Takip et
B Bugra Ulger
B Bugra Ulger
Bursa Uludağ Üniversitesi
uludag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Pre-service science teachers' views towards the process of associating science concepts with everyday life
S Çepni, BB Ülger, Ü Ormancı
Journal of Turkish Science Education 14 (4), 1-15, 2017
482017
Gifted education and STEM: A thematic review
BB ÜLGER, S Çepni
Journal of Turkish Science Education 17 (3), 443–467-443–467, 2020
292020
Evaluating the effect of differentiated inquiry-based science lesson modules on gifted students' scientific process skills
BB Ülger, S Çepni
Pegem Journal of Education and Instruction 10 (4), 1289-1324, 2020
272020
Bilim sanat merkezlerinde uygulanan fen eğitimi programlarının idareci, öğretmen ve öğrenci bakış açısından incelenmesi
BB Ülger
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
222011
Fen bilimleri öğretmenlerinin ortaöğretime geçiş ortak sınavları hakkındaki görüşleri
Ü ORMANCI, S Çepni, BB Ülger
Academy Journal of Educational Sciences 2 (1), 1-15, 2018
182018
Science education program of science and art centers according to the views of teachers, administrators, and students
BB Ülger, S Uçar, İ Özgür
Elementary Education Online 13 (3), 1098-1121, 2014
16*2014
Üstün yetenekli öğrencilere yönelik farklılaştırılmış sorgulama temelli fen bilgisi ders modüllerinin geliştirilmesi, uygulanması ve etkililiğinin değerlendirilmesi
BB Ülger
Bursa Uludağ Üniversitesi, 2019
152019
Bağlam Temelli Soru Yazma Eğitimine Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarda Sordukları Soruların İncelenmesi
BB ÜLGER, ME AR, S SARIOĞLU
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 335-353, 2022
72022
Examination of Context Based Question Writing Skills of Science Teachers Participated in a Scientific Literacy Course
S Çepni, Ü ORMANCI, BB ÜLGER
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (4), 1249-1270, 2020
7*2020
Ortaokul öğrencilerinin hücre konusunu anlama ve günlük yaşamla ilişkilendirme durumlarının belirlenmesi
Ü ORMANCI, S ÇEPNİ, BB ÜLGER
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 3 (2), 125-143, 2020
62020
Üstün yeteneklilerde STEM eğitimi
BB Ülger, S Çepni
Pegem Atıf İndeksi, 471-506, 2017
52017
An adaptation study for the measurement of scientific process skills in gifted students: Diet Cola Test
BB Ülger
Journal of Turkish Science Education 18 (3), 542-558, 2021
42021
The effect of science lesson modules on gifted students: The CGA case
BB ÜLGER, KE IRVİNG
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 2 (1), 17-24, 2019
42019
PISA ve TIMSS Sınavlarının Temel Aldığı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
BB Ülger, HK Güler
PISA ve TIMSS Mantığını ve Sorularını Anlama, 141 - 165, 2016
42016
Üstün yeteneklilere özgü farklılaştırılmış sorgulama temelli fen ders modülleri: Uygulamaya yönelik görüşler
BB Ülger, S Çepni
Journal of Individual Differences in Education 2 (2), 64-74, 2020
22020
PISA, TIMSS ve TEOG sınavlarının temel aldığı öğrenme kuramları (1. Baskı)
HK Güler, BB Ülger
PISA ve TIMSS mantığını ve soruların anlama, 2016
22016
Differentiated inquiry-based science lesson modules specific to gifted students: Views regarding practice
BB Ulger, S Çepni
Journal of Individual Differences in Education 2 (2), 64-74, 2020
12020
Science teachers’ views about the transition from primary education to secondary education
Ü Ormancı, S Çepni, BB Ülger
Academy Journal of Educational Sciences 2 (1), 1-15, 2018
12018
Sınırları Keşfetmek: Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Matematik ve Fen Eğitimi
BB ÜLGER, TK ÜLGER
Efe Akademi Yayınları, 2023
2023
ÜSTÜN YETENEKLİLİK
S SARIOĞLU, BB ÜLGER
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-III, 77, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20