Oluşturmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanmış örnek bir ünite etkinliği A Asan, G Güneş Milli Eğitim Dergisi 147, 50-53, 2000 | 132 | 2000 |
Oluşturmacı yaklaşıma göre tasarlanan öğrenme ortamının matematik başarısına etkisi G Güneş, A Asan Gazi üniversitesi gazi eğitim fakültesi dergisi 25 (1), 105-121, 2005 | 96 | 2005 |
Öğretmen adaylarinin matematik okuryazarlik düzeylerinin belirlenmesi G Güneş, T Gökçek Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 70-79, 2013 | 91 | 2013 |
Dördüncü sınıf matematik dersi öğretim programının uygulanmasından yansımalar G Güneş, A Baki Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (41), 2011 | 77* | 2011 |
Yeni ilköğretim matematik dersi öğretim programının öğretme öğrenme ortamına yansımaları G Güneş Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü,(Yayımlanmamış Yüksek …, 2008 | 65 | 2008 |
7, 8, ve 9. Sınıf Öğrencilerinin Olasılık ile İlgili Anlama ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi D ÇELİK, G GÜNEŞ Milli Eğitim 35 (173), 361-375, 2007 | 63 | 2007 |
Reliability and validity study of the technology proficiency self-assessment scale E Gençtürk, T Gökçek, G Güneş Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2863-2867, 2010 | 51 | 2010 |
Farklı sınıf düzeyindeki öğrencilerin harfli sembolleri kullanma ve yorumlama seviyeleri D Çelik, G Güneş Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (2), 1168-1186, 2013 | 45* | 2013 |
Pedagojik formasyon öğrencilerinin öğrenme stilleri G Güneş, T Gökçek Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (4), 28-40, 2012 | 39 | 2012 |
How do teachers evaluate themselves in terms of technological competencies? G Güneş, T Gökçek, A Bacanak Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1266-1271, 2010 | 31 | 2010 |
Pedagojik formasyon eğitimi alan matematik bölümü öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi TA İskenderoğlu, G Güneş Sakarya University Journal of Education 6 (2), 46-65, 2016 | 28 | 2016 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersine yönelik yaklaşımları G Güneş, TA İskenderoğlu Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 469-488, 2014 | 27 | 2014 |
Evaluation of Primary School Teachers' Technological Self-Efficacy. T Gökçek, G Günes, E Gençtürk International Online Journal of Educational Sciences 5 (1), 2013 | 27 | 2013 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin proje ve performans görevlerine ilişkin görüşleri E Olcay, G Güneş Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 3 (2), 115-130, 2012 | 19 | 2012 |
Lisansüstü öğrencilerin çoklu zekâ türleri üzerine özel durum çalışması G Güneş, T Gökçek İlköğretim Online 9 (2), 459-473, 2010 | 19 | 2010 |
Primary School Teachers' Views on 4th Grade Mathematics Curriculum. G GÜNEŞ, A Baki Education & Science/Egitim ve Bilim 37 (163), 2012 | 17* | 2012 |
A national Comparison of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Beliefs about Mathematics: The case of Turkey. R Çelik, D., Özmen, Z.M., Aydın, S., Güler, M., Birgin, O., Açıkyıldız, G ... Eğitim ve Bilim 43 (193), 289-315, 2018 | 14* | 2018 |
The Mathematics backgrounds and Mathematics self-efficacy perceptions of pre-service elementary school teachers G Güneş Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary …, 2018 | 9* | 2018 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL MATEMATİK KAVRAMLARINI ÖĞRENME DÜZEYLERİ İLE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ T Gökçek, G Güneş Kastamonu Education Journal 19 (3), 849-858, 2011 | 8 | 2011 |
How Students Perceive the Math Teacher? G Güneş, T Gökçek Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-9, 2011 | 5 | 2011 |