Takip et
Esra Ozkan Pir
Esra Ozkan Pir
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Nostalgic evolution of marketing: retro marketing
EÖ Pir
The Journal of Social Science 3 (6), 613-624, 2019
172019
Environmental consciousness, environmental education, conspicuous consumption and re-buying decisions on network marketing in Turkey
E Ozkan-Pir, İ Karaduman
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (8 …, 2017
162017
LÜKS MARKA VE LÜKS MARKA TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE TEORİK BİR ARAŞTIRMA
EÖ PİR
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 5 …, 2018
112018
The mediating role of price sensitivity in the effect of trust and loyalty to luxury brands on the brand preference
PE Özkan, D Evrim
Управленец 11 (6), 70-84, 2020
82020
YEŞİL TÜKETİM VE GÖNÜLLÜ SADE TÜKETİM DAVRANIŞLARININ TÜKETİCİ HAKLARININ FARKINDALIĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
EÖ PİR
Business & Management Studies: An International Journal 7 (4), 1555-1572, 2019
62019
Z KUŞAĞININ ALIŞVERİŞ YÖNELİMİNDE YENİLİĞE AÇIKLIĞIN ROLÜ
EÖ PİR
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 150-176, 2022
52022
Halkla ilişkiler modellemesinde iki yönlü simetrik model ile iki yönlü asimetrik model arasındaki uygulama farklılıkları
EÖ PİR
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD), 307-313, 2019
52019
Current and effective leadership model: Entrepreneur leadership
EÖ PİR
ACADEMIC STUDIES, 209, 2019
52019
Çok Katlı Pazarlamada Gösteriş Amaçlı Tüketimin Tekrar Satın Almaya Etkisinde Çevre Bilincinin Rolü
EÖ Pir
Yayımlanmış Doktora Tezi, İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
52017
The Unofficial Weapon of Marketing Communication: Gerilla Marketing
EÖ PİR
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2019
42019
Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi
EÖ Pir
Business & Management Studies: An International Journal 10 (1), 340-365, 2022
32022
Minimalizm ile İkinci el satın alma niyeti arasında C2C platformuna olan güvenin aracılık rolü
EÖ PİR, E DERİNÖZLÜ
Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi 5 (2), 125-161, 2021
32021
Investıgatıon of the Relatıonship Between Demographic Variables and Consumers Decision Making Styles
EÖ Pir, F Yılmaz
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 (1), 52-67, 2020
22020
The Impact of Conscious Awareness and Consumer Uniqueness on Consumer Ethnocentrism and Demographics Comparisons
EÖ Pir
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (1), 375-393, 2021
12021
Üniversite Öğrencilerinin Hedonistik Eğilimleri ve Duygusal İstikrarlılıklarının Alışveriş Bağımlılıklarına Etkisinde Finansal Öz Yetkinliklerinin Rolü
EÖ Pir
OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 815-851, 2019
12019
MOBİL PAZARLAMA ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
EÖ PİR
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 5 …, 2018
12018
Sustainable Brand Management: A Forward-Looking Perspective in the Business World
EÖ Pir
Dijitalleşme ve Pazarlama Araştırmaları, 105, 2023
2023
The mediating effect of price sensitivity on the relationship between webrooming behaviour and consumer cynicism
EÖ Pir
Business & Management Studies: An International Journal 10 (1), 340, 2022
2022
Reklam Harcamalarının Firma Kârlılığı ve Satışlardaki Değişime Etkisi
AR SÖNMEZ, EÖ PİR
Gaziantep University Journal of Social Sciences 20 (2), 644-656, 2021
2021
Dijital İşletme Yönetimi ve Yapay Zekâ
M DEMİR, S AKYÜREK, S AYBAR, Ç Özgür, EÖ PİR, A ATASOY, ...
Detay Yayıncılık, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20