Follow
ERCENK HAMARAT
ERCENK HAMARAT
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretim Elemanı, Gazi Üniversitesi
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
21. yüzyıl becerileri odağında Türkiye’nin eğitim politikaları
E Hamarat
1192019
Eğitim Vizyon Belgesi’nde gelecek becerileri
E Hamarat, A Arkan
Seta Perspektif 222, 1-7, 2023
332023
İPEK YOLU TARİHİNİN ÖĞRETİMİNDE ABD MERKEZLİ BAZI YAKLAŞIMLAR: TEKNOLOJİ, PROJE VE MÜZE
MA ÇAKMAK, E HAMARAT
Kastamonu Education Journal 24 (1), 421-430, 2016
17*2016
Sosyal bilgiler felsefesinin alan eğitimi uzmanlarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
E HAMARAT
82014
Capturing Pre-Service Social Studies Teachers' Perceptions about the Concept of Election through Metaphor Analysis.
E Hamarat
Educational Research and Reviews 11 (5), 174-181, 2016
72016
İNKİŞAFTAN İNHİTATA BİR TÜRK SULTANI ALAADDİN MUHAMMED HAREZMŞAH (1200-1220)
MA Çakmak, E Hamarat
Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları (HÜTAD) 23 (23), 125-148, 2015
72015
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal ağları kullanım amaçlarının belirlenmesi
S Uslu, E Hamarat
e-Kafkas Journal of Educational Research 3 (1), 26-35, 2016
62016
Atatürk Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
C Dönmez, E Hamarat
Ilkogretim Online 13 (3), 2014
62014
Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerine (BİT) yönelik tutmlarının incelenmesi (Balıkesir örneklemi)
E Hamarat
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
52011
Metaverse Kavramının Sosyal Bilgiler Eğitimi İçin Anlamı Nedir?
E Hamarat, C Dallı
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 8 (104), 3886-3894, 2024
42024
TÜRK MİLLİ EĞİTİM DÜŞÜNCESİNDE ZİYA GÖKALP.
E Hamarat
Balikesir University Journal of Social Sciences Institute 12 (22), 2010
32010
Eğitim ve politika ilişkisi
M YAVAŞ, E HAMARAT
PEGEM AKADEMİ, 2021
22021
Sosyal bilgiler ve fen bilimleri derslerinin disiplinlerarası yaklaşımla okul dışında işlenmesine ilişkin öğrenci görüşleri
S Samuk, CC Yesilbursa, E Hamarat
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 3 (2), 113-127, 2021
22021
Pre-service Teachers’(History and Social Studies) Perceptions of Ataturk Who Will Teach Revolution History and Ataturkism
C DÖNMEZ, E HAMARAT, S USLU
International Online Journal of Educational Sciences 8 (2), 207-216, 2016
22016
Sosyal bilgilerin felsefesi
E HAMARAT
Pegem Akademi, 2015
22015
SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı
C YEŞİLBURSA, O SABANCI, E HAMARAT
Pegem Akademi, 2015
22015
Epistemic Injustice, Social Studies, and Moral Sensitivity
S Merzifonluoglu, E Hamarat
Ethics and Education 17 (4), 403-420, 2022
12022
‘Let me understand!’: Protection of students’ epistemic rights
S Merzifonluoglu, E Hamarat
12022
Sosyal bilgiler dersinde sanat ile umudun tesisi
A Eren, E Hamarat
Alanyazın 3 (2), 237-253, 2022
12022
Student Opinions Regarding the Teaching of Social Studies and Science Courses in Outdoor with an Interdisciplinary Approach
S Samuk, CC Yeşilbursa, E Hamarat
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 3 (2), 113-127, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20