Follow
Canberk Çetin
Canberk Çetin
Verified email at ogrenci.ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
SOSYAL MEDYA KULLANIM YOĞUNLUĞU İLE SOSYAL MEDYADA ÜNLÜ KULLANIMININ LÜKS TÜKETİM EĞİLİMİNE ETKİSİNDE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN (eWOM) ROLÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
C Çetin, MALİ TİLTAY, BY ÖZKARA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 13 (3), 590-619, 2020
112020
Sosyal medya kullanım yoğunluğu ile sosyal medya ünlülerinin ve elektronik ağızdan ağıza pazarlamanın (eWOM) lüks tüketim üzerindeki rolüne yönelik bir araştırma
C Çetin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
72019
E-POSTA PAZARLAMASI ALANINDA 1950-2019 YILLARI ARASINDA YAPILAN ÇALIŞMALARA YÖNELİK BİR ŞEMATİK YAZIN TARAMASI
C ÇETİN, MA TİLTAY
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (4), 1543-1587, 2021
32021
Nöropazarlama Kapsamında Entegre Ölçüm Süreçlerinin Uygulanmasına Yönelik Bir Alan Yazın Taraması
NT Küçün, H Duman Alptekin, C Çetin
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 6 (2), 137-168, 2020
32020
A bibliometric overview of the journal of historical research in marketing between 2009 and 2021
A Akpınar, C Çetin, MA Tiltay
Journal of Historical Research in Marketing 13 (3/4), 188-213, 2021
22021
Tüketim Ritüeli Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi
C Çetin, T Muhammet Ali
PPAD 25. Pazarlama Kongresi, 407-417, 2021
1*2021
Benlik Uyuşmazlığı Teorisinin Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışına Yansımaları
NT KÜÇÜN, HD ALPTEKİN, C ÇETİN, S EROĞLU
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 14 (3), 579-604, 2021
12021
BENLİK UYUŞMAZLIĞI TEORİSİNİN TÜKETİCİLERİN ONLINE SATIN ALMA DAVRANIŞINA YANSIMALARI
NT KÜÇÜN, HD ALPTEKİN, C ÇETİN, S EROĞLU
PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 579, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8