Follow
Doç. Dr. Oğuz Göksu
Doç. Dr. Oğuz Göksu
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Verified email at hbv.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
"Videolarda Gerçek Hayattaki Gibi Değilim, Rol Yapmaktayım": TikTok Kullanıcılarının Benlik Performansları Üzerine Bir İnceleme
GÜL Derya, KUŞ Oğuz, O Göksu
Intermedia International E-journal 7 (12), 115-128, 2020
242020
Kültürel Diplomasisi Bağlamında Türk Dizilerinin İhracatı ve Kültür Aktarımına Katkısı:‘Diriliş Ertuğrul’Örneği
YE ÖKMEN, O GÖKSU
Kamu Diplomasisinde Yeni Yönelimler, 2019
242019
Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının …
Y Güçdemir, O Göksu
İletişim Çalışmaları, 45-62, 2015
182015
1991 Genel Seçimlerinde ANAP’ın Seçim Kampanyasının Siyasal Kültür Ekseninde Değerlendirilmesi ve Mesut Yılmaz’ın Rolü
O Göksu
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 1-20, 2018
122018
Kamuoyu Araştırmalarında Tutarlılık Sorunsalı: 2010-2018 Dönemi Kamuoyu Araştırmaları Üzerine Bir İnceleme
O Göksu
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 30-54, 2018
122018
Algı Yönetimi ve Reklam
O Göksu
REKLAMI ANLAMLANDIRMAK, 205-232, 2016
122016
Siyasal İletişim 'İktidar' İçin Yapılır
O Göksu
102018
Digital Diplomacy, Global Perception and Turkey
P Aslan, O Göksu
14th International Symposium Communication in the Millennium, 2016
102016
7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları
O Göksu, F Özkoyuncu
Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, 111-204, 2015
10*2015
AK PARTİ’NİN SEÇİM STRATEJİLERİ VE SİYASAL KAMPANYALARI: 2002-2014 DÖNEMİ ANALİZİ
O Göksu
Social Sciences 14 (3), 589-621, 2019
82019
"2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Medyanın Adayların Seçim Kampanyalarındaki Stratejik Konumu", 4. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi
O Göksu
4. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi 5, 319-336, 2015
82015
2014 Yerel Seçimlerinde Siyasal İletişim ve Yeni Medya
O Göksu
Yeni Medya ve Reklam, 313-342, 2015
82015
Algı Yönetimi: Geleneksel Medya, Siyasal İletişim ve Dijital Medya Üçgeni Üzerine
O Göksu
Algı Yönetimi, 11-36, 2021
72021
1980 SONRASINDA TÜRK SİYASİ HAYATINDA YER ALAN CUMHURBAŞKANLARININ İMAJLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
O Göksu
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 75-100, 2013
72013
Türkiye’nin Ülke Markasının İnşası Sürecinde Kamu Diplomasisi Ekseninde Sporun Rolünün Değerlendirilmesi
O Göksu
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS) 5 (2), 403-433, 2019
6*2019
Siyasal İletişim Düzleminde AK Parti'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyasının Analizi:Teması, Stratejisi ve Mesajları
A Pınar, O Göksu
Siyasetin İletişim Odağı Seçim Kampanyaları, 29-109, 2015
52015
TikTok: Sosyal Medyada Bir Paradigma Dönüşümü
O Göksu, O Kuş, D Gül-Ünlü
4*2022
SİYASETTE İKNAYI ROBERT B. CIALDINI ÜZERİNDEN OKUMAK
E BOZKANAT, O GÖKSU
Öneri Dergisi 15 (53), 77-104, 2020
42020
SİYASAL LİDERLİKTE YENİ BİR MODEL ÖNERİSİ: RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÖRNEĞİ
O GÖKSU
Gaziantep University Journal of Social Sciences 18 (3), 1058-1080, 2019
42019
Darbe Süreçlerinde Kitle İletişim Araçlarının Rolü: 15 Temmuz Darbe Girişiminde Medyanın ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılması
oğuz göksu
10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Tam Metin Kitabı, 1-7, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20