Takip et
Doç. Dr. Kazım KARABOĞA
Doç. Dr. Kazım KARABOĞA
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Retail store location selection problem with multiple analytical hierarchy process of decision making an application in Turkey
H Erbıyık, S Özcan, K Karaboğa
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 1405-1414, 2012
1272012
Müşteri memnuniyetinin sağlanmasında hataların önlenmesine yönelik üretim odaklı bir bakış açısı: Poka-Yoke sistemleri
M ZERENLER, K KARABOĞA
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 263-275, 2014
262014
BİREYSEL MÜŞTERİLERİN ŞUBESİZ BANKACILIK HİZMETLERİNİ KULLANMA KARARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: BİLECİK ÖRNEĞİ
F AKIN, K Karaboğa
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30 (1), 301-320, 2015
202015
the effect of market orientation and innovation ability on enterprise performance: a practice of structural equation modelling analysis: a research on SMEs
HK Gules, M Zerenler, V Çagliyan, T Sener, K Karaboga
European Scientific Journal, 2015
112015
The effects of European economic crisis on the tourism travel companies in Turkey
S Özcan, H Erbıyık, K Karaboğa
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 987-994, 2012
112012
A Study on Online Shopping Sites from Perspective of Perceived Value and Perceived Customer Satisfaction
K Karaboğa, N Koçyiğit, AE Yazgan, EN Cici Karaboğa
Journal of Knowledge Management, Economics and Information Technology 7 (6 …, 2017
102017
Kompülsif satın alma davranış düzey ve biçimlerinin belirlenmesi üzerine kuşaklar arası deneyimsel bir araştırma
K Karaboğa, GÖE Pektaş
Third Sector Social Economic Review 55 (1), 155-172, 2020
92020
Concepts of fast fashion and artificial scarcity in marketing in the 21th century: Tchibo example
M Aksu, GÖE Pektaş, K Karaboğa
Journal of Naval Science and Engineering 7 (1), 48-70, 2011
92011
Marka otantizminin tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkisi: hazır gıda sektöründe bir uygulama
M Çakırkaya, K Karaboğa
62019
The role of personality characteristics and psychological harassment behaviors which employees are exposed on work alienation
HS Öge, E Çiftçi, K Karaboğa
World Academy of Science, Engineering and Technology International Journal …, 2014
42014
Restaurant İşletmelerinde Web Analitiklerinin Kullanımı: Google Analitik Örnek Uygulaması Değerlendirmesi
K EKİNCİ, K KARABOĞA, ENC KARABOĞA
Necmettin Erbakan Üniversitesi GastroMedia Dergisi (NEU GastroMedia), 39, 2023
32023
MARKALAMA PERSPEKTİFİ AÇISINDAN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGISININ TÜKETİCİ GÜVENİNE ETKİSİ: TORKU ÖRNEĞİ
ENC KARABOĞA, E KIZILOĞLU, K KARABOĞA
Business & Management Studies: An International Journal 8 (4), 347-366, 2020
32020
Vehicle routing problem: the example of Karatay municipality, Konya
M ZERENLER, Z ERGEN, K KARABOĞA
International Journal of Social and Economic Sciences 3 (1), 47-54, 2013
32013
Pazarlamada rekabet gücünü arttırma açısından tedarikçi firma seçiminde AHP yönteminin uygulanması “küçük ev aletleri alt sektöründe bir uygulama”
K Karaboğa
PQDT-Global, 2011
32011
Big data and data mining
K Karaboğa
Data, Information and Knowledge Management, 21-43, 2020
22020
Küresel Finansal Krizin Sigorta Sektörü Üzerindeki Etkileri: Türk Sigorta Sektörü Üzerine Bir Araştırma
F Akın, K Karaboğa
Finansal Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi 3 (5), 1-10, 2011
22011
The effect of marketing and R&D expenditures on firm profitability and stock return: Evidence from BIST
G Sekeroglu, K Karaboga
An International Journal of Optimization and Control: Theories …, 2023
12023
Tüketici karmaşasının ağızdan ağıza pazarlama iletişimi, tüketici güveni ve tüketici memnuniyeti ile ilişkisinin yem analizi ile incelenmesi: kozmetik sektöründe bir uygulama
ENC Karaboğa, K Karaboğa
Turkish Studies-Economics, Finance, Politics 16 (2), 2021
12021
RFM metriklerini kullanarak kümeleme yöntemi ile müşteri bölümlendirme: Perakende sektöründe bir uygulama
İ Tuncer, K Karaboğa
12021
Teknopark İşletmelerinde Ürün Ticarileştirme ve Pazarlama Yetkinliği Boyutlarının ve Yeterliliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
K Karaboğa, Y Özdemir
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 10 (38), 53-74, 2019
12019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20