The effects of inquiry-based learning on elementary students’ conceptual understanding of matter, scientific process skills and science attitudes P Şimşek, F Kabapınar Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1190-1194, 2010 | 186 | 2010 |
Enhancing learning through P Özdermir, S Güneysu, C Tekkaya Journal of Biological Education 40 (2), 74-78, 2006 | 181 | 2006 |
Fen ve teknoloji alanındaki ünlü bilim adamlarına ilişkin yaratıcı drama eğitim programı P Özdemir, T Üstündağ İlköğretim Online 6 (2), 226-233, 2007 | 35 | 2007 |
Öğretmenlerin fen kavram öğretimleri, kavram yanılgılarını saptama ve giderme çalışmalarının değerlendirilmesi T Ecevit, PÖ Şimşek Elementary Education Online 16 (1), 2017 | 26 | 2017 |
Yaratıcı drama ile matematik ve fen alanındaki bilim adamlarının yaşam öykülerine ve bilime katkılarına yeni bir bakış O Akkuş, P Özdemir Yaratıcı Drama Dergisi 1 (1), 59-74, 2006 | 21 | 2006 |
6. sınıf “kuvvet ve hareket” ünitesinde basamaklı öğretim yöntemi ve yaratıcı drama yönteminin erişiye, tutuma ve kalıcılığa etkisi H Kılınçaslan, PÖ Şimşek Eğitim ve Bilim 40 (180), 2015 | 15 | 2015 |
Use of Creative Drama in Science and Mathematics by Preservice Elementary Teachers. P Ozdemir, O Akkus Cikla Hacettepe University Journal of Education 29, 157-166, 2005 | 11 | 2005 |
Pre-Service Teachers' Evaluation of Their Mentor Teachers, School Experiences, and Theory-Practice Relationship. E Alemdag, PÖ Simsek International Journal of Progressive Education 13 (2), 165-179, 2017 | 10 | 2017 |
Effects of Curriculum Layered and Creative Drama Methods on 6th Grade" Force and Motion" Unit on Achievement, Attitude and Retention. H Kılınçaslan, PÖ Şimşek Education & Science/Egitim ve Bilim 40 (180), 2015 | 10 | 2015 |
An Analysis of the Views and Experiences of Children Who Are 48-66 Months Old, Their Parents, and Teachers about" Sustainable Development". T Güler Yildiz, P Özdemir Simsek, S Eren, EH Aydos Educational Sciences: Theory and Practice 17 (2), 653-677, 2017 | 9 | 2017 |
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde, öğrencilerin ana dilleri ve mensup oldukları dil ailelerinin Türkçe yazma becerisine etkisi P Şimşek Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2017 | 8 | 2017 |
İlköğretim bölümü yüksek lisans öğrencilerinin fen ve teknoloji öğretiminde yaratıcı drama yönteminin uygulanılmasına ilişkin görüşleri (Hacettepe üniversitesi örneği) H Kaba, PÖ Şimşek X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012 | 6 | 2012 |
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Okuma Metinleri ve Yardımcı Okuma Kitapları Üzerinde Bir Araştırma P ŞİMŞEK Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi), Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2011 | 6 | 2011 |
The evaluation of teachers’ science concept teaching and their action to diagnose and eliminate misconceptions P Özdemir Şimşek, T Ecevit Elementary Education Online 16 (1), 129-150, 2017 | 4 | 2017 |
Proje tabanlı öğrenme kapsamında gerçekleştirilen ders dışı egzersiz çalışmalarına ilişkin öğrenci görüşleri Ş İdin, PÖ Şimşek Elementary Education Online 15 (3), 2016 | 4 | 2016 |
İlköğretim fen bilgisi dersi 7. Sınıf uzay bilmecesi ünitesinin yaratıcı drama yöntemi ile ele alınması B Savaşçı, PŞ Özdemir Yaratıcı Drama Dergisi 7 (14), 19-37, 2012 | 4 | 2012 |
Chemistry Laboratory Experiences of Prospective Biology Teachers: A Case Study SD ÖZGÜR, PÖ ŞİMŞEK, A YILMAZ Chemistry 10 (2), 125-155, 2016 | 3 | 2016 |
Kültür öğretmenleriyle hizmet içi eğitim kapsamında yaratıcı drama üzerine bir çalışma: Katılımcı görüşlerinin nitel analizi NA Çayır, B Akhun, PÖ Şimşek Eğitim ve Bilim 41 (183), 2016 | 3 | 2016 |
Doğrusal Programlama İle Araç Atama Probleminin Çözümlenmesi A Murat, P ŞİMŞEK Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (11), 339-358, 2017 | 2 | 2017 |
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik, Tutum ve Görüşlerinin Belirlenmesi ZM Eğerci Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 1 | 2018 |