Takip et
Raziye Sancar
Raziye Sancar
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A new framework for teachers’ professional development
R Sancar, D Atal, D Deryakulu
Teaching and teacher education 101, 103305, 2021
3282021
Editing video cases to facilitate preservice teachers’ self-reflection on their instructional decisions
R Sancar, D Deryakulu
Reflective Practice 23 (4), 467-482, 2022
72022
Learning to Teach: Ethnomethodological Analysis of Pre-Service Teachers' Instructional Decisions
R Sancar, D Deryakulu
Anı Publishing, 2020
52020
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Odaklanan Araştırmalar Ne Söylüyor?
A Deniz, R SANCAR
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 166-186, 2021
42021
VİDEO KAPILMA ÖLÇEĞİNİN UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
D Deryakulu, R Sancar, ÖF Ursavaş
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 154-168, 2019
32019
Professional Identity Development during Video Cases Discussions: Does It Make a Difference Whether Teacher Candidates Focus Their Own Videos or Experts' Videos?.
D Atal, R Sancar
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (4), 738-750, 2022
22022
Öğretmeyi Öğrenmek: Öğretmen Adaylarının Öğretimsel Kararlarının Etnometodolojik Çözümlenmesi
R Sancar, D Deryakulu
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (3), 1029-1058, 2020
22020
Video-Duruma Dayalı Öğretimde Bir Yöntem: Öğretmen Adaylarının Kendi Deneyimlerinin Kurgulanması ve Tartışılması
R SANCAR, D DERYAKULU
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 1-33, 2020
22020
Bilişim teknolojisi sınıflarının fiziksel ve psikososyal ortamının ve bu sınıflara ilişkin öğrenci tutumlarının incelenmesi
RD Sancar
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
22014
Eğitimde Sanal Gerçeklik Teknolojisi: Türkiye’deki Eğilimin Belirlenmesi
R Sancar, A Deniz
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1253-1284, 2023
12023
Learning from expert or own practice: reflectively editing video cases for professional development
R Sancar, D Atal
Reflective Practice 24 (2), 168-182, 2023
12023
What Do Research Based on the Teacher Professional Development Say?
D ATAL, R SANCAR
Erzincan University Journal of Education Faculty 23 (1), 166-186, 2021
12021
Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?
R SANCAR, A Deniz
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 339-354, 2021
12021
Özel okullarda bilişim teknolojileri (bt) öğretmeni olmak
A Deniz, R SANCAR
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (2), 657-671, 2020
12020
BT ÖĞRETMENLERİNİN CEVRİMİÇİ FORUMLARDA TARTIŞTIKLARI KONULARIN KÜLTÜRLER ARASI KARŞILAŞTIRMASI: TÜRKİYE-İNGİLTERE ÖRNEĞİ
D Atal, R Sancar, D Deryakulu
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 9 (1), 50-72, 2019
12019
The relationships among attitudes toward teaching, liking of children and occupational anxieties of prospective teachers
D Deryakulu, R Sancar
The future of education conference Proceedings, 431-435, 2017
12017
Virtual Reality Technology in Education: Trends in Turkey.
R Sancar, D Atal
Journal of Kirsehir Education Faculty 24 (2), 2023
2023
Öğretim üyeleri ve öğrencilerin COVİD-19 sürecindeki acil uzaktan eğitime ilişkin anlamlandırmalarının karşılaştırmalı incelenmesi
E Kuşçu, R Sancar
Educational Academic Research, 93-107, 2023
2023
Cyber identity: determining the meaning-making process of university students in terms of the phenomenological perspective
R Sancar
Educational Media International 60 (1), 1-13, 2023
2023
The Use of Virtual Reality in Education for Sustainable Development
R Sancar, D Atal, H Ateş
Designing Context-Rich Learning by Extending Reality, 298-318, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20