Takip et
Özgür Sirem
Özgür Sirem
NEÜ Öğretim Üyesi
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okuma Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Covid-19 Sürecinde Uzaktan Eğitim Deneyimleri
Ö Sirem, Ö Baş
Turkish Studies 15 (4), 993-1009, 2020
792020
Ortaöğretim Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
A İncirci, A İlğan, Ö Sirem, S Bozkurt
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 50-68, 2017
242017
4 + 4 + 4 Okul Sisteminde Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğretim Sürecine Yönelik Görüşleri: Düzce İli Örneği
Ö Sirem
Yüksek Lisans Tezi, Düzce Üniversitesi, 2014
142014
An analysis of classroom teachers’ awareness of inclusive education
Ö Sirem, T Çatal
European Journal of Special Needs Education 38 (3), 203-217, 2023
132023
Okuma Destek Programının İlkokul Öğrencilerinin Okuma Güçlüğü Sağaltımına Etkisi
Ö Sirem
Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi, 2020
122020
Investigation of Democracy Education in Turkish Primary Schools
A Arı, Ö Sirem, G Kayır
Anotolian Journal of Education 6 (1), 131-144, 2021
92021
Distance education experiences of elementary school students with reading difficulties in Covid-19 process
Ö Sirem, Ö Baş
Journal of Turkish Studies 15 (4), 993-1009, 2020
82020
The Recovery Effect of Reading Support Program on Primary Level Students’ Reading Difficulties
Ö SİREM, BAS Ozlem
Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (1), 507-534, 2021
62021
Student-friendly teaching approaches
A Ari
Cambridge Scholars Publishing, 2022
52022
OKUMA GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERİN SINIFTAKİ DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Ö Sirem, BAS Ozlem
Milli Eğitim Dergisi 50 (230), 645-662, 2021
52021
Özel Yetenekli Öğrencilerin Akran İlişkilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
MS Ataş, Ö Sirem
Journal of History School (JOHS) 13 (48), 3256-3273, 2020
42020
Öğretmenlerin öğrenci başarısını ölçme yöntemlerine ilişkin görüşleri
Ö SİREM, S SARIOĞLU, A ADIGÜZEL
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 6 (2), 82-95, 2018
42018
Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Fernald Yönteminin Kullanımı
Ö Sirem, GN Bağbaşı, Ö Baş
Journal of History School (JOHS) 13 (45), 1209-1227, 2020
22020
Investigation of Reading Skill Development of Primary School Students in the Covid 19 Process
Ö Baş, Ö Sirem, H Akyol, B Gök
Reading & Writing Quarterly 39 (4), 300-317, 2023
12023
Feridun Oral's children's books' peritextual features and their text readability levels
GÖK Bilge, F Temizyürek, BAŞ Özlem, Ö Sirem
Turkish Journal of Education 10 (2), 125-138, 2021
12021
İlkokulda Eğitim ve Öğretim (İçinde; Pandemi Dönemi ve İlkokul Eğitimine Yansımaları)
H AKYOL, AA TUNCAY
1*2021
2015 ve 2017 İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
A İNCİRCİ, Ö SİREM, H SİREM
21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar …, 2020
12020
A study on parents’ awareness of inclusive education
Ö Sirem
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 39 (2), 297-310, 2024
2024
Determining the factors effective on the instructor profile of teacher candidates through conjoint analysis
B Gök, Ö Sirem
Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 2411-2440, 2023
2023
OKULDA DEMOKRASİ EĞİTİMİ TEORI, ÇERÇEVE PROGRAM VE AKTIVITELER
A Arı, G Kayır, E Akdağ Kurnaz, Ö Sirem
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20