ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ) A Altunçekiç, S Yaman, Ö Koray Kastamonu Eğitim Dergisi, 93, 2005 | 486 | 2005 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA S Yaman, ÖC Koray, A Altunçekiç Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (3), 355-366, 2004 | 334 | 2004 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının 5E öğretim modelinin kullanılabilirliği hakkındaki görüşleri AE Bozdoğan, A Altunçekiç | 177 | 2007 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin soru sorma becerilerinin Bloom Taksonomisine göre değerlendirilmesi Ö Koray, S Yaman Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 317-324, 2002 | 96* | 2002 |
Yaratıcı ve eleştirel düşünmeye dayalı laboratuar yönteminin öğretmen adaylarının akademik başarı problem çözme ve laboratuar tutum düzeylerine etkisi Ö KORAY, S YAMAN, A ALTUNÇEKİÇ | 39 | 2004 |
WEB DESTEKLİ ÖĞRENME ORTAMLARININ İNTERNET KULLANIMINA YÖNELİK TUTUM DÜZEYLERİ ÜZERİNE ETKİSİ A ALTUNÇEKİÇ, A Levent Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (1), 239-250, 2011 | 31 | 2011 |
The research on prospective teachers’ self-efficacy belief level and problem solving skills A Altunçekiç, S Yaman, Ö Koray Kastamonu Education Journal 13 (1), 93-102, 2005 | 26 | 2005 |
Web destekli probleme dayalı öğrenme ortamlarının bilişsel ve duyuşsal öğrenme ürünlerine etkisi: Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Örneği A Altunçekiç Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 24 | 2010 |
Uzaktan Eğitim: Öğrenci, Öğretmen, Teknoloji, Kurum ve Pedagoji A Altunçekiç Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 417-443, 2021 | 14 | 2021 |
2010-2020 Yılları Arasında Mobil Öğrenme Çalışmalarının İçerik Analiz Yöntemi ile Değerlendirilmesi: Türkiye Örneği A Altunçekiç Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 1087-1104, 2020 | 14 | 2020 |
Öğretmen adaylarının fen bilgisi laboratuarı dersine yönelik ilgi düzeylerinin ve problem çözme becerilerinin incelenmesi üzerine bir araĢtırma (A research study on laboratory … S Sarıbıyık, A Altunçekiç, S Yaman Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, 2004 | 14 | 2004 |
Karma öğrenme yönteminin başarıya etkisi ve eğitim yöneticilerinin görüşleri T AYTAÇ, A ALTUNÇEKİÇ Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 867-884, 2012 | 13 | 2012 |
Ortaöğretim kademesinde öğretmen-öğrenci ilişkilerinin değerlendirilmesi: KKTC örneği A Erden, T Aytaç, A Altunçekiç Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (2), 761-782, 2014 | 12* | 2014 |
A research on the investigation of the self-sufficiency belief levels of the science education teacher candidates S Yaman, O Cansungu, A Altunçekiç The Journal of Turkish Educational Sciences 2 (3), 355-364, 2004 | 12 | 2004 |
A study on the research of teacher candidate’s ınterest level and problem solving ability for science education course S Sarıbıyık, A Altunçekiç, S Yaman The XIII National Educational Science Conference. Malatya, 2004 | 8 | 2004 |
Web tasarımı eğitiminin mobil uygulama ile desteklenmesine yönelik uygulama örneği ve sonuçları A ALTUNÇEKİÇ, MT ÜSTÜNDAĞ, V KUKUL Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 4 (1), 33-45, 2018 | 6 | 2018 |
Developing a distance education self-efficacy belief scale: A validity and reliability study A Altunçekiç Participatory Educational Research 9 (1), 349-361, 2022 | 5 | 2022 |
Distance education: Student, Teacher, Technology, Student, Institution and Pedagogy A Altunçekiç Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 417-443, 2021 | 2 | 2021 |
University instructors' views on distance medical education activities A Altunçekiç Handbook of research on emerging pedagogies for the future of education …, 2021 | 2 | 2021 |
Pedagojik Formasyon Sertifika Öğrencilerinin Teknoloji Kavramına İlişkin Algıları Metafor Analizi Örneği Y YILMAZ, A ALTUNÇEKİÇ, M ÜSTÜNDAĞ | 2 | 2016 |