Takip et
Doç. Dr. Cemalettin Yıldız
Doç. Dr. Cemalettin Yıldız
giresun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fenomenografik araştırma yöntemi
E Çekmez, C Yıldız, SÖ Bütüner
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve …, 2012
164*2012
Examining elementary school students’ attitudes towards mathematics in terms of some variables
D Köğce, C Yıldız, M Aydın, R Altundağ
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 291-295, 2009
1622009
11. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünmenin aşamalarındaki yaşantılarından yansımalar
S Arslan, C Yıldız
Eğitim ve Bilim 35 (156), 2010
872010
Bloom taksonomisinin revizyonu: Genel bir bakış
D KÖĞCE, M AYDIN, C YILDIZ
İlköğretim Online 8 (3), 1-7, 2009
502009
Comparing the old and new 6th-8th grade mathematics curricula in terms of Van Hiele understanding levels for geometry
C Yıldız, M Aydın, D Köğce
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 731-736, 2009
342009
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik tarihini derslerinde kullanma durumlarının incelenmesi: HİE’den yansımalar
C Yıldız
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
312013
Serbest etkinlik çalışmaları dersi kapsamında geliştirilen disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin bazı matematik kazanımları üzerine etkisinin değerlendirilmesi
Ü Mustafa, S Çepni, C YILDIZ
Journal of Turkish Science Education 10 (3), 37-58, 2013
272013
The effect of teaching the subject of Fibonacci numbers and golden ratio through the history of mathematics
B Kaygın, B Balçın, C Yıldız, S Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 961-965, 2011
252011
The views of high school students about proof and their levels of proof (The case of Trabzon)
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2544-2549, 2010
242010
Freshman and senior pre-service mathematics teachers’ attitudes toward teaching profession
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
The International Journal of Research in Teacher Education 1 (2), 2-18, 2010
222010
Birinci ve dördüncü sınıf matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine karşı tutumları
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
The International Journal of Research in Teacher Education 1 (2), 2-18, 2010
222010
The application of group investigation technique: The views of the teacher and students
A Baki, C Yıldız, M Aydın, D Köğce
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2010
202010
The effect of conceptual change approach on 9th grade students’ achievement
T Koparan, C Yıldız, D Köğce, B Güven
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3926-3931, 2010
182010
Matematik tarihinin derslerde kullanımını etkileyen faktörlere ilişkin öğretmen görüşleri
C YILDIZ, B Adnan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 451-472, 2016
172016
Use of Cabri 2D software in drawing height, perpendicular bisector and diagonal
C Yıldız, B Güven, T Koparan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2040-2045, 2010
152010
Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi (Mathematics education from theory into practice)
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 5 (1), 87-89, 2009
152009
Comparing the mathematical thinking experiences of students at faculty of education and faculty of arts and sciences
C Yıldız
International Conference on New Horizons in Education, 2016
122016
Investigation of graduate students’ academic self-efficacy beliefs
T Gökçek, D Taşkın, C Yıldız
Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 1134-1139, 2014
122014
Kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerinin öğretiminde Common Knowledge Construction Modele uygun materyal geliştirme
D Taşkın, C Yıldız
2nd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, 2011
122011
The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject
C Yıldız, BÖ Çabakçor, ZB Özdoğan, S Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 868-872, 2011
122011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20