Takip et
AYHAN ERDEM
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SB Ulus Devlet Hastanesi'nde Kapsamlı Palyatif Bakım Merkezi Uygulaması
A Kabalak, H Öztürk, AT Erdem, A Serkan
Çağdaş Tıp Dergisi 2 (2), 122-126, 2012
382012
FİRMALARDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİNDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ ÖNEMİ
A Erdem
Erciyes İletişim Dergisi 1 (1), 2011
322011
İLETİŞİM SÜRECİNDE GERİ BİLDİRİMİN ÖNEMİ VE İLETİŞİME KATKISI
A Erdem
Erciyes İletişim Dergisi 1 (3), 2011
262011
Tüketici odaklı bütünleşik pazarlama iletişimi
A Erdem
Ankara: Nobel Yayınevi, 2006
212006
Halkla İlişkiler Nedir? Ne Değildir?
A Erdem, E Akbaba
Tüm Yönleriyle Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Ed. Metin Işık, Eğitim Kitapevi …, 2007
202007
Tüm yönleriyle medya ve iletişim
M Işık, A Erdem
Eğitim Kitabevi Yayınları, 2008
162008
Televizyon reklamlarının marka tutumuna etkisi
A Erdem
Konya: Eğitim Akademi Yayınları, 2010
152010
Halkla İlişkiler Tarihi Üzerine…
M Akdağ, A Erdem
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Eğitim Kitabevi Yayınları, Konya, 3-51, 2009
152009
Meşruiyet, demokrasi, sosyal sorumluluk ve halkla ilişkiler
M Işık, A Erdem
M. Işık, & E. Ayhan içinde, Tüm yönleriyle halkla ilişkiler ve tanıtım …, 2007
142007
A comprehensive palliative care center implementation in SB Ulus State Hospital
A Kabalak, H Öztürk, AT Erdem, S Akın
Journal of Contemporary Medicine 2 (2), 122-126, 2012
112012
Nasıl Marka Şehir Olunur
M IŞIK, A Erdem
Baskı, Eğitim, 2015
102015
İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Medyaya Bakışı Ve Medya Kullanımı Üzerine Bir Çalışma
A Erdem
E-Journal of New World Sciences Academy 5 (1), 101-113, 2010
92010
ŞEHİRLER VE İMAJLAR: MARKA ŞEHİR OLMA SÜRECİNDE SAKARYA İMAJIÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
M Işık, A Erdem
82016
Türkiye'de akaryakıt sektöründeki dağıtım firmalarının CRM uygulamalarının web siteleri üzerinden incelenmesi
A Erdem
Selçuk İletişim 6 (2), 81-94, 2010
32010
Girişimci Üniversite Anlayışı Çerçevesinde Kariyer Geliştirme Merkezi Modeli
I Metin, A Erdem
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 179-187, 2018
22018
Meşruiyet, demokrasi, sosyal sorumluluk ve halkla ilişkiler
M IŞIK, A ERDEM
Tüm yönleriyle halkla ilişkiler ve tanıtım, 107, 2017
12017
BEKTAŞİ KÜLTÜRÜNÜN MİZAHSAL KODLARI: BEKTAŞİ DEĞERLERİNİN FIKRALARA YANSIMA BİÇİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA/HUMOROUS CODES OF BEKTASHI CULTURE: A RESEARCH ABOUT THE FORMS OF …
I Metin, A Erdem
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 1 (38), 263-280, 2015
12015
Girişimci Üniversite Anlayışı Çerçevesinde Kariyer Geliştirme Merkezi Modeli
M Işık, A Erdem
2018
Bektaşi Kültürünün Mizahsal Kodları: Bektaşi Değerlerinin Fıkralara Yansıma Biçimleri Üzerine Bir Araştırma
M Işık, A Erdem
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi 38, 263-280, 2015
2015
HUMOROUS CODES OF BEKTASHI CULTURE: A RESEARCH ABOUT THE FORMS OF BEKTASHI VALUES ON THE REFLECTION TO JOKES
A Erdem, M Isik
SELCUK UNIV, 2015
2015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20