Takip et
Prof. Dr. Cemalettin Yıldız
Prof. Dr. Cemalettin Yıldız
giresun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining elementary school students’ attitudes towards mathematics in terms of some variables
D Köğce, C Yıldız, M Aydın, R Altundağ
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 291-295, 2009
1732009
Fenomenografik araştırma yöntemi
E Çekmez, C Yıldız, SÖ Bütüner
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve …, 2012
172*2012
11. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünmenin aşamalarındaki yaşantılarından yansımalar
S Arslan, C Yıldız
Eğitim ve Bilim 35 (156), 2010
932010
Bloom taksonomisinin revizyonu: Genel bir bakış
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
İlköğretim Online 8 (3), 1-7, 2009
492009
Comparing the old and new 6th-8th grade mathematics curricula in terms of Van Hiele understanding levels for geometry
C Yıldız, M Aydın, D Köğce
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 731-736, 2009
372009
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik tarihini derslerinde kullanma durumlarının incelenmesi: HİE’den yansımalar
C Yıldız
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
332013
The effect of teaching the subject of Fibonacci numbers and golden ratio through the history of mathematics
B Kaygın, B Balçın, C Yıldız, S Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 961-965, 2011
282011
The views of high school students about proof and their levels of proof (The case of Trabzon)
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2544-2549, 2010
262010
Serbest etkinlik çalışmaları dersi kapsamında geliştirilen disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin bazı matematik kazanımları üzerine etkisinin değerlendirilmesi
M Ürey, S Çepni, C Yıldız
Journal of Turkish Science Education 10 (3), 37-58, 2013
252013
Freshman and senior pre-service mathematics teachers’ attitudes toward teaching profession
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
The International Journal of Research in Teacher Education 1 (2), 2-18, 2010
222010
The application of group investigation technique: The views of the teacher and students
A Baki, C Yıldız, M Aydın, D Köğce
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2010
222010
Birinci ve dördüncü sınıf matematik öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine karşı tutumları
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
The International Journal of Research in Teacher Education 1 (2), 2-18, 2010
212010
Matematik tarihinin derslerde kullanımını etkileyen faktörlere ilişkin öğretmen görüşleri
C Yıldız, A Baki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 451-472, 2016
202016
The effect of conceptual change approach on 9th grade students’ achievement
T Koparan, C Yıldız, D Köğce, B Güven
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3926-3931, 2010
192010
Comparing the mathematical thinking experiences of students at faculty of education and faculty of arts and sciences
C Yıldız
International Conference on New Horizons in Education, 2016
152016
Use of Cabri 2D software in drawing height, perpendicular bisector and diagonal
C Yıldız, B Güven, T Koparan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2040-2045, 2010
152010
Kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerinin öğretiminde Common Knowledge Construction Modele uygun materyal geliştirme
D Taşkın, C Yıldız
2nd International Conference On New Trends In Education And Their Implications, 2011
142011
Students’ views about activities developed on the history of Pythagoras’ theorem
E Seyitoğlu, K Akkaya, C Yıldız, S Arslan, S Çoştu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 882-886, 2011
142011
Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi (Mathematics education from theory into practice)
D Köğce, M Aydın, C Yıldız
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 5 (1), 87-89, 2009
142009
The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject
C Yıldız, BÖ Çabakçor, ZB Özdoğan, S Arslan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 868-872, 2011
132011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20