Follow
cevat eker
cevat eker
Assoc. Prof.Dr./Bulent Ecevit University Eregli School of Education /Curriculum and Instruction
Verified email at beun.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf öğretmenlerinin öz-yeterlilik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma
C Eker
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 2014
1232014
The effects of educational practice with cartoons on learning outcomes
C Eker, O Karadeniz
International Journal of Humanities and Social Science 4 (14), 223-234, 2014
622014
The effect of teaching practice conducted by using metacognition strategies on students’ reading comprehension skills
C Eker
International Online Journal of Educational Sciences 6 (2), 2020
432020
Ortaokul Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı İlkelerine Göre Değerlendirilmesi.
K Oğuzhan, C Eker, Burunsuz, E
Electronic Turkish Studies 10 (3), 563-580, 2015
41*2015
Ders Günlüğü Yazmanın İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
C Eker, İ Coşkun
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 111-122, 2012
32*2012
The Effect of Teaching Activities Done by Using Activity Based Posters on the Students' Academic Achievements, Retention Levels in Their Learning.
I Coskun, C Eker
Universal Journal of Educational Research 6 (4), 585-597, 2018
302018
Üstün Yetenekliler Eğitim Programlarında Öz-Düzenlemeli Öğrenme Neden Yer Almalıdır?
HS Tortop, C Eker
Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi (UYAD) 2 (1), 2014
302014
Türkçe öğretmen adaylarının 21. yy becerileri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
D Erdoğan, C Eker
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 118-148, 2020
282020
Öz düzenleme sürecinde günlüklerin eğitici işlevi
C Eker
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
282012
Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz-Yeterlilikleri İle Fen Öğrenimi Öz-Düzenlemeli Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
HS Tortop, C Eker
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 168-184, 2014
27*2014
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Modellerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
C Eker
Electronic Turkish Studies 9 (8), 417-433, 2014
26*2014
TEOG sınavındaki TC İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersine ait soruların kazanım temelli olarak değerlendirilmesi
O Karadeniz, C Eker, M Ulusoy
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 6 (18), 115-134, 2015
232015
The effect of phenomenon-based learning approach on students metacognitive awareness
E Akkaş, C Eker
Educational Research and Reviews 16 (5), 181-188, 2021
202021
Öğretmenlik uygulaması dersinin sınıf öğretmeni adaylarının mesleki yeterlilikleri kazanmaları üzerine etkisi
C Eker
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (4), 246-256, 2015
202015
Öz düzenleme stratejileri öğretimi sürecinde ders günlükleri kullanmanın öz düzenleme stratejileri öğretimine etkisi
C Eker, Z Arsal
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 80-93, 2014
192014
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıflı öğretime ilişkin zihin imgeleri (metaforları)
C Eker, A Sıcak
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (37), 133-153, 2016
172016
Değerler eğitimi açısından Ziya Gökalp’e ait “Altın Işık” adlı eserin incelenmesi
C Eker, K Yıldırım
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1), 30-38, 2017
162017
Psikolojik danışman adaylarının bilinçli farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
E Acar, C Eker
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (29), 421-443, 2019
15*2019
Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabının Kök Değerleri İçermesi Bakımından İncelenmesi.
C Eker, S Ünlü
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 25 (7), 71-88, 2020
13*2020
Alternatif Bir Öğrenme Aracı Olarak Kullanılan Posterlerin Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
C Eker
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (1), 103-121, 2016
13*2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20