Okul öncesi öğretmenlerinin değerler ve değerler eğitimi hakkındaki görüşleri ile sınıf içi uygulamalarının incelenmesi S Bartan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 33 | 2018 |
Okul öncesi öğretmenlerinin covid 19 pandemi döneminde uygulanan uzaktan eğitim sürecine ilişkin görüşleri S Bartan Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 6 (1), 1-24, 2022 | 15 | 2022 |
Çocuk Gelişimi Ön Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Becerileri ve Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi S Bartan, AY Palas, HP Rüstemoğlu EJERCongress 2021 61, 2021 | 2 | 2021 |
Preschool Teachers' views on Sensory Education S Bartan, F Alisinanoğlu Southeast Asia Early Childhood Journal 13 (1), 81-94, 2024 | | 2024 |
Annelerin Düşünceleri Doğrultusunda İlkokula Hazır Oluş S Bartan, F Alisinanoğlu Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 365-393, 2024 | | 2024 |
Duyu temelli ilkokula hazırlık eğitim programının 60-72 aylık çocukların ilkokula hazırbulunuşluğuna etkisinin incelenmesi S Bartan Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2024 | | 2024 |
Parental Attitudes on Preschool Children’s Mobile Device Use and Parent-Child Relationship T Alakurt The New Educational Review, 59-73, 2024 | | 2024 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duyusal Özelliklerinin İncelenmesi S Bartan, F Alisinanoğlu Journal of Individual Differences in Education 6 (1), 34-47, 2024 | | 2024 |
Okul Öncesi Dönemine İlişkin Türkiye’de Yapılan Duyu Eğitimi İle İlgili Araştırmaların İncelenmesi F Alisinanoğlu, S Bartan Journal of Sustainable Education Studies 3 (2), 111-123, 2022 | | 2022 |
OKUL ÖNCESI DÖNEMINE İLIŞKIN TÜRKIYE’DE YAPILAN DUYU EĞITIMI İLE İLGILI ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESI F ALİSİNANOĞLU, S BARTAN | | |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duyu Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi F ALİSİNANOĞLU, S BARTAN | | |