Yabancı dil olarak arapça öğretiminde whatsapp kullanımı G ŞEN YAMAN Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 37-47, 2016 | 22 | 2016 |
İngilizce-Arapça-Türkçe Eşdizim E Dedeoğlu, G Şen | 12 | 2010 |
Arapça yabancı dil öğretiminde yapay zekânın geleceği: ChatGPT örneği / The future of artificial intelligence in Arabic as a foreign language teaching: the example of ChatGPT G ŞEN YAMAN RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 1057-1070, 2023 | 8 | 2023 |
İMAM-HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL OLARAK ARAPÇAYA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI GŞ Yaman The Journal of Academic Social Science 47 (47), 335-350, 2019 | 6 | 2019 |
ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ARAPÇA ÖZ-YETERLİK ALGILARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ S ÖZDEMİR, GŞEN YAMAN Review of the Faculty of Divinity University of Süleyman Demirel, 35, 2017 | 4 | 2017 |
ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL OLARAK ARAPÇA ÖĞRENİMİNDE KELİME ÖĞRENME STRATEJİLERİNİ KULLANIMI G ŞEN YAMAN EKEV Akademi Dergisi, 261-276, 2019 | 3 | 2019 |
Arabic Teacher Candidates' Perceptions of the" ideal Arabic Teacher" G Şen Yaman Education Quarterly Reviews 5 (1), 385-394, 2022 | 1 | 2022 |
AN EXAMINATION OF THE STUDIES ON ARABIC LANGUAGE TEACHING (ALT): A BIBLIOMETRIC MAPPING ANALYSIS G ŞEN YAMAN International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 9 (4), 1727-1740, 2022 | 1 | 2022 |
Arapça Öğretiminde Uzaktan Eğitim Uygulamalarına Yönelik Akademisyen Görüşleri G ŞEN YAMAN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 79-114, 2022 | 1 | 2022 |
Türkiye’de yabancı dil olarak Arapça öğretimi kitaplarında kültür aktarımı: Miftâhu’l-Arabiyye Arapça öğretim seti örneği G ŞEN YAMAN RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 772-785, 2021 | 1 | 2021 |
YABANCI DİL OLARAK ARAPÇA ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER G ŞEN YAMAN EKEV Akademi Dergisi, 2020 | 1 | 2020 |
ARAPÇA ÖĞRETMEN ADAYLARI VE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ GŞ Yaman EĞİTİM ALANINDA GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR III 1, 147-171, 2023 | | 2023 |
Yabancı Dil Olarak Arapça Öğretiminde Teknoloji Kullanımı GŞ Yaman Dil, Edebiyat ve Çeviri Çalışmaları 2 1, 166-177, 2023 | | 2023 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVİRİ KAYGILARINA YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME: ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ ÖRNEĞİ G Şen Yaman, Hİ Şanverdi EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXI 1, 217-30, 2023 | | 2023 |
TÜRKİYE'DE ARAPÇA ÖĞRETİMİ: TEMATİK BİR İNCELEME M Ün, G Şen Yaman EĞİTİM & BİLİM 2023-III 1, 195-207, 2023 | | 2023 |
POST COVID-19 METAPHORIC PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE ARABIC TEACHERS ON THE CONCEPT OF “DISTANCE EDUCATION” Hİ Şanverd, G Şen Yaman EDUCATION & SCIENCE 2022-IV, 113-129, 2022 | | 2022 |
EMILY NASRALLAH’IN HİKÂYELERİNİN DİL VE ÜSLUP AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ THE EVALUATION OF THE STORIES BY EMİLY NASRULLAH IN TERMS OF LANGUAGE AND STYLE G ŞEN YAMAN Dil, Edebiyat ve Çeviri Çalışmaları, 128-141, 2022 | | 2022 |
İMÎLÎ NASRULLAH'IN HİKÂYELERİNDE KADIN TEMASI. G ŞEN YAMAN Journal of International Social Research 10 (48), 2017 | | 2017 |
İMAM-HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL OLARAK ARAPÇAYA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI Öz G ŞEN YAMAN Journal of Academic Social Sciences, 2017 | | 2017 |
İMÎLÎ NASRULLAH’IN KISA HİKÂYECİLİĞİ N Karabela, ŞEN Gül Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2012 | | 2012 |