Takip et
Doç. Dr. Oğuz Göksu
Doç. Dr. Oğuz Göksu
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İletişim Fakültesi
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
"Videolarda Gerçek Hayattaki Gibi Değilim, Rol Yapmaktayım": TikTok Kullanıcılarının Benlik Performansları Üzerine Bir İnceleme
GÜL Derya, KUŞ Oğuz, O Göksu
Intermedia International E-journal 7 (12), 115-128, 2020
242020
Kültürel Diplomasisi Bağlamında Türk Dizilerinin İhracatı ve Kültür Aktarımına Katkısı:‘Diriliş Ertuğrul’Örneği
YE ÖKMEN, O GÖKSU
Kamu Diplomasisinde Yeni Yönelimler, 2019
242019
Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının …
Y Güçdemir, O Göksu
İletişim Çalışmaları, 45-62, 2015
182015
1991 Genel Seçimlerinde ANAP’ın Seçim Kampanyasının Siyasal Kültür Ekseninde Değerlendirilmesi ve Mesut Yılmaz’ın Rolü
O Göksu
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 1-20, 2018
122018
Kamuoyu Araştırmalarında Tutarlılık Sorunsalı: 2010-2018 Dönemi Kamuoyu Araştırmaları Üzerine Bir İnceleme
O Göksu
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 30-54, 2018
122018
Algı Yönetimi ve Reklam
O Göksu
REKLAMI ANLAMLANDIRMAK, 205-232, 2016
122016
Siyasal İletişim 'İktidar' İçin Yapılır
O Göksu
102018
Digital Diplomacy, Global Perception and Turkey
P Aslan, O Göksu
14th International Symposium Communication in the Millennium, 2016
102016
7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları
O Göksu, F Özkoyuncu
Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, 111-204, 2015
10*2015
AK PARTİ’NİN SEÇİM STRATEJİLERİ VE SİYASAL KAMPANYALARI: 2002-2014 DÖNEMİ ANALİZİ
O Göksu
Social Sciences 14 (3), 589-621, 2019
82019
"2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Medyanın Adayların Seçim Kampanyalarındaki Stratejik Konumu", 4. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi
O Göksu
4. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi 5, 319-336, 2015
82015
2014 Yerel Seçimlerinde Siyasal İletişim ve Yeni Medya
O Göksu
Yeni Medya ve Reklam, 313-342, 2015
82015
Algı Yönetimi: Geleneksel Medya, Siyasal İletişim ve Dijital Medya Üçgeni Üzerine
O Göksu
Algı Yönetimi, 11-36, 2021
72021
1980 SONRASINDA TÜRK SİYASİ HAYATINDA YER ALAN CUMHURBAŞKANLARININ İMAJLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
O Göksu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 75-100, 2013
72013
Türkiye’nin Ülke Markasının İnşası Sürecinde Kamu Diplomasisi Ekseninde Sporun Rolünün Değerlendirilmesi
O Göksu
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS) 5 (2), 403-433, 2019
6*2019
Siyasal İletişim Düzleminde AK Parti'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyasının Analizi:Teması, Stratejisi ve Mesajları
A Pınar, O Göksu
Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, 29-109, 2015
52015
SİYASETTE İKNAYI ROBERT B. CIALDINI ÜZERİNDEN OKUMAK
E BOZKANAT, O GÖKSU
Öneri Dergisi 15 (53), 77-104, 2020
42020
SİYASAL LİDERLİKTE YENİ BİR MODEL ÖNERİSİ: RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÖRNEĞİ
O GÖKSU
Gaziantep University Journal of Social Sciences 18 (3), 1058-1080, 2019
42019
Darbe Süreçlerinde Kitle İletişim Araçlarının Rolü: 15 Temmuz Darbe Girişiminde Medyanın ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılması
oğuz göksu
10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Tam Metin Kitabı, 1-7, 2018
42018
Siyasal İktidar İnşasında Lider Olgusu: Lider Tipolojileri Bağlamında Recep Tayyip Erdoğan İncelemesi (Doktora Tezi)
O Göksu
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
42018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20