Takip et
Assoc. Prof. Dr. İnci Erdoğan Tarakçı
Assoc. Prof. Dr. İnci Erdoğan Tarakçı
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bir tutundurma aracı olarak reklamın sosyal medyada uygulamalarına yönelik bir araştırma: Instagram örneği
B GÖKTAŞ, İE TARAKÇI
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 (3), 50-67, 2018
362018
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İE Tarakçi, M Baş
Third Sector Social Economic Review 53 (1), 291-326, 2018
302018
Marka evangelizminin satın alma bağımlılığı, satın alma niyeti ve tavsiyede bulunma üzerindeki etkisi: taraftar ürünleri örneği
B Göktaş, İE Tarakçı
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (1), 126-145, 2020
212020
Pazarlamanın yeni rengi: yeşil aklama
İ Erdoğan Tarakçı
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2019
182019
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR
İE TARAKÇI, BAŞ Mehmet
Euroasia Journal of Social Sciences & Humanities 6 (7), 167-179, 2019
162019
Markalaşma çalışmaları: Türkiye'de kahve zinciri olan bir kobi’nin incelenmesi
G Akalan, B Göktaş, İE Tarakçı
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (2), 787-805, 2019
112019
Post-truth medya ve tüketici davranışlarına etkisi:“genç yetişkinler” üzerine keşifsel bir araştırma
İE Tarakçı, M Baş
İşletme Araştırmaları Dergisi 10 (4), 1110-1122, 2018
102018
Yaşam tarzlarının satın Alma kararları üzerindeki etkisi: Karşılaştırmalı bir alan araştırması
İ Erdoğan Tarakçı, B Göktaş
Sosyal Bilimlerde Yeni Yönelimler V 15, 2018
92018
Turizm işletmelerinde hizmet hataları ve hizmet telafisi yöntemlerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi: Bir uygulama
İ Erdoğan Tarakçı
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020
82020
THE INVESTIGATION OF THE CONSUMERS’TOURISM PREFERENCES IN THE COVID-19 PANDEMIC
İE TARAKÇI, B UYSAL, E ULUSİNAN
International Journal of Health Management and Tourism 6 (1), 443-458, 2021
72021
Turizm işletmelerinde hizmet hataları ve hizmet telafisi yöntemlerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi: Bir uygulama
İE Tarakçı, B Göktaş
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (1), 259-278, 2020
72020
Dijital pazarlama çağında yükselen bir trend: İçerik pazarlamasının incelenmesi
R Aslan, İE Tarakçı
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (1), 1010-1022, 2022
62022
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN PAZARLAMA ARAÇLARI İÇERİSİNDEKİ ÖNEMİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ŞEKİLLENDİRMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
B Göktaş, İE Tarakçi
Third Sector Social Economic Review 53 (3), 1019, 2018
62018
Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih Edilmesinde Marka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü
İ Erdoğan Tarakçı
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020
52020
The effect of pandemic on consumer preferences in the context of hedonic and utilitarian consumption
İ Erdoğan Tarakçı, A Yıldız
International Journal of Management, 2020
32020
The impact of work-family conflict on hedonic consumption: A Survey on Industrial Workers
İ Erdoğan Tarakçı, B Göktaş
Journal of Business Research-Turk, 2019
32019
When “Stuck in the Middle” is not a Danger?
İE Tarakçı, M Baş
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi 9 (2), 49-63, 2018
32018
İşletmecilikte Dijital Dönüşüm
İE TARAKÇI, B GÖKTAŞ
Efe Akademi Yayınları, 2022
22022
Muhasebe ve Finans Alanında Bilimsel Çalışmalar-İnci ERDOĞAN TARAKÇI-Bora GÖKTAŞ
İE TARAKÇI, B GÖKTAŞ
Efe Akademi Yayınları, 2021
22021
Perakendecilikte rekabet silahi olarak perakendeci markasi ve Ankara ilinde bir uygulama
İE Tarakçı
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (2), 574-592, 2019
22019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20