMLARI
V Okumuş, H Parlar
İstranbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (33), 357-368, 2018
132018
The relationship between social capital and innovativeness climate in schools-The intermediary role of professional learning communities
H Parlar, M Polatcan, C Ramazan
International Journal of Educational Management 34 (2), 232-244, 2020
122020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20