21. yüzyıl becerileri odağında Türkiye’nin eğitim politikaları E Hamarat | 119 | 2019 |
Eğitim Vizyon Belgesi’nde gelecek becerileri E Hamarat, A Arkan Seta Perspektif 222, 1-7, 2023 | 33 | 2023 |
İPEK YOLU TARİHİNİN ÖĞRETİMİNDE ABD MERKEZLİ BAZI YAKLAŞIMLAR: TEKNOLOJİ, PROJE VE MÜZE MA ÇAKMAK, E HAMARAT Kastamonu Education Journal 24 (1), 421-430, 2016 | 17* | 2016 |
Sosyal bilgiler felsefesinin alan eğitimi uzmanlarının görüşlerine göre değerlendirilmesi E HAMARAT | 8 | 2014 |
Capturing Pre-Service Social Studies Teachers' Perceptions about the Concept of Election through Metaphor Analysis. E Hamarat Educational Research and Reviews 11 (5), 174-181, 2016 | 7 | 2016 |
İNKİŞAFTAN İNHİTATA BİR TÜRK SULTANI ALAADDİN MUHAMMED HAREZMŞAH (1200-1220) MA Çakmak, E Hamarat Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları (HÜTAD) 23 (23), 125-148, 2015 | 7 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal ağları kullanım amaçlarının belirlenmesi S Uslu, E Hamarat e-Kafkas Journal of Educational Research 3 (1), 26-35, 2016 | 6 | 2016 |
Atatürk Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. C Dönmez, E Hamarat Ilkogretim Online 13 (3), 2014 | 6 | 2014 |
Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerine (BİT) yönelik tutmlarının incelenmesi (Balıkesir örneklemi) E Hamarat Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 5 | 2011 |
Metaverse Kavramının Sosyal Bilgiler Eğitimi İçin Anlamı Nedir? E Hamarat, C Dallı SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) 8 (104), 3886-3894, 2024 | 4 | 2024 |
TÜRK MİLLİ EĞİTİM DÜŞÜNCESİNDE ZİYA GÖKALP. E Hamarat Balikesir University Journal of Social Sciences Institute 12 (22), 2010 | 3 | 2010 |
Eğitim ve politika ilişkisi M YAVAŞ, E HAMARAT PEGEM AKADEMİ, 2021 | 2 | 2021 |
Sosyal bilgiler ve fen bilimleri derslerinin disiplinlerarası yaklaşımla okul dışında işlenmesine ilişkin öğrenci görüşleri S Samuk, CC Yesilbursa, E Hamarat Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 3 (2), 113-127, 2021 | 2 | 2021 |
Pre-service Teachers’(History and Social Studies) Perceptions of Ataturk Who Will Teach Revolution History and Ataturkism C DÖNMEZ, E HAMARAT, S USLU International Online Journal of Educational Sciences 8 (2), 207-216, 2016 | 2 | 2016 |
Sosyal bilgilerin felsefesi E HAMARAT Pegem Akademi, 2015 | 2 | 2015 |
SosyaI Bilgiler Ders Kitaplarında Edebi Ürünlerin Kullanımı C YEŞİLBURSA, O SABANCI, E HAMARAT Pegem Akademi, 2015 | 2 | 2015 |
Epistemic Injustice, Social Studies, and Moral Sensitivity S Merzifonluoglu, E Hamarat Ethics and Education 17 (4), 403-420, 2022 | 1 | 2022 |
‘Let me understand!’: Protection of students’ epistemic rights S Merzifonluoglu, E Hamarat | 1 | 2022 |
Sosyal bilgiler dersinde sanat ile umudun tesisi A Eren, E Hamarat Alanyazın 3 (2), 237-253, 2022 | 1 | 2022 |
Student Opinions Regarding the Teaching of Social Studies and Science Courses in Outdoor with an Interdisciplinary Approach S Samuk, CC Yeşilbursa, E Hamarat Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 3 (2), 113-127, 2021 | 1 | 2021 |