Müzik dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi G Özmenteş İlköğretim Online 5 (1), 23-29, 2006 | 102 | 2006 |
Dalcroze eurhythmics öğretiminin müziksel beceriler, müzik dersine ilişkin tutumlar ve müzik yeteneğine ilişkin özgüven üzerindeki etkileri G Özmenteş, S Bilen İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (10), 87-102, 2005 | 91 | 2005 |
ÇALGI ÇALIŞMAYA İLİŞKİN TUTUM, BİREYSEL ÖZELLİKLER VE PERFORMANS DÜZEYİ İLİŞKİLERİ S Özmenteş, G Özmenteş Kastamonu Eğitim Dergisi 17 (1), 353-360, 2009 | 85 | 2009 |
Mesleki müzik eğitimi alan öğrencilerin müzik özyeterlikleri, benlik saygıları ve bireysel özellikleri arasındaki ilişkiler G Özmenteş Eğitim ve Bilim 39 (171), 2014 | 69 | 2014 |
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDEN BEKLENTİLERİ ve YÜKSEK LİSANS PROGRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ G Özmenteş, S Özmenteş Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005 | 28* | 2005 |
Müzik yeteneğine yönelik özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi. 1 G Özmenteş, S Özmenteş Ulusal Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 14-16, 2008 | 23 | 2008 |
Development of the attitude scale towards music class G Ozmentes Elementary Education Online 5 (1), 23-29, 2006 | 20 | 2006 |
Çalgı eğitiminde müzik yeteneğine ilişkin özyeterlik ve kişisel özellikler arasındaki ilişkiler S ÖZMENTEŞ, G ÖZMENTEŞ Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 92-100, 2008 | 15 | 2008 |
ORFF SCHULWERK UYGULAMALARININ OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZİK YETENEĞİNE YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ S Burak, G Özmenteş, D Seban Turkish Studies 10 (3), 187-212, 2015 | 12 | 2015 |
Müzikte Beden-Zihin İlişkisi G Özmenteş 38. ICANAS 10, 627, 2007 | 10 | 2007 |
Müzik gelişimi ve öğrenmede sosyo-kültürel bağlam G Özmenteş, F Adızel Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 422-436, 2017 | 9 | 2017 |
Bilişsel müzikoloji ve erken dönem müzik eğitimi G Özmenteş Avrupa Birliği İle Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi, 2006 | 9 | 2006 |
Covid-19 ve müzik: Wind of change G Özmenteş Erişim: https://scholar. googleusercontent. com/scholar, 2020 | 7 | 2020 |
Müziksel Kimlik Gelişiminde Güdüsel ve Sosyal Psikolojik Etkenler (The motivational and socio-physcological factors in the development of musical identity). 18 G Özmenteş EAS Congress, 370-380, 2010 | 7 | 2010 |
Müzik dersine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi, İlköğretim Online, 5 (1), 23-29 G Özmenteş Online: http://ilkogretim-online. org. tr, 2006 | 7 | 2006 |
Müzikte Beğeni Hiyerarşilerinin Nahifliği: Sosyal Teorilerden Bir Eleştiri G Özmenteş Etnomüzikoloji Dergisi 2 (2), 139-178, 2019 | 5 | 2019 |
Müziksel kimlik gelişiminde güdüsel ve sosyal psikolojik etkenler G Özmenteş EAS 2010 Sosyo-Kültürel Değişimler Bağlamında Müzik ve Müzik Eğitimi Kongresi, 2010 | 5 | 2010 |
Müzik Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi G OZMENTES İlköğretim Online 5 (1), 23-29, 2006 | 4 | 2006 |
Türkiye’de Hegemonik Bir Araç Olarak Müzik Eğitimi ve Kanonik Söylemleri G Özmenteş, O Şenel Etnomüzikoloji Dergisi 2 (1), 50-85, 2019 | 3 | 2019 |
İnsan, ritim ve müzik: Görüngübilimsel bir bakış G Özmenteş Sanat Sokağı 2, 23-25, 2008 | 3 | 2008 |