Augmented Reality Experience: Initial Perceptions of Higher Education Students I SURAL International Journal of Instruction 11 (4), 565-576, 2018 | 27 | 2018 |
The role of childhood emotional maltreatment and body image dissatisfaction in problematic smartphone use among adolescents E Emirtekin, S Balta, İ Sural, K Kircaburun, MD Griffiths, J Billieux Psychiatry research 271, 634-639, 2019 | 25 | 2019 |
Characteristics of a sustainable learning and content management system (LCMS) I Süral Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1145-1152, 2010 | 16 | 2010 |
Trait emotional intelligence and problematic social media use among adults: The mediating role of social media use motives I Süral, MD Griffiths, K Kircaburun, E Emirtekin International Journal of Mental Health and Addiction 17 (2), 336-345, 2019 | 15 | 2019 |
21st century skills level of teacher candidates I Sural European Journal of Education Studies, 2017 | 14 | 2017 |
Yeni Teknolojiler Işığında Uzaktan Eğitimde Açıklık, Uzaktanlık ve Öğrenme İ Süral Belediyeler ve İnternet 31, 2008 | 12 | 2008 |
Eğitim ve Öğretim Teknolojileri Konusunda Yapılan Tezlerin İncelenmesi (2013-2018). ŞB TOSUNTAŞ, E EMİRTEKİN, İ SÜRAL Journal of Higher Education & Science/Yüksekögretim ve Bilim Dergisi 9 (2), 2019 | 10 | 2019 |
Learner performance and satisfaction level in personalized learning environments I Sural, M Yazici Research Anthology on Developing Effective Online Learning Courses, 1386-1410, 2021 | 5 | 2021 |
Mobile augmented reality applications in education I Sural Mobile technologies and augmented reality in open education, 200-214, 2017 | 5 | 2017 |
Açık ve uzaktan öğrenmede teknolojik altyapının oluşturulması İ SÜRAL Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 1 (4), 81-95, 2015 | 5 | 2015 |
Çevrimiçi öğrenmede kişiselleştirmenin öğrenci performansı ve memnuniyet düzeyi ile ilişkisi İ Süral Anadolu Üniversitesi, 2012 | 4 | 2012 |
Çevrimiçi toplantı ve ders sunum ortamı olarak bigbluebutton İ Süral Akademik Bilişim’11-XIII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, 57-460, 2011 | 4 | 2011 |
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM MATERYALİ OLARAK GELİŞTİRDİKLERİ BİLGİSAYAR YAZILIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÖGİ SÜRAL, ÖGDH ANILAN 5 th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 2005 | 4 | 2005 |
SAKAI Öğrenme Yönetim Sisteminde Tek Şifre Yönetimi İ Süral Akademik Bilişim 2013–XV, 915-918, 2013 | 3 | 2013 |
Yüksek Öğretime Özelleşmiş Öğrenme Yönetim Sistemi Çözümü: Açık Kaynak Kodlu Sakai İşbirliği ve Öğrenme Ortamı Y Özarslan, İ Sural, Ö Ozan Akademik Bilişim 2011, 865-871, 2011 | 3 | 2011 |
MOBİL 3G TEKNOLOJİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİMDE KULLANIMI THE USE OF 3G TECHNOLOGIES IN DISTANCE EDUCATION MR OKUR, HC SALAR, İ SÜRAL, EPUÇA GÜNEŞ proceedings of 9 th international educational technology conference, 2009 | 3 | 2009 |
Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak SAKAI Ö OZAN¹, Y ÖZARSLAN, İ SÜRAL | 2 | |
ONLE & PLE Linkage Design Model CH Tu, M Blocher, T Görü, N Karadağ, S Koçdar, R Okur, P Uca-Gunes The International Symposium on Open and Distance Learning and International …, 2010 | 1 | 2010 |
Hayat Bilgisi Dersinde Kazanıma Dayalı Web Tabanlı Değerlendirme İ Süral, P Girmen Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF) 3 (3), 213-226, 2019 | | 2019 |
AKADEMA: ANADOLU UNIVERSITY MOOCS INITIATIVE HS Yildiz, I Sural European Journal of Open Education and E-learning Studies, 2019 | | 2019 |