Follow
Merve UÇKAN ÇAKIR
Merve UÇKAN ÇAKIR
Verified email at yyu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sinema perdesinde gastronomi görüntüsü: Yemeğin sosyolojik yansımaları
MU Çakır, S Şengül, E Parmaksızoğlu
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2020
162020
Gastronomi ve dijitalleşme
Ş AYDIN, MU ÇAKIR
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 12 (4), 2143-2159, 2022
102022
Yerel Mutfak Kültürünün Sürdürülebilirliği Kapsamında Van Gastronomi Rotası Önerisi
UÇM OCAK ELVAN, CEYLAN ZAFER, KOÇ PELİN, OKAT ÇİNUÇEN, TORUSDAĞ GÜLŞEN BERAT
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 9 (4), 2655-2669, 2021
72021
Koronavirüs Günlerinde X ve Y Kuşaklarının Gıda Tüketimlerinin İncelenmesi
Ç Okat, S Özer, M Uçkan Çakır
MTCON CONFERENCE PAPER, 2021
72021
Güney Kore Sinemasında Politik Bir Silah: Yemek
M Uçkan Çakır, P Koç, Ç Okat
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE GASTRONOMİNİN İZLERİ ARAŞTIRMALARA DAYALI KANITLAR, 197-220, 2022
4*2022
The Role of Brand Image in Gastronomic Destinations: An Analysis on Turkey and Malaysia Website
MU Cakir, G ÖZBAY
International Journal of Contemporary Tourism Research 6 (1), 40-53, 2022
32022
Snack barlar ve tüketim eğilimleri
YB Saygı, E Mankan, Z Ceylan, Ş Çelik, MU Çakır
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 6 (3), 607-627, 2022
22022
MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİ YÖNETİMİ
Ç Okat, M Uçkan Çakır
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ, 2021
22021
The Relationships between corporate social responsibility, customer intimacy and customer citizenship behavior in the restaurant industry
Ü Can, C Okat, MU ÇAKIR
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2022
12022
Yerel mutfak kültürünün sürdürülebilirliği kapsamında van gastronomi rotası önerisi (Within the scope of the sustainability of local culinary culture van gastronomy route proposal)
O Elvan, Z CEYLAN, O Çinuçen, KOÇ Pelin, GB TORUSDAĞ, MU ÇAKIR
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (4), 2655-2669, 2021
12021
The Use of Food in Cinema as a Soft Power Instrument
S Şengül, MU Çakır
Global Perspectives on Soft Power Management in Business, 425-442, 2023
2023
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA
M Uçkan Çakır, Ş Çavuş
Sürdürülebilir Yiyecek İçecek Hizmetleri, 2022
2022
Mardin Mutfak Kültüründe Tarçın
G ÖZBAY, MU ÇAKIR
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 6 (2), 307-322, 2022
2022
THE SOCIAL LIFE OF COFFEE: TURKEY’S LOCAL COFFEE
GB Torusdağ, MU Çakır, Ç Okat
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON COFFEE AND COCOA, 1-10, 2022
2022
A Short History of Spices: An Overview on Pepper History
G ÖZBAY, MU ÇAKIR
INTERNATIONAL PEPPER AND SPICES CONFERENCE, 23, 2022
2022
The Role of Brand Image in Gastronomic Destinations: An Analysis on Turkey and Malaysia Website
M Uçkan Çakır, G Özbay
GLOSERV, 2021
2021
Van ilinde yaşayan bireylerin dini yönelimlerinin yeme motivasyonları üzerindeki etkileri/ The effects of religious orientation of individuals living in Van province on eating …
MU Çakır
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021
2021
Balık Kültürü, Gastronomi ve Turizm
P Koç, M Uçkan Çakır
Denizden Gastronomiye (Ed. Zafer, Ceylan; Esra, Doğu Baykut), 2021
2021
Yiyecek İçecek Sektörünün Genel Yapısı
G Özbay, M Uçkan Çakır
Yiyecek İçecek Pazarlaması (Ed. Şevki Ulema), 2021
2021
Examining the Food Consumption of Generations X and Y in Coronavirus Days
Ç Okat, S Özer, MU Çakır
Co-Editors, 64, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20