The forth knowledge domain a teacher should have: The pedagogical content knowledge C Nakiboglu, Ö Karakoc-Topal | 81* | 2005 |
Ortaöğretim kimya derslerinde V-diyagramı uygulamaları C Nakiboğlu, R Benlikaya, Ö Karakoç Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (21), 2001 | 68 | 2001 |
Öğretmen adaylarının atomun yapısı ile ilgili zihinsel modelleri C Nakiboğlu, Ö Karakoç, R Benlikaya | 36 | 2002 |
Ditiyokarbamat pestisitleri ve tayin yöntemleri Ö Karakoç, N Nakiboğlu Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 12 (1), 112-135, 2010 | 13 | 2010 |
Çocuk cerrahisi servisinde yatan hastaların ebeveynlerinin anksiyete düzeyleri ve bazı sosyodemografik özelliklerle ilişkisi Ö Karakoç, M Erkan, R Oto Hemşirelik Forumu Dergisi 4 (2-3), 32-36, 2001 | 11 | 2001 |
Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya konularındaki alan eğitimi bilgilerinin gelişimi Ö Karakoç Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003 | 8 | 2003 |
7. sınıf fen bilgisi dersinde tasarım odaklı düşünmeye yönelik etkinliğin öğrencilerin motivasyon, ekip çalışması ve derse ilişkin bakış açılarına etkisi B Atacan Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 7 | 2020 |
Determination of zineb in tap water and tomato samples by adsorptive catalytic stripping voltammetry Ö Karakoç, N Nakiboğlu Turkish Journal of Chemistry 37 (5), 712-720, 2013 | 7 | 2013 |
Kimya öğretmen adaylarının atomun yapısı ile ilgili zihinsel modelleri C Nakiboğlu, Ö Karakoç, R Benlikaya XVI. Ulusal Kimya Kongresi, 10-13, 2002 | 7 | 2002 |
Orta Öğretim Biyoloji Dersi Laboratuvarlarında V-Diyagramı Uygulamaları C Nakiboğlu, N sibel ÖZATLI, M Bahar, Ö Karakoç Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 2002 | 6 | 2002 |
A case study on conception levels of science and technology teacher candidates’ basic astronomy concepts C Türk, S Kalkan, M Bolat, E Akdemir, Ö Karakoç, H Kalkan Journal of Research in Education and Teaching 1 (2), 202-209, 2012 | 5 | 2012 |
Geometri öğretiminde yeni bir yaklaşım: Webquest. 14 A Kurtuluş, A Tepe, S Yılmaz, Ö Karakoç, G Okur Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi …, 2005 | 5 | 2005 |
Use of V-diagrams in high school chemistry courses C Nakiboğlu, R Benlikaya, Ö Karakoç Hacettepe University Journal of Education 21, 97-104, 2001 | 2 | 2001 |
Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Bir Tübitak 4004 Projesi: Bilimleri Birleştir, Doğayı Güzelleştir! O KARAKOC-TOPAL Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 638-666, 2022 | 1 | 2022 |
Siyasal iletişimde mizah olgusu: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı ve milletvekilliği genel seçimleriyle ilgili mizah dergilerinde yer alan karikatürlerin analizi Ö Karakoç Akdeniz Üniversitesi, 2021 | 1 | 2021 |
Ortaokul öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık düzeylerine aktif öğretim etkinliklerinin etkisinin incelenmesi Ö Gülap Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 1 | 2020 |
Bazı etilen bis (ditiyokarbamat) pestisitlerinin voltammetrik tayini Ö Karakoç Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 1 | 2010 |
Evaluation of the change in the scientific attitudes of the students participating in the science festival H Başaran, O KARAKOC-TOPAL Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 24 (2), 645-671, 2022 | | 2022 |