Follow
Ayşenur Erdemir-Yıldırım
Ayşenur Erdemir-Yıldırım
PhD
Verified email at pa.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Factors Predicting e-Learners' Satisfaction on Online Education
A Erdemir, D Çavdar, V Bağcı, EC Çorbacı
Proceedings Of The Multidisciplinary Academic Conference, 53-60, 2016
72016
Simultaneous Estimation of Overall Score and Subscores Using MIRT, HO-IRT and Bi-factor Model on TIMSS Data
A ERDEMİR, HY ATAR
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 11 (1), 61-75, 2020
52020
BİR, İKİ, ÜÇ VE DÖRT PARAMETRELİ LOJİSTİK MADDE TEPKİ KURAMI MODELLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI.
A ERDEMİR, E ÖNEN
Electronic Turkish Studies 14 (1), 2019
52019
Bir, iki, üç ve dört parametreli lojistik madde tepki kuramı modellerinin karşılaştırılması
A Erdemir
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2015
42015
Dünya değerler araştırması toplumsal cinsiyet eşitsizliği alt ölçeğinin farklı örneklemlerde ölçme değişmezliği ve değişen madde fonksiyonunun incelenmesi
A Yıldırım, A Erdemir
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (139), 115-129, 2023
2023
Comparison of International TIMSS 2011 Proficiency Levels and Cut-off Scores Set by Using Cluster Analysis
MS Koyuncu, A Erdemir
International Journal of Contemporary Educational Research 6 (1), 155-168, 2019
2019
DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015
MS KOYUNCU, A ERDEMİR, S ŞENFERAH
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 17 (1), 103-120, 2019
2019
The Relationship Between Students’ English Achievement and Student Characteristics
EC Çorbacı, V Bağcı, D Çavdar, A Erdemir
Proceedings of MAC-ETeL 2016, 46, 2016
2016
Investigation Of Scores Obtained Through The Subscore Estimation Methods With Cluster Analysis
A Erdemir, E Oyar, G Ceyhan, S Çelikten Demirel
Investigation of Teacher Selection and Assignment Criteria for BILSEM According to Expert Opinion
G Ceyhan, A Erdemir, S Çelikten Demirel, E Oyar, S Ceyhan
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–10