Takip et
Gül ŞEN YAMAN
Gül ŞEN YAMAN
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yabancı dil olarak arapça öğretiminde whatsapp kullanımı
G ŞEN YAMAN
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 37-47, 2016
222016
İngilizce-Arapça-Türkçe Eşdizim
E Dedeoğlu, G Şen
122010
Arapça yabancı dil öğretiminde yapay zekânın geleceği: ChatGPT örneği / The future of artificial intelligence in Arabic as a foreign language teaching: the example of ChatGPT
G ŞEN YAMAN
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 1057-1070, 2023
82023
İMAM-HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL OLARAK ARAPÇAYA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
GŞ Yaman
The Journal of Academic Social Science 47 (47), 335-350, 2019
62019
ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ARAPÇA ÖZ-YETERLİK ALGILARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
S ÖZDEMİR, GŞEN YAMAN
Review of the Faculty of Divinity University of Süleyman Demirel, 35, 2017
42017
ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL OLARAK ARAPÇA ÖĞRENİMİNDE KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI
G ŞEN YAMAN
EKEV Akademi Dergisi, 261-276, 2019
32019
Arabic Teacher Candidates' Perceptions of the" ideal Arabic Teacher"
G Şen Yaman
Education Quarterly Reviews 5 (1), 385-394, 2022
12022
AN EXAMINATION OF THE STUDIES ON ARABIC LANGUAGE TEACHING (ALT): A BIBLIOMETRIC MAPPING ANALYSIS
G ŞEN YAMAN
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 9 (4), 1727-1740, 2022
12022
Arapça Öğretiminde Uzaktan Eğitim Uygulamalarına Yönelik Akademisyen Görüşleri
G ŞEN YAMAN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 79-114, 2022
12022
Türkiye’de yabancı dil olarak Arapça öğretimi kitaplarında kültür aktarımı: Miftâhu’l-Arabiyye Arapça öğretim seti örneği
G ŞEN YAMAN
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 772-785, 2021
12021
YABANCI DİL OLARAK ARAPÇA ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
G ŞEN YAMAN
EKEV Akademi Dergisi, 2020
12020
ARAPÇA ÖĞRETMEN ADAYLARI VE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ
GŞ Yaman
EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR III 1, 147-171, 2023
2023
Yabancı Dil Olarak Arapça Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
GŞ Yaman
Dil, Edebiyat ve Çeviri Çalışmaları 2 1, 166-177, 2023
2023
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVİRİ KAYGILARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME: ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ ÖRNEĞİ
G Şen Yaman, Hİ Şanverdi
EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXI 1, 217-30, 2023
2023
TÜRKİYE'DE ARAPÇA ÖĞRETİMİ: TEMATİK BİR İNCELEME
M Ün, G Şen Yaman
EĞİTİM & BİLİM 2023-III 1, 195-207, 2023
2023
POST COVID-19 METAPHORIC PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE ARABIC TEACHERS ON THE CONCEPT OF “DISTANCE EDUCATION”
Hİ Şanverd, G Şen Yaman
EDUCATION & SCIENCE 2022-IV, 113-129, 2022
2022
EMILY NASRALLAH’IN HİKÂYELERİNİN DİL VE ÜSLUP AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ THE EVALUATION OF THE STORIES BY EMİLY NASRULLAH IN TERMS OF LANGUAGE AND STYLE
G ŞEN YAMAN
Dil, Edebiyat ve Çeviri Çalışmaları, 128-141, 2022
2022
İMÎLÎ NASRULLAH'IN HİKÂYELERİNDE KADIN TEMASI.
G ŞEN YAMAN
Journal of International Social Research 10 (48), 2017
2017
İMAM-HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL OLARAK ARAPÇAYA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI Öz
G ŞEN YAMAN
Journal of Academic Social Sciences, 2017
2017
İMÎLÎ NASRULLAH’IN KISA HİKÂYECİLİĞİ
N Karabela, ŞEN Gül
Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2012
2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20